afterbang
XPdite Sponsor
Ondertussen alweer even thuis.Vond het wel charmant om te zien dat het grote geld nog niet overal de scepter schijnt te zwaaien. Hoop echt dat Cairns dat vast kan houden!
Nu in de Tablelands en dat is wel de meest ondergewaardeerde regio! Koele regenwouden, doet niet echt onder voor Daintree maar dan minus de oppressing humidity. We hebben nu temperaturen waarbij je ‘s nachts wel in een tent kunt slapen. We gaan hier niet meer weg
Gisteren even echt QLD Bogan uitgehangen en met de Unimog het strand op, met wat vrienden op de tray, drankje in de hand. Fitted (almost) right in want het was geen blikje XXXX.
Daarna nog een verassing op de terugweg, dacht zal ze even de campsite laten zien boven aan de property. Dus toen ik daar in het donker aankwam met al het licht op de Unimog aan (en dat begint nu ongeveer zo veel te worden dat de aarde iets langzamer gaat draaien als alles aan is) Scheen ik daar een backpackster ondersteboven. Verassing voor ons beide zeg maar.
Heb haar uitgelegd dat ze in mijn voortuin stond en dat ze vannacht kon blijven maar dan toch echt iets anders moest gaan zoeken. (en dat het kampvuur ook uit moest) God mag weten hoeveel nachten ze er al stond en hoeveel haar voor zijn geweest?
Dus vandaag met frisse tegenzin maar even een hek neergezet wat ik over had, en een bordje erop: 'no unauthorised access'. Het voelt wat bezitterig maar ja, deze keer was het een vriendelijke Franse backpachster, volgende keer is het een club bier zuipende, mullet dragende neanderthalers...
Met Noosa om de hoek is dit natuurlijk backpacker heaven (Byron Bay, Noosa, Cairns, Daintree, allemaal van die backpacker hotspots). Weten we nu waarom je hier met regelmaat van die bordjes 'private property, no access' ziet. (als ze een klein stukje door had gereden komt ze in State Forest en sta je bij niemand in de tuin)