LaStaVaZa van Lamarck

Yeeeeeeeeeeahhhhh en net nadat ik je een hart onder de riem heb gestoken per PM. Moet ik die maar weer terughalen dan? :p
 
Gefeliciteerd met jullie CO! Nog ontzettend snel als je mij vraagt, maar wij waren natuurlijk een uitzondering, dat onze CO maanden lang niks deed en gelukkig op bevrijdingsdag eindelijk uit der hangmatje viel!! Anyways, op naar de volgende stap!

Smiles, Betty
 
eigenlijk heb ik geen idee. Hoe kom ik daar achter?
De arts in Antwerpen dacht dat alles wel ok was, maar hij zou de resultaten van het bloedprikken over een week zou krijgen en dan zou hij alles opsturen. Ik denk dat het dan naar Sydney gaat? En dat het een aantal weken kan duren voor dat verwerkt is? Dus ik weet het eigenlijk niet.
 
Dan zal het allemaal wel goed zitten. Tenzij je zelf schokkende singen verwacht bij het bloedprikken ;)
 
Tja, ik ga er maar vanuit dat het goed is :wink: anders slapen we helemaal niet meer 's nachts. :evil:
 
@FOL: de medicals zijn volgens mij goedgekeurd (er staat 'finalised'). Ik denk dat het nu een kwestie is van wachten tot de CO er weer naar kijkt en het af gaat ronden...
Het kan nu niet lang meer duren!
 
Drumrolls please....
cheesy.gif
afro.gif
 
Back
Top