LaStaVaZa van Lamarck

Wij wachten nog op antwoord van de kijkers, maar et is hier weer erg stil.
Jozef blijft dus nog een poosje in onze tuin als je het niet heel erg vind. :wink:

Maar een paar duimen heb ik wel voor jullie: :up: :up: :up: :up:
 
nouja, we hebben nog geen case officer, en zonder dat komen we niet ver :oops:

snap er niks van, op het poms-forum zitten 9 users die een 175 in feb ingediend hebben, waarvan er al 5 een grant hebben en 3 een CO. Alleen bij ons gebeurt er niks.
cry.gif
Hoop elke ochtend op een telefoontje of een mailtje. Om gek van te worden.
 
nouja, we hebben nog geen case officer, en zonder dat komen we niet ver :oops:

snap er niks van, op het poms-forum zitten 9 users die een 175 in feb ingediend hebben, waarvan er al 5 een grant hebben en 3 een CO. Alleen bij ons gebeurt er niks.
cry.gif
Hoop elke ochtend op een telefoontje of een mailtje. Om gek van te worden.

Hmm? Ik weet het niet hoor, maar is er niet een speciale POM-rule? :p
 
Gewoon bellen. Heb ik toen ook gedaan en toen bleek dat we al een CO hadden, maar dat het er even tussendoor was geschoten om dat ook aan iemand te melden of de online status aan te passen!
 
nouja, we hebben nog geen case officer, en zonder dat komen we niet ver :oops:

snap er niks van, op het poms-forum zitten 9 users die een 175 in feb ingediend hebben, waarvan er al 5 een grant hebben en 3 een CO. Alleen bij ons gebeurt er niks.
cry.gif
Hoop elke ochtend op een telefoontje of een mailtje. Om gek van te worden.


Hadden wij precies zo. Iedereen leek ons voorbij te 'fietsen'. Uiteindelijk waren we weken later aan de beurt , maar toen was het ook in 1 dag rond ! Ik weet hoe zwaar het wachten dan is, maar jullie zullen echt snel aan de beurt zijn :up: , SUCCES !


chantal1
 
@chantal1 bedankt :). we hebben thuis afgesproken dat we nog 1 update wachten (wschl vrijdag of maandag) en dan misschien toch alvast de medicals gaan boeken. Dan doen we tenminste wat ;-).
 
:grin: :grin: daar hou ik je aan :up:

Deze week zei ik he... We duimen voor jullie, samen met Fam S en de rest van het forum :up:

En diac update hun voortgangslijst niet... Laatste update van 7 okt. 16 dagen geleden... Maandag dan.
 
@FOL de DIAC update komt meestal een paar dagen later dan de datum die erop staat. Deze is van een dinsdag, volgens mij, en de datum van de vrijdag ervoor. Dus we hopen dat er morgen of overmorgen een update komt... ondertussen zijn ze druk bezig met aanvragen uit april! Het gaat heel hard. Ze zijn alleen een aantal mensen uit feb/maart vergeten ;-) hoop heel erg dat we komende week aan de beurt zijn. Zou een hoop onrust schelen.

wij duimen mee voor jullie IELTS en het huis van FamS !!
Voor ons huis is er een stel met interesse, en de makelaar blijft zeggen dat hij er zeker van is dat ze wel een bod gaan doen, maar tot nu toe niks... Weten jullie ergens een winkel met een betaalbare voorraad geduld???
 
Ik zal een pakje geduld sturen, niet dat wij het kunnen missen hoor. :lol:

Maar inderdaad, de duimen draaien!! :up: :up:
 
Hier ook wat :up: :up: :up: Wij weten als geen ander hoe het is om iedereen voor te zien gaan! Uiteindelijk komt het toch naar je toe en zit er inderdaad nu even niks anders op dan geduld hebben, hoe moeilijk het ook is!

Het komt eraan....

:smile: Betty
 
nog geen CO... de week is al bijna voorbij :oops:
de update van afgelopen maandag zegt 1 feb, dus dat is 1 maand in 2 weken. Dan zouden we toch deze week een keer aan de beurt mogen zijn?

de voorraad geduld is even op.. heb net een afspraak gemaakt voor de medicals... dom?
 
Misschien dat het komt omdat we hier net schoolvakanties achter de rug hebben en veel mensen op pad zijn geweest.
 
mmm de afspraak voor medicals is over 3 weken.... dan zouden we toch een CO moeten hebben? :wink:
 
Back
Top