Dat is ook mijn angst en daarom staat ie van ons nog steeds niet te koop Om eerlijk te zijn werkt dit hele mooie weer ook niet mee, ik ga echt niet met 40+ graden (binnen) die laatste dingen schilderen... Hoe staat het er nu bij jou voor?Maar de toekomstige koper wellicht niet!
Dat dus idd. Ik kan ook zo'n mooie lijst maken, maar het belangrijkste is nu nog het laatste beetje schilderwerk binnen (dit weekend denk ik) en de tegels onder de houtkachelIk zat zaterdag op het platte bitumen dak de boeiborden te krabben. Ongelofelijk heet
Zo warm dat na een half uurtje de zolen lossmolten van mijn schoenen. Toen dacht ik: Nu is het mooi geweest volgende keer beter!
Voor de rest hebben we nog genoeg te doen, volledige badkamer als grootste klus, verder nog schilderwerk buiten om en her en der de plintjes. Nog wat klusjes in de bijkeuken en... meer wil ik nu ff niet weten!
Ik zat zaterdag op het platte bitumen dak de boeiborden te krabben. Ongelofelijk heet
Zo warm dat na een half uurtje de zolen lossmolten van mijn schoenen. Toen dacht ik: Nu is het mooi geweest volgende keer beter!
Voor de rest hebben we nog genoeg te doen, volledige badkamer als grootste klus, verder nog schilderwerk buiten om en her en der de plintjes. Nog wat klusjes in de bijkeuken en... meer wil ik nu ff niet weten!
Vast wennen aan OZ temps.... Oh nee, we gaan naar Canberra
Ben ervan overtuigd dat je meer kans hebt om te verkopen als het zonnekke schijnt en het tuintje groeit en bloeit!
Snowboarden? Da's toch een beetje nepsurfen he?Gisteravond onverwacht (met vrijkaartjes) even een paar uur wezen snowboarden in Landgraaf. Nou, we zijn bijzonder blij dat we in Canberra uitkomen. Want dit blijft toch een sport die ik niet graag zou willen missen! #goodchoice
Een kano val je uit.. Ik tenminste .Geef mij maar iets waar je niet vanaf valt. Een kano ofzo. Nee, niet op de sneeuw. Ik hou niet van sneeuw, daar krijg je koude voeten van ;-)