LaStaVaZa van Lamarck

Voor de verandering ben ik weer eens helemaal jaloers op Lamarck. Beter nieuws dan dit had je niet kunnen brengen. Het gevoel dat jij vertolkt is iets wat ik ronduit mis (hoewel dat natuurlijk ook komt door het verlangen naar een betere leefomgeving). Gelukkig begint hier de betere tijd van het jaar, dat scheelt iets, en verder kijk ik nog weleens terug naar de oude fotoseries... En af en toe een mooi verhaal op Xpdite...

Thanks!
 
Thanks @afterbang ik vind het zó gaaf! Walvissen kijken is echt super en maakt dat je je zo klein voelt bij die enorme wezens.
Ik heb de walvishaai gezien in Exmouth en walvissen en dolfijnen op meerdere plaatsen over de wereld.
Dat zijn de momenten die je bij blijven.... *whaleemoticon*
 
:) dankje afterbang! Inderdaad, we gaan er graag heen. Nog sterker, manlief werkt er nu en hij gaat tussen de middag vaak even kijken of ze er zijn... En het is ook nog eens gewoon een leuk dorp om te zijn.
wat me overigens wel opvalt (ja ik weet het, ik ben een miep): het artikel heeft het over Victor Harbour, terwijl het volgens mij Victor Harbor is ;).


uit wikipedia
Despite the fact that harbour is normally spelt with a u in modern Australian English, the name of the city is spelt Victor Harbor. This spelling, found in several geographical names in South Australia, including Outer Harbor, is the result of spelling errors made by an early Surveyor General of South Australia.[5] Conversely Victor Harbour railway station is spelt with the u.
 
Je hebt helemaal gelijk, viel me toen wij er waren ook op, dat ze een U vergeten waren ;) En ja, ook wij vonden het een erg leuk dorp. Daar zou je zomaar kunnen wonen :D

En 'on topic' walvissen zien is en blijft wel echt bijzonder (fijn)
 
En Cape Arid 12?
Je kunt ze bijna aaien vanaf de kant ;)
10153243_10152276462076358_821928461_n.jpg
 
Hoi Lamarck, wij komen ook richting Victor Harbor ! Zouden er graag iets in de horeca beginnen. Hoe zijn de scholen ?
 
ok, when it rains it pours.

Hadden we bedacht dat we in sept/okt een paar weken op vakantie gaan in Nederland, en tickets geboekt - kunnen we het niet laten om toch nog een weekendje huizen te gaan kijken. Dat was (bijna) twee weken geleden. Nu zitten we druk in de papieren en handtekeningen en scans en emails en telefoontjes en verzekeringen en home loans en conveyancers en real estate agents. En dan zijn we nog niet eens begonnen met de verhuizing zelf...
Spannend! Leuk! Hoop gedoe!
Maar goed, we krijgen de sleutels in augustus. Het is Aldinga Beach geworden.

Ergens tussendoor is er ook nog iets anders gebeurd, en dat merkten we pas toen mijn pap reageerde op ons smsje dat we een huis gingen kopen: blijkbaar hebben we ergens onderweg besloten dat we hier wel willen blijven.

Gisteren zaten we hier twee jaar. 't Is goed zo.
 
Last edited:
Ergens tussendoor is er ook nog iets anders gebeurd, en dat merkten we ons pas toen mijn pap reageerde op ons smsje dat we een huis gingen kopen: blijkbaar hebben we ergens onderweg besloten dat we hier wel willen blijven.


Hahaha, dat een ander dat nu moet vast stellen :D:D:D
 
Heeft deze woning wel een logeerkamer? Of genoeg ruimte voor een matras in de woonkamer?? :)
Hahaha! Super hoor! Ik onderwerp 'm tzt wel aan een inspectie :D
 
Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd.
Eigenlijk wisten we het al. Als je niets bijzonders te melden hebt, gaat het goed. Als je teveel goede dingen vertelt, hou je je lezers en jezelf waarschijnlijk voor de gek :D.
Dusssss... laat maar komen, die foto's!
 
Back
Top