Jack
Well-Known Member
Beste Robert,[quote author=RobertInge link=topic=3275.msg40753#msg40753 date=1134718197]
[quote author=Jack link=topic=3275.msg40114#msg40114 date=1134300249]
Beste vrienden en vriendinnen,
Laten we het een beetje gezellig houden.
Laat niet het duiveltje in je boven komen.
Groetjes Outback Jack :evil:
[/quote]
Hoi Jack, misschien een beetje off-topic maar ik wil toch even kwijt dat ik me erg ongemakkelijk voel elke keer dat ik jouw posts lees waarin je op een of andere manier een verwijzing maakt naar de duivel. Zou je willen overwegen om dit achterwege te laten? Misschien zijn er meer mensen die er zo over denken, misschien ook niet maar ik denk dat de sfeer op dit forum er eentje is waarin we zulke dingen best tegen elkaar kunnen zeggen, "no hard feelings" verder maar het moet me toch even van het hart.
Voor sommige mensen ligt dit nogal gevoelig, nou ja, ik ben één van dit soort mensen. Zoals je zelf ook al hebt aangegeven: "Laten we het een beetje gezellig houden."
Alvast dank voor je begrip!
Robert
[/quote]
Robert, ieder zijn eigen picture, en ieder zijn eigen mening.
De soort mensen waar dit nogal gevoelig voor ligt, die soort mensen moet je me maar even uitleggen.
Angus Young the devil , AC/DC from Australia rules. Let's Rock. :loldevil: :devil: :angeldevil:
In de smileys staan genoeg duiveltjes , dit vind je dus ook niet kunnen.
Robert, een prettig en divels weekend.
Outback Jack :evil:
[quote author=Jack link=topic=3275.msg40114#msg40114 date=1134300249]
Beste vrienden en vriendinnen,
Laten we het een beetje gezellig houden.
Laat niet het duiveltje in je boven komen.
Groetjes Outback Jack :evil:
[/quote]
Hoi Jack, misschien een beetje off-topic maar ik wil toch even kwijt dat ik me erg ongemakkelijk voel elke keer dat ik jouw posts lees waarin je op een of andere manier een verwijzing maakt naar de duivel. Zou je willen overwegen om dit achterwege te laten? Misschien zijn er meer mensen die er zo over denken, misschien ook niet maar ik denk dat de sfeer op dit forum er eentje is waarin we zulke dingen best tegen elkaar kunnen zeggen, "no hard feelings" verder maar het moet me toch even van het hart.
Voor sommige mensen ligt dit nogal gevoelig, nou ja, ik ben één van dit soort mensen. Zoals je zelf ook al hebt aangegeven: "Laten we het een beetje gezellig houden."
Alvast dank voor je begrip!
Robert
[/quote]
Robert, ieder zijn eigen picture, en ieder zijn eigen mening.
De soort mensen waar dit nogal gevoelig voor ligt, die soort mensen moet je me maar even uitleggen.
Angus Young the devil , AC/DC from Australia rules. Let's Rock. :loldevil: :devil: :angeldevil:
In de smileys staan genoeg duiveltjes , dit vind je dus ook niet kunnen.
Robert, een prettig en divels weekend.
Outback Jack :evil: