Leuke, gekke, rare of juist goede dingen in Australie

We waren een paar weken geleden met vakantie en toen we terug kwamen was ons gras GEMAAID :) had een buurman gedaan, zo aardig!
 
unnecesary reply Jack....

beter een goeie buur dan een verre vriend.......

Groetjes
Syl
 
Nog zoiets waar je als Hollander in het begin wel effe van staat te kijken: Iedereen is hier hartstikke blij als het regent! :lol:
 
:-D Ja en ik ben zelfs als Hollandse kaaskop blij met de regen! Vandaag ook weer een hete plakkerige dag, het begint nu te rommelen. Heerlijk kom op met die regen!! :up:
 
Ik kan in Nederland ook wel eens blij zijn met een regenbui ;) Inderdaad als het een tijd lang goed warm is geweest koelt het lekker even af als het regent :) En... het ruikt dan ook zo lekker!
 
Ja dat is dus wel lekker! In de zomer is het hier best lekker als het regent, maar in de herfst of in de winter... dan is het zo vreselijk koud als je op de fiets zit en het regent!!
 
Precies wat je zegt....errg koud... niet voor niets WATER koud.

Daar komt nog bij dat het meerendeel van de mensen in Nederland stront chagarijnig wordt van de regen in de herfst en winter... krijg je gelijk een weer depressie......(leuke woordspeling)...worden de mensen nog onhebbelijker dan men over het algemeen als is.

In Australie is er juist het tegenovergestelde zoals al eerder hier gezrgd, mensen worden vrolijk want de droogte is voorbij, het koeld af enz.... :up:

Eigenlijk best grappig, 't is precies omgedraaid net als de jaar getijden... :wink:
 
Vrije graffiti spuiten op de buren zijn muren :|

Denk ik .


Hehehhihi duivels leuk,

eeeuuh oke,

The Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=3275.msg40114#msg40114 date=1134300249]
Beste vrienden en vriendinnen,

Laten we het een beetje gezellig houden.
Laat niet het duiveltje in je boven komen.

Groetjes Outback Jack :evil:
[/quote]

Hoi Jack, misschien een beetje off-topic maar ik wil toch even kwijt dat ik me erg ongemakkelijk voel elke keer dat ik jouw posts lees waarin je op een of andere manier een verwijzing maakt naar de duivel. Zou je willen overwegen om dit achterwege te laten? Misschien zijn er meer mensen die er zo over denken, misschien ook niet maar ik denk dat de sfeer op dit forum er eentje is waarin we zulke dingen best tegen elkaar kunnen zeggen, "no hard feelings" verder maar het moet me toch even van het hart.

Voor sommige mensen ligt dit nogal gevoelig, nou ja, ik ben één van dit soort mensen. Zoals je zelf ook al hebt aangegeven: "Laten we het een beetje gezellig houden."

Alvast dank voor je begrip!

Robert
 
ooooooohh... er wordt dus een malletjes gemaakt, op de muur gezet en dan spuit je met je psuitbud op de muur :) Jaaaaaa.... Het woord stencil ken ik alleen van de basisschool :) daar werden schoolopdrachten uitgedeeld op een stencil. Die moest je daarop maken en dan inleveren.
 
Hé Annemiek,

Je ben nieuwe woorden aan het uitvinden!!
[quote author=Annemiek link=topic=3275.msg40765#msg40765 date=1134719824]
psuitbud op de muur [/quote] :rotflmao:

Wat is dat voor iets? Heb je dat nodig voor de stencils?? :loldevil: :loldevil:

Of is dit nu een van de leuke of rare dingen van Australië?? :lol1: :lol1:

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=3275.msg40771#msg40771 date=1134722417]
Je ben nieuwe woorden aan het uitvinden!!
[/quote]

:teacher: Ja meneer Rene.... zeker niks beters te doen he?  :loldevil:
Af en toe dan flappen er wat van die vaudtjes uit bij mij   :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
En als we dan toch bezig zijn ga ik nog ff flauw doen ;) Kijk eens naar de quote hierboven?  :evil: :p
 
Sorry Annemiek,

Helaas heef* de "*" af en *oe de neiging om  *e vers*oppen. Ik moe* dan ech* zoeken. En me* die quo*e was hij helemaal verdwenen en ik had geen zin om hem *e zoeken.
:lol1: :loldevil: :rotflmao:

Maar ik blijf he* een mooi woord vinden!! :up: :up:

Rene
 
Back
Top