LaStaVaZa van Lamarck

je hebt gelijk hoor, ze doen eerst cat 4, maar sommigen zijn geen cat 5 meer maar cat 4 geworden per 1 juli, als hun beroep nu wel op de nieuwe SOL staat. Zodoende.
 
Ik hoop dat Femke (Catkin) ook eindelijk eens aan de buurt is.. die wacht echt al jaren!
 
wow, ons huis staat sinds woensdag op funda, en we kregen vandaag een telefoontje dat er volgende week drie keer kijkers komen! Da's even slikken. En nu begint het DIAC ook weer op tempo te komen! :lol:

Spannend, en toch, we hebben nog helemaal niks. Behalve expectations. Krom om daar zo wiebelig van te worden!

Slecht voor de nachtrust. Extra glaasje vanavond ;-)
 
1 december 2010 zijn ze al! Nog 3 maandjes en dan zijn ze bij jullie aanbelandt!
 
1 december 2010 zijn ze al! Nog 3 maandjes en dan zijn ze bij jullie aanbelandt!
Yep! Overmorgen komt er weer een nieuwe update, vind het erg spannend. En vandaag de eerste kijkers in het huis. :lol: :lol: :lol:
 
hoihoi

weer even wat frustratie spuien. Ik weet dat de meesten er nu niet mee bezig zijn, maar wij wel: de processing updates van het DIAC. De vorige van afgelopen vrijdag stond op januari 2011, en wij zijn van feb11. Maar ondertussen hebben we op een ander forum gezien dat iedereen uit feb11 al een CO of een grant heeft, en zijn er ook al mensen uit maart en zelfs april 2011 met een CO. Frustrerend!! We liggen blijkbaar op de verkeerde stapel :angry:. Hoe komen we op de goede stapel???
 
Niet deze week, niet volgende week, maar die week daarop krijgen jullie een CO. ;)
 
Ohja wacht, dat is jouw taak... Hij zei al dat ik een zwaardere stem had dan voorheen :grin:
 
Neenee, was eenmalig. En wij willen ook nog gebruik maken van jouw diensten :cool:


edit: Hmm, deze post moet je niet als een losstaande opmerking lezen maar in de context. Anders krijgen mensen wellicht de verkeerde ideeën.
 
waaa de discussie over Jozef alleen al heeft al iets geholpen: de laatste kijkers hebben gevraagd of ze nog een keer kunnen komen kijken, met iemand anders erbij! Laten we hopen dat die nieuwe persoon geen roet in het eten gooit :lol:

Ik moet een Jozef hebben voor a.s. dinsdag 4 uur!!! Zou een geprinte Jozef ook mogen???
:grin:
 
waaa de discussie over Jozef alleen al heeft al iets geholpen: de laatste kijkers hebben gevraagd of ze nog een keer kunnen komen kijken, met iemand anders erbij! Laten we hopen dat die nieuwe persoon geen roet in het eten gooit :lol:

Ik moet een Jozef hebben voor a.s. dinsdag 4 uur!!! Zou een geprinte Jozef ook mogen???
:grin:

Laat je niet gek maken! Ik hoop het echt voor jullie dat ze happen! Wij hebben al 2x kijkers gehad die voor de 2de keer kwamen kijken... Nu, 6 maanden later en 10 bezichtigingen is er nog geen bod geplaatst! Ik zou die Jozef in de tuin planten, heb ik vd week ook gedaan! Op de goeie afloop!

Groetjes, Betty
 
Back
Top