[quote author=Amulya link=topic=3275.msg38208#msg38208 date=1133136108]
leuk:
-de display homes, echt geweldig die wijken met huizen om uit te kiezen
-mensen met minder goede banen kunnen hier ook in prachtige huizen wonen. Onze buurman bv hij is een bouwvakker en heeft een kast van een huis.
-de ruimte
-de natuur
Iets dat mijn ouders in het speciaal opviel: 'waar wonen de arme mensen?' nee, je hebt hier geen arme wijken met flats enzo dus het duurde wel heel lang voordat het begon op te vallen wat dan de armere wijken zijn. Dat zijn ook wijken met alleenstaande huizen, maar dan wat minder onderhouden.
[/quote]
Mooi dat iemand dit eens schrijft want als ik eerlijk ben zou ik wel (als de prijs het toelaat) in zo'n displayhome willen wonen. Ik heb er maar 1 keer 1 gevonden op realestate.com.au wat zeer waarschijnlijk komt omdat ik op de verkeerde suburb zoek maar goed.
Wellicht dat als alles lukt en ik eind dit jaar mijn visum ontvang iemand mij op het juiste spoor kan zetten voor wat betreft de suburbs met deze "display homes" waar je lekker kan wonen voor weinig geld. Het is natuurlijk mogelijk dat een makelaar dat doet, maar als je gratis info van medeforummers kan ontvangen? Altijd mooi toch.
En Jean :thinking: Ja, ze beginnen hier te mopperen dat je of te veeleisend bent of dat als je in zo'n huis wilt wonen eerst maar eens naar de universiteit toe moet om een echt vak te leren en dan zo veel moet verdienen om het op te kunnen brengen. Ik denk dat het goedkoopste vrijstaande huis in nederland op boven de € 450.000,= ligt.
Maar in ieder geval weet jij zeker dat jij een goed plan hebt op naar Australië te gaan emigreren, en laat je vooral niet hinderen door die (jaloerse) mafkezen die roepen dat het gras niet groener is aan de andere kant van de wereld want dat weten wij wel beter!
Enige inside info:
Het gras in Australië is veel minder groen dan in Nederland, het wordt eerder hooi als je het niet vaak genoeg sproeit.
Vraagje:
fftopic: Is er hier iemand op dit forum die wel eens last heeft van hooikoorts?
Uhmm, Oeps. Ik denk dat ik een heel stuk niet gelezen heb, maar das toch niet zo erg he?