Lastavaza Skippie's: terug in NL

Nog een paar dagen, het schiet nu echt op. :up:
Succes met de allerlaatste loodjes,

Groetjes,
Sacha

Alvast een hele goed reis gewenst!! :up: :up:

Echt spannend zeg....:lol: :lol:

Groeten Steven

Heel veel plezier die laatste dagen! Geniet lekker van al het moois in Nederland en nog belangrijker van alle lieve familie en vrienden die jullie gaan achterlaten.
Komt allemaal goed, en Nederland is slechts 24 uur verwijderd!

Groetjes, Chantal

Lijkt me heel gek zo die laatste paar dagen in Niemandsland. Je leven is eigenlijk niet meer hier maar ook nog niet daar. Je bent verdrietig en blij tegelijk..en die laatste dagen duren vast héél lang voor je gevoel. Toch is het ineens zover dalijk en vliegen jullie het avontuur tegemoet. Letterlijk!

Héél veel geluk, plezier en alles wat jullie nodig hebben om daar het leven te leiden wat je hoopt!!

:smile:
Marika

Bedankt voor alle geluk wensen! :smile:

Nog even een vraagje: hoe laat moet je echt afscheid nemen van je achterblijvers? Ik bedoel, ik weet dat je om en nabij 2,5 uur van te voren moet inchecken, maar dan? Want je hoeft niet meteen door naar de gate, dus door de douane.
Hoe ver voor je vlucht vertrekt moet je dan door de douane?

Je krijgt bij de balie te horen hoe laat ze gaan boarden, dan moet je echt bij de gate aanwezig zijn. Verder hangt het echt af vanaf van af welke gate je vertrekt. Sommige gates zijn redelijk snel te bereiken anderen (bijv. B79) dan ben je wel even bezig om daar te komen. Bedenk je verder dat je 2x moet worden gecontroleerd (eerst door de gewone controle) en als je eenmaal 'achter' bent dan moet je later nog door de paspoort controle omdat je buiten europa vliegt. Geen idee hoe lang de wachtrijen daar zijn.

Succes!

Hou echt rekening met een enorme drama bij het inchecken. Het schijnt voor de Schiphol balie medewerkers onmogelijk te zijn om dat snel te kunnen doen. Zorg dus dat je echt 3 uur voor vertrek aanwezig bent en dat je als eerste aan de beurt bent. Het heeft de vriendelijk dames een uur gekost om ons ingecheckt te krijgen en dan nog maar tot Kuala Lumpur. Daar moesten we opnieuw inchecken, ipv dat ze je gelijk doorboeken op je volgende vlucht.

Vraag het gewoon even aan de incheckbalie hoe lang het ongeveer lopen is naar je gate. Kijk dan even hoe druk het is bij de paspoort controle en maak op basis daarvan een inschatting. Onze vlucht zou om 12 uur vertrekken en wij zijn om iets na 11 uur naar de paspoort controle gevlucht. We hebben toen nog wel even na de controle moeten rondhangen, maar waren in elk geval van die betraande gezichten af, die heel dapper staan te vertellen dat je er vooral van moet genieten :cry:

Succes!

Hoi Ingrid en Rimko,

Ik wil jullie alvast een hele goede vlucht wensen maandag, Succes met afscheid nemen! Daar zie ik het meeste tegen op.

Groetjes,
Sacha

Hou er ook rekening mee dat het afscheid zelf nog even duurt. Ik sta (bijna) elk jaar op Schiphol om de uitwisselingstudenten na een jaar terug te zetten op het vliegveld. Vroeger hadden ze eerst nog een end of stay camp vanwaar ze allemaal terugvlogen, maar tegenwoordig worden ze door gastgezin, vrienden etc. naar Schiphol gebracht. Op een bepaald moment moet dan de hele groep (vooral leuk als je een groep van 15 stuks hebt) door de douane, nou dan moet ik soms echt sommige studenten bijna losmaken van iedereen omdat ze anders echt het vliegtuig gaan missen..

