Leuke, gekke, rare of juist goede dingen in Australie

Hiya Sara!

Gewoon regelmatig introduceren op BBQ's die mayo. de aanhouder wint! :-D

Groetjes
Syl

p.s. eet ook geen frietjes zonder mayo!
 
[quote author=Syl link=topic=3275.msg68984#msg68984 date=1156505751]
Hiya Sara!

Gewoon regelmatig introduceren op BBQ's die mayo. de aanhouder wint! :-D

Groetjes
Syl

p.s. eet ook geen frietjes zonder mayo!
[/quote]

...eindelijk een verwante ziel  :wink:  :up:
 
:-D

see! we are multiplying as we speak!  Gravy op mijn chips is echt geen optie :?....en vinegar ook niet. Het is wel even tobben voor je een goede mayo te pakken hebt :-(
 
[quote author=Syl link=topic=3275.msg68987#msg68987 date=1156505896]
:-D

see! we are multiplying as we speak!  Gravy op mijn chips is echt geen optie :?....en vinegar ook niet. Het is wel even tobben voor je een goede mayo te pakken hebt :-(
[/quote]

gravy!!!! nee dan worden ze wak en er is niks ergers als wakke, slappe frieten  :-D

nope, mayo rules!!! we blijven volhouden.

Succes he
Sara
 
Tomy´s of de WholeEgg was het toch????
Die zijn wel goed! De rest is echt bagger...............

Hier nog een die geen frietjes zonder mayo eet!

Ik vind de chicken sauce van de Mac wel lekker. Die vraag ik altijd bij de frietjes en dan maken ze gratis een bakje vol! bij de Hungry Jacks/Burger King doen ze dat niet, los mayo erbij. Mag niet van de baas: health regulations of zo.......

Nou, ik vind goeie mayo echt belangrijk hoor!!!!!!!
Leef helemaal met jullie mee!

Henriette
 
Ben even in de koelkast gedoken: Thomy Delikatess Mayonnaise is inderdaad een van de betere..........en Remia Fritesaus verkopen ze bij de Woollies

Nu weer even iets on-topic-achtigs bedenken.......... :)

groetjes
Syl
 
Nou, ik vond het wel raar dat we hier sour cream bij friet/wedges eten, maar nu vind ik het zeker net zo lekker als Thomy. En nog gesondur ook hè. Hmmm wedges met sour cream and sweet chilli sauce, yum! Ik vind het zowel leuk, gek, raar als goed. :-D
 
Het leukste vind ik hier dat je overal zo makkelijk in aanraking kan komen met de natuur. Ik ga in september een cursus volgen voor carer, wat inhoudt dat ik straks wees joey's mag opvangen! Super toch!

Het raarste vind ik de gewoonte om overal, maar dan ook overal bierflesjes op straat te gooien. Als echte Hollander probeer ik vaak te gaan fietsen, maar naast het ontwijken van auto's moet je ook nog al die scherven ontwijken. Vind het echt zonde.
 
[quote author=Elle link=topic=3275.msg69267#msg69267 date=1156767259]
Het raarste vind ik de gewoonte om overal, maar dan ook overal bierflesjes op straat te gooien. Als echte Hollander probeer ik vaak te gaan fietsen, maar naast het ontwijken van auto's moet je ook nog al die scherven ontwijken. Vind het echt zonde.
[/quote]

Soms doe ik ook een soort slalom tussen de glasscherven, diepe kuilen en auto's...  :|. Echt fietsvriendelijk kan ik het hier niet noemen in Brisbane. Maar goed, het landschap is al niet echt uitdagend voor de huis <-> werk fietser (mijn mening, ik ben niet zo dol op heuveltjes).
 
[quote author=jufrebekka link=topic=3275.msg69317#msg69317 date=1156803172]
(mijn mening, ik ben niet zo dol op heuveltjes).[/quote]

:-D :-D :-D

Ik ken een (mooi) land die zo plat is als een dubbeltje... :)

meer informatie, stuur dan maar een pm'tje......not :up:

Jack :evil:
 
[quote author=Elle link=topic=3275.msg69267#msg69267 date=1156767259]
Het leukste vind ik hier dat je overal zo makkelijk in aanraking kan komen met de natuur. Ik ga in september een cursus volgen voor carer, wat inhoudt dat ik straks wees joey's mag opvangen! Super toch!

[/quote]

wat gaaf zeg... waar ga je deze cursus volgen? Dat lijkt mij ook wel wat straks. :up:
 
He das ook toevallig! Volgens mij ga ik daar op vakantie naartoe. Hoofdstad Amsterdam en het ligt ergens in Scandinavië  :roll:  :lol: als ik de mensen hier mag geloven  :up:.


[quote author=Jack link=topic=3275.msg69453#msg69453 date=1156871592]
:-D :-D :-D

Ik ken een (mooi) land die zo plat is als een dubbeltje... :)

meer informatie, stuur dan maar een pm'tje......not :up:

Jack :evil:
[/quote]
 
@Inge: die cursus wordt door CALM georganiseerd. Als je straks een plek hebt gevonden gewoon even bij het dichtsbijzijnde National Park navragen.
 
[quote author=perthpete link=topic=3275.msg69484#msg69484 date=1156896554]
He? Dat is toch Duitsland ..... ;-) ;-)
[/quote]

Je kunt te ver gaan! (edit:  :-D  )
 
[quote author=FOL link=topic=3275.msg69682#msg69682 date=1157017744]
Je kunt te ver gaan![/quote]

Ik heb het 3 keer gelezen vanaf blz 13 maar kan nergens uithalen dat Perthpete iets verkeerd of scheldend bedoeld.

Als er nou dit staat " dat is toch kl$^µe Duitsland",......oke dan snap ik 'm

AAAhhhh , je was het  :-D :lol: :up: vergeten...

Toch :-o :?

Jack :evil: :up:
 
Jaja, zo was ie bedoeld... No worries, je shokeert me niet zomaar  :up:
 
Helemaal agreeing here, met die stoplichten. Heel goed! :)



P.S. Hadden we het al over lay-by gehad.... (da's al de 2e keer! Kan nog tellen ook!)
 
Back
Top