Merry-go-round to & in OZ

Zeg, waarom ga jij niet naar de Zuid-Pool emogreren ofzo? Koude bende, geef mij maar een golf om op te surfen (stoked gisteravond weer)
 
Zeg, waarom ga jij niet naar de Zuid-Pool emogreren ofzo? Koude bende, geef mij maar een golf om op te surfen (stoked gisteravond weer)

Naaaah, daar is het 6 maanden per jaar donker. Moet je met een lampie op je hoofd snowboarden :( Heb nog wel een film van Jeremy Jones boardend op de zuidpool ;) (voor de geinteresseerden, de film heet Deeper, een echte vrijdenker die gozer. Zonder helicopter toch alle afgelegen toppen doen. Oftewel, veel lopen en klimmen met een board op je nek. 'The Search' Surf mentaliteit ;) )

Maar nee, ik ben gek op de zomer en lekker zonder jas naar buiten enz. Alleen voor snowboarden heb je nu eenmaal sneeuw nodig :confused:
 
OK, na alle zin en onzin in allerlei andere topics weer even hier een kleine update. Zoals jullie wellicht weten is N. als management consultant assessed en toegelaten. Nu is ze hier in NL afgestudeerd (organisatie) psycholoog en geregistreerd psycholoog. Dat wil ze in OZ eigenlijk ook zijn (geregistreerd Psych) dus even kijken wat moet daarvoor gebeuren...

3x raden:

1. Een heel berg papierwerk
2. Nog meer papierwerk
3. Ja daar is tie weer: Een Skills Assessment!
4. Ja daar is tie ook weer: Een Academic IELTS ( 7 op alle onderdelen )
5. Nog wat papierwerk (aanvraag registratie Psychology Board of Australia)

Klinkt dat leuk of klinkt dat leuk. Nee hé, klinkt vreselijk. Maar ze gaat ervoor! En dat is mooi!


Het had bijna in het GVD topic gekunnen maar het is ook wel leuk om ons draadje compleet te houden EN er is licht aan het eind van de tunnel (denk ik ;) )
 
Een enorm "Aargh" momentje kan ik mij voorstellen....

Stap 1: Ielts?
 
Wie weet, maar zonder het eerste bergje papierwerk (en een succesvolle uitkomst) is IELTS ook niet nodig ;)
 
Klinkt dat leuk of klinkt dat leuk. Nee hé, klinkt vreselijk. Maar ze gaat ervoor! En dat is mooi!


Het had bijna in het GVD topic gekunnen maar het is ook wel leuk om ons draadje compleet te houden EN er is licht aan het eind van de tunnel (denk ik ;) )

Wow, zo weer een heel gedoe in het vooruitzicht, maar kan me voorstellen dat N. daar ook in wil werken, dus is het helaas wel nodig.. Soms vraag ik me af hoeveel mensen zo gek zijn om zoveel werk te maken van het uiteindelijke doel (in ieder geval het clubje Xpditers!).
Succes!! En over een paar maanden een mooi validatietripje in het vooruitzicht!
 
Zag vanochtend een bord verkocht bij één van de andere huizen die al te koop staan, staan.

Dit was het oudste en goedkoopste van de 4 min of meer gelijkwaardige huizen in onze straat. Vind het wel positief, er wordt dus nog verkocht en er is voor de toekomst een concurrent minder :)

(ja je kunt het ook anders zien, maar bekijk het glas maar half vol in plaats van typisch Nederlands half leeg )
 
Mooi! Zorg er maar voor dat jullie (overigens zeer aardige) stulpje zometeen het mooiste van de straat is, ben je d'r misschien zo vanaf!
 
Bij mijn moeder op haar werk, werkt een Australische mevrouw die al 20 jaar ofzo in NL woont. Nu is haar zoon voor een half jaartje naar OZ (werkvakantie) Maar ja.... wat ik al vermoedde is gebeurd. Hij heeft naar huis gebeld: Ik kom nog 1x terug naar NL, en dat is om mijn spullen op te halen... Dus mijn moeder heeft er nu een 'soortgenoot' bij op haar werk. Kunnen ze samen door de emocoaster :up:
 
Back
Top