Ha Skippies !
We zitten nu in Noorwegen en zijn al 5 weken op pad geweest maar ik bedacht me ineens dat jullie vertrek datum nu wel erg dichtbij komt...
dan zijn wij nog niet thuis !
Vandaar op deze manier : een hele prettige reis en alvast veel geluk !
Hou ons op de hoogte, ik hoop dat we snel achter jullie aan kunnen komen, dan komen we snel op bezoek !
Maar we hebben nog niets gehoord van ons visum...spannend...loopt nu al 2 maanden uit !
Prettige reis en succes met de laatste dingen en het afscheid nemen !
Groetjes Harold en Annemiek
Hey (even off-tpic)..Noorwegen lees ik.....Wij gaan in September 3 weken naar Noorwegen....nog tips?
we gaan via Sweden naar de Noordkaap en willen via de Noordkaap -route door Noorwegen terug.. :smile:
Groeten Steven
Hej Steven, dat heb ik 4 jaar geleden ook gedaan..... echt geweldig!!!!!!!! Ik vond de Noordkaap magisch! Wat een practig eiland! Jullie gaan kamperend neem ik aan? Noorwegen is erg duur en daarom had ik voor Noorwegen de nodige boodschappen uit NL en Zweden bij. Zweden is qua prijs net zoals NL. Alles in Zweden is vele malen smakelijker dan in NL. (ben Zweden fan!) Je zit veel in de auto want in Noorwegen zijn de wegen dusdanig dat je er vaak km's en km's maar 60 km/pu kan rijden, maar het is er prachtig! Zeker wanneer je door de fjorden rijdt.
Sorry Skippies dit was echt even
fftopic:
Maar vertel eens Skippies, hoe voelt het om eindelijk op Aussie bodem te mogen staan wetend dat jullie niet meer weg hoeven?????? Nou? Nou? (heb zo veel aan jullie en Bloemetjes gedacht afgelopen maandag)