Leuke, gekke, rare of juist goede dingen in Australie

[quote author=Lin link=topic=3275.msg49996#msg49996 date=1141209889]
Pfff nog een reden dat het goed betaald wordt, niemand die het wil doen!
[/quote]
IK WEL :up:
 
Echt? Nou ikke nie hoor! Staan met een hoop kleren in de brandende zon de hele dag!
 
Alhoewel, hoop kleren..............
Menige man (altijd mannen he?) met de bekende heeeeeeeeeeeele korte broek en singlet zien staan.....wel netjes met reflecterend hemdje.
Heb je die al Hawk? Zijn 2 euro bij de Action winkel  :-D :-D :-D :-D
:lol:
 
Nou wij zien ze hier met lange broek, lange mouwen en zo'n fluoriserend jasje erover. Hoed op. En het zijn ook wel eens vrouwen hoor! :up:

Mij niet gezien!
 
Dan trek ik wel een lange spijkerbroek aan en een T-shirt met korte mouwen. Oftewel, mooi er tussen in.  :lol:
 

"Menige man (altijd mannen he?) met de bekende heeeeeeeeeeeel korte broek en singlet zien staan"


Herinnert me aan de begintijd dat ik hier was, en me vergaapte aan alle blote benen! Nog nooit had ik zoveel blote mannenkuiten gezien! En zoveel zijn er zo DUN! En ik heb dus geen flauw idee of dat in N'land ook zo is, want daar zíe je ze bij lange na niet zoveel  :-D Oh... dat reminds me of iets minder leuks, ga ik even on topic posten...
 
Oh, dat was dus dit draadje........ LOL........ zorrie...

Minder leuk: STINKENDE werklui in de zomer!!! YUK! Bah, van die 2 dagen oude zweetshirts... EEEEEEEEEEEKS!!!!
 
ik zat net in de tram. er was een bejaard stel dat moeite had met het stempelapparaat.
er stond een man op om te helpen, toen bleek dat het ding het niet deed. de man bied het stel zijn zitplaats aan en loopt naar de volgende automaat, stempelt voor de oude mensjes en geeft de kaartjes terug.

en zonder iets te zeggen gaat hij ergens anders zitten.

lief he?
 
Dingen die mij het meest zijn bijgebeleven in het kort:

- aardige mensen die erg geinteresseerd zijn (ja ook in de rij bij de supermarkt)
- het heerlijke klimaat (overal!)
- de ruimte
- de prachtige 'flora en fauna'
- weinig rijtjeshuizen (en dus 'nosy neighbours') zoals in Holland
- de layback manier van leven (geweldig)
- het prachtige accentje (hey mate!)
- en nog veel meer...

Kortom: prachtig land!  :up:

Greetz Wendy
 
Wat ik hier (SBS) heel irritant vind is dat ze bij een samenvatting van een sportwedstrijd eerst de uitslagen geven en dan pas de samevatting geven.

Bij Studiosport was/is dat anders: daar bouwen ze de spanning op naar het eind van de samenvatting...en dan pas kom je er achter wie wint/verliest....
 
Hee Rebekka!

Nog gefeliciteerd natuurlijk!!!!!!!!!!!!

.....maar.....

ik dacht even toen ik jou naam achter de post zag staan voor het openen: nu gaat ze zeggen dat trouwen in Australie toch wel heel raar is!!!  :-D :)
 
Trouwen in Australie:

Leuk? Ja!
Gek? Ja, een beetje wel...
Raar? Absoluut! Al is het maar omdat je een heel verhaal na moet zeggen en het helemaal niet "I do" is  :|.
Juist goed? Tuurlijk, lekker doen wat niemand zomaar even doet  :-D.

Beantwoord dat je vraag? En ik ben nog on-topic ook  :lol:.
 
Wat ik ook wel raar vind is dat je verplicht bent om te stemmen (democratisch land)...en dan zie je die spotjes op de TV waarin de politici elkaar afmaken, zonder te zeggen waar ze nou eigenlijk voor staan. En als nu denkt; hey dat laatste is in Nederland precies hezelfde.......onee is hier veel erger!!

....gelukkig heb ik me Permanent nog niet whahaha
 
oja leuk aan Australie/Brisbane:

dat je in je lunchpauze lekker in het zonnetje je baantjes kan trekken in een 50m zwembad

.........in de winter!!!!!
 
Wat dat stemmen betreft: je bent verplicht te stemmen. Maar je moet je eerst registreren. Geen registratie, ook geen verplichting  :-o. Go figure!
 
Voor de Belgen onder ons: ze doen hier geen mayo op de frieten !!!!! Iedereen bekijkt je raar als je om mayo vraagt !!!! Effe wennen hoor, want ik eet geen frietjes zonder mayo.

S
 
Back
Top