Merry-go-round to & in OZ

Maar de toekomstige koper wellicht niet!
Dat is ook mijn angst en daarom staat ie van ons nog steeds niet te koop :p Om eerlijk te zijn werkt dit hele mooie weer ook niet mee, ik ga echt niet met 40+ graden (binnen) die laatste dingen schilderen... :) Hoe staat het er nu bij jou voor?
 
Ik zat zaterdag op het platte bitumen dak de boeiborden te krabben. Ongelofelijk heet :mad:
Zo warm dat na een half uurtje de zolen lossmolten van mijn schoenen. Toen dacht ik: Nu is het mooi geweest volgende keer beter!

Voor de rest hebben we nog genoeg te doen, volledige badkamer als grootste klus, verder nog schilderwerk buiten om en her en der de plintjes. Nog wat klusjes in de bijkeuken en... meer wil ik nu ff niet weten! ;)
 
Ik zat zaterdag op het platte bitumen dak de boeiborden te krabben. Ongelofelijk heet :mad:
Zo warm dat na een half uurtje de zolen lossmolten van mijn schoenen. Toen dacht ik: Nu is het mooi geweest volgende keer beter!

Voor de rest hebben we nog genoeg te doen, volledige badkamer als grootste klus, verder nog schilderwerk buiten om en her en der de plintjes. Nog wat klusjes in de bijkeuken en... meer wil ik nu ff niet weten! ;)
Dat dus idd. Ik kan ook zo'n mooie lijst maken, maar het belangrijkste is nu nog het laatste beetje schilderwerk binnen (dit weekend denk ik) en de tegels onder de houtkachel :)

Dan durf ik de makelaar er wel doorheen te laten gaan.
 
Ik zat zaterdag op het platte bitumen dak de boeiborden te krabben. Ongelofelijk heet :mad:
Zo warm dat na een half uurtje de zolen lossmolten van mijn schoenen. Toen dacht ik: Nu is het mooi geweest volgende keer beter!

Voor de rest hebben we nog genoeg te doen, volledige badkamer als grootste klus, verder nog schilderwerk buiten om en her en der de plintjes. Nog wat klusjes in de bijkeuken en... meer wil ik nu ff niet weten! ;)

Is het een keer lekker tropisch weer hier, ga je op t dak zitten krabben... hmmm ik zeg verder niets...
 
Ik zeg, zet je huis tekoop!!! Ons clubhuis Martens was ook nog lang niet af en toch verkocht voor een hele goeie prijs! Terwijl je de puntjes op de "i" zet kun je het net zo goed op de markt gooien. You never know? Spaart je mischien een hoop klusuren? Ons huisje stond 8 maand tekoop. We hadden 16 kijkers in de eerste 4 maanden, heel de hersf en winter niemand. Ben ervan overtuigd dat je meer kans hebt om te verkopen als het zonnekke schijnt en het tuintje groeit en bloeit!
 
Ben ervan overtuigd dat je meer kans hebt om te verkopen als het zonnekke schijnt en het tuintje groeit en bloeit!

Daarom gaat hij ook pas in het voorjaar te koop ;) Maar ik begrijp je idee hoor. Alleen hebben we zoveel concurrentie dat we iets beters/uniekers moeten bieden. We hebben niet een eenvoudig huis, met een redelijk kleine doelgroep. Dat moet in één keer spot on zijn :up:

Hier een ploatie van een paar jaar terug: (alles wat nu blauw is wordt/is wit en andersom :) )

voorzijde1.jpg
 
het is en blijft een gok: nu je huis in de verkoop voor het af is heb je misschien sneller resultaat, maar als het niet lukt heb je de kans dat het daarna moeilijker wordt. Met eerst opknappen en in het voorjaar te koop zetten duurt het misschien wat langer, en het is extra werk, maar het is waarschijnlijk wel de manier met het minste risico. En als je de tijd kunt nemen...
Je weet het natuurlijk nooit van te voren.
 
We hebben ook geen glazen bol ;) alleen maar een vriendin die makelaar is en al lang weet van onze plannen. We volgen dus haar advies op (nu opknappen, in voorjaar te koop zetten) Daarbij heeft ze 'onderzoek' gedaan naar alle huizen die om naast ons te koop staan, in een wijdere cirkel van een kilometer of 10, de algehele woningmarkt en naar ons eigen huis met zijn voor en nadelen zeg maar.

Haar advies week niet zo heel veel af op ons gevoel maar in detail toch wat belangrijke zaken. Het voelt goed om dat advies op te volgen (rust in hoofd, duidelijke strategie) dus daar houden we ons nu aan :) Lekker klussen de komende 6 maandjes en dan bord in de tuin. Komt goed!
 
Precies! Een plan is altijd fijn, en al helemaal als het gebaseerd is op advies van iemand die er verstand van heeft. :)
 
Gisteravond onverwacht (met vrijkaartjes) even een paar uur wezen snowboarden in Landgraaf. Nou, we zijn bijzonder blij dat we in Canberra uitkomen. Want dit blijft toch een sport die ik niet graag zou willen missen! #goodchoice
 
Gisteravond onverwacht (met vrijkaartjes) even een paar uur wezen snowboarden in Landgraaf. Nou, we zijn bijzonder blij dat we in Canberra uitkomen. Want dit blijft toch een sport die ik niet graag zou willen missen! #goodchoice
Snowboarden? Da's toch een beetje nepsurfen he? >:D

Bart
 
Zeker weten, kano val je wel niet vanaf maar zeker wel uit. Heb wel eens (proberen) te leren eskimoteren met een kano. Nou...dat viel nog helemaal niet mee ;) En onder water ademhalen heb ik ook nog niet onder de knie. Nee dan maar sneeuw! En met de juiste snowboardschoenen (en kleding) geen last van koude voeten hoor ;)
 
Back
Top