Heb mijn comfy zone weer gevonden :smile:
We zijn nu gesetteld in een gemeubilleerd lief klein appartementje in Maroochydore,op 3 minuten van het strand!
Nu we hier vaak heel erg lekker weer hebben, ben ik vaak sóchtends voor het ontbijt de deur uit om een duik te nemen in de zee, of als de golven te wild zijn, dan neem ik een wandeling in knie hoog water en geniet van de mooie heldere groen/blauwe zee. Heeeerlijk!
We vinden het een leuk gebied.Veel mooie natuur gebieden in de buurt ( Noosa NP, het Hinterland bij Montville, etc ) En het is niet te druk, maar dat kan veranderen als het straks dec/jan wordt.
Werk hebben we nog niet, maar dat geeft niet, we redden het wel ff-tjes. Doen we straks wel weer sparen. :grin:
Nu wordt er alleen maar uitgegeven natuurlijk! Leuke/nuttige spulletjes die we toch niet hadden meegenomen uit NL, gereedschap voor Rim's aanstaande werk, en al die leuke winkeltjes en markten die me roepen....tja, dan ben ik echt een meid en moet er gekocht worden.
Oh ja, voor degene die ooit nog een verhuisbedrijf nodig hebben ; via Hazeleger is alles goed gegaan.was 1050 Euro voor 3 M3. Dus best een aanrader.
We vinden het ook heel leuk dat we contact hebben met 2 stelletjes NL-ers ( thanks to this forum! )
Dus we hoeven ons niet te vervelen.
Oh ja, heb ik al verteld wat voor gave beesten hier wonen?! Wat we al gezien hebben sinds we in Oz zijn :
dolfijnen , kangaroo's, kookabura's( zoals je kunt zien op ons weblog want hij bleef mooi zitten ), blue tongue lizard ( stak ff op zijn gemakje over voor onze voeten )andere lizard dingetjes, een emu, pelikanen ( stikt het van op Bribie Island) en gister de topperrrrr ; een koala in het wild in Noosa NP ! Zo gaaf! Dit is voor mij precies waarvoor ik o.a naar Australie wilde.
Ik heb nog een vraag voor jullie waar ik niet uit kom; hoe noem ik mijn "opleiding" LHNO ( huishoudschool ) in godsnaam? Is niet echt de moeite waard om te noemen maar ja.... en kom nou niet aan met "householdschool" ofzo he, das te voordehand liggend he
Groetjes Ingrid