Klinkt leuk, hoelang heb je dan nog? Afscheid nemen is gewoon K*% en dat kan voor mij het beste maar zo snel mogelijk over zijn!
Inderdaad wat iedereen zegt, de weg door de controle naar de gate is altijd langer dan je denkt.

Geniet van jullie voorlopig laatste weekend op Nederlandse bodem en een hele goede vlucht!

Groetjes,
Chantal

Mogen wij dan ook mee met die vlucht? :grin:

En Ingrid en Rimko, heel veel succes met de laatste dingetjes en een goede vlucht!

Groet,
Annemarie

Oe oei oe,,,

Net op tijd trug van holidays om jullie een hele fijne vlucht toe te wensen over een paar daagjes!!!! Time flies... letterlijk! Jeetje, toch?
Strakjes op Schiphol; laat het maar gebeuren, lekker janken, door die gate en op naar een nieuw begin!!! Je moet er doorheen, en lijkt mij het beste het maar te accpeteren, ervaren en voelen.

Wishing you the best time of your lives Down Under, en hou ons op de hoogte van alle!

Take care, smiles, Betty

hallo allemaal,

dankjewel voor de informatie over mijn teddyberen.

Ik wens allen die binnenkort hun nieuwe weg inslaan en een super spannende tijd tegemoet gaan!!!!:
een hele mooie, schitterende en liefdevolle toekomst. :up: :up:

warme groetjes tinkerbell

Thanks for the tips guys en wederom voor jullie lieve berichtjes.

We vliegen om 11.30, we gaan inchecken rond 8.30, we zien vrienden/familie eventjes en gaan dan z.r.m ( zo rap mogelijk ) naar de gate! Wegwezen van het gesim ( voor de niet Brabanders onder ons, ge-sim is gemiemauw :wink: )

@ Sacha, ik snap nu echt wat je had met je schoonmoeder toen ze op vakantie was.... wij zijn nu 3 daagjes bij de onze, en ik ben blij als ik weer weg kan! Och het is een goei hoor, maar zo druk! Constant getetter aan ons hoofd.

@ Guppy, jullie ook een goede vlucht over een weekje! En dus ook succes met het schiphol gebeuren. Laat je nog even weten hoe het gegaan is straks? Ik zal ook een berichtje typen als ik de tijd heb. En hopen dat ik dan kan schrijven dat het mee viel.

@ familie S, klopt Bloemetjes zitten bij ons in het vliegtuig( of wij bij hun ) :p

Ben benieuwd of ik nog een beetje goed kan slapen de laatste nachtjes voor vertrek, begin nu toch wel eens af en toe een wervelwind van gevoelens te krijgen. Dan moet ik mezelf weer ff halt toe roepen en ff aarden. Maar ja, hoe ga je dadelijk "aarden" vanuit een plane? :roll:

Hoi Ingrid,

ik neem al de hele week ieder avond voor het slapen gaan valeriaan pilletjes. Anders lig ik alleen maar naar het plafond te staren. Zo zenuwachtig!!! :D :D

Groetjes,
Sacha

Mogen wij dan ook mee met die vlucht? :grin:

Deal!! We kunnen haast een vliegtuig huren!!
We zijn nu al met 9 man!!:up:

Wat leuk dat jullie ook samen in een vliegtuig zitten, lekker praten over Oz, dan vliegt de tijd om.:up:
Spannend hoor!! :lol:

Hahaha... mijn schoonmoeder heeft diepe indruk op jullie gemaakt hoor ik wel! Zo'n schoonmoeder helpt ook heel goed bij plotselinge aanvallen van heimwee... Even een haar denken en ik kan mij ineens niet meer voorstellen waarom ik naar Nederland terug zou willen :evil:

Even doorbijten, jullie zijn er bijna!

Back