* ik wist dat vrouwen ook wel "sheila" worden genoemd. of chick, of his misses....maar laatst hoorde ik er toch 1:I met a nice bird.......... :shock:
* als je iemand belt, persoonlijk of prive, altijd eerst hallo-sabien speaking- how are ya- fine thanks- yourself en dan pas verder kunt gaan met waarvoor je eigenlijk belt...vooral lastig met werk want ik bel niet voor een social talk maar met een reden....
* op de snelweg staat op de vluchtstrook een fietser geschilderd..no way dat ik daar op mijn fietsje ga....
* bij wegopbrekingen ipv een tijdelijk stoplicht een mannetje met STOP-SLOW bord lolliepop (was dat al gezegd...?)
* 1 keer kussen (ipv 3 keer) als je gedag zegt, blijft nog steeds raar
* "shaved" ham
* poromoten drive safe-keep left, en dan in de stad de helft van de tijd de linkse baan ineens linksaf MOET slaan. Of je rijdt links en er staan op bepaalde tijden auto's geparkeerd op de linker baan....ga dan rechts rijden, maar vaak geen voorsorteervak dus staan ze rechts ook ineens midden op de weg stil..ben dus constant aan het sla-lommen
* dat ze hier in de kroegen meerdere lager bieren op tap hebben. ga je in nederland naar de kroeg, wie wil wat: bier, cola, rode wijn...prima. Je bestelt een biertje, je bent in een Heineken kroeg dus krijg je een Heineken. Of Dommelsch, afhankelijk dus welke brouwerij in de kroeg zit. Hier vergeet ik het nog steeds wel eens. Wat wil je drinken vragen ze mij? A beer please......duh.......Tooheys, Coopers, Carlton, VB, what?!!!!!