LaStaVaZa van Lamarck

bedankt voor de felicitaties
@zwerver :wink: wel gehoopt natuurlijk! :grin: we duimen nu voor jullie sponsorship, je weet nooit... :up:
 
Het lange wachten is beloond!!!!!!!!!!! Ontzettend gefeliciteerd, jullie hebben het verdiend :)
 
super van harte, volgende wachten is begonnen maar wel met het papiertje in de hand. Gaan jullie nog naar Berlijn voor de sticker?

Groetjes
Yvonne
 
Gefeliciteerd jongens!! Kan er veel veranderen in een paar maanden!! Jullie hebben het visum en wij zitten er al... Good luck met het huuske en goeie reis (in de meest brede zin van het woord!).
Cheers!
Kathleen
 
bedankt!!
mijn ouders kwamen gisteravond aanzetten met een fles champagne. Die is leeg gegaan :cool:.

@Yvonne: ik weet het eigenlijk nog niet. Ik denk niet dat we zelf naar Berlijn gaan, dat is wat lastig plannen met de kinderen. Misschien een keer in een schoolvakantie, maar dan nog. Manlief vindt het ook niet nodig. Zelf twijfel ik nog of ik de paspoorten op wil sturen...

@Kathleen: het is zooo gek! Er is wel degelijk iets veranderd, maar toch ook weer niet. Nog niet. En soms lijkt het eeuwen te duren en dan is het ineens gebeurd. :rolleyes:
 
bedankt!!
mijn ouders kwamen gisteravond aanzetten met een fles champagne. Die is leeg gegaan :cool:.

@Yvonne: ik weet het eigenlijk nog niet. Ik denk niet dat we zelf naar Berlijn gaan, dat is wat lastig plannen met de kinderen. Misschien een keer in een schoolvakantie, maar dan nog. Manlief vindt het ook niet nodig. Zelf twijfel ik nog of ik de paspoorten op wil sturen...

@Kathleen: het is zooo gek! Er is wel degelijk iets veranderd, maar toch ook weer niet. Nog niet. En soms lijkt het eeuwen te duren en dan is het ineens gebeurd. :rolleyes:

Voor de "fun" zou ik naar Berlijn gaan, als het alleen om de sticker gaat, zou ik het alleen doen als je ermee wil pronken naar anderen (niet in negatieve zin). Ik ben in ieder geval wel van plan om de sticker erin te laten zetten, maar dat heeft meer te maken met het feit dat het een mooie reminder is voor mezelf en anderen.
 
Congratulations! Zie je wel! Snel gepiept! Super toch?

Ik zou de paspoorten gewoon opsturen! Spaart een hoop centjes en tijd, die je straks in Oz oh zo nodig hebt! Tenminste als je mij vraagt!

Ik vind dat jullie heel erg snel alles hebben afgerond! Echt, duik maar eens in onze procedure! Je mag echt niet klagen! Wij moesten heel veel meer geduld op brengen en later ook nog eens een hoop geld en tijd! xxx

Maar, voor jullie een hoop geluk toegewenst! Go live your dream! xxx
 
Back
Top