Merry-go-round to & in OZ

En je hebt opgeknapt en opgeknapt. Misschien wordt t n bloemetjesbehang met roze tegels dan is er niks aan t handje :)
 
wij hadden ook zoiets. De makelaar was niet gelukkig met onze 'rommelige' tuin maar deed er niet al te moeilijk over. Zijn collega wel. Ook de naaizolder moest leger, vonden ze, en het was jammer dat we ons huis wat ouderwets ingericht hadden. De boel is uiteindelijk na 5 maanden gekocht door een stel waarvan de vrouw helemaal gek was op ons kruidentuintje, knutselzolder en oud-hollandse keuken. Tja.
 
Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreest

No worries voorlopig dus over je huisje.
(Dat is mijn stelregel op dit moment)

Het rijmpje gaat verder:
(doe ermee wat je goeddunkt, ik vind het inspirerend)

Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreest
Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft.

Het leed dat is, drukt niet zo zwaar
Als vrees voor allerlei gevaar.
Doch komt het eens in huis,
Dan helpt God altijd weer
En geeft Hij kracht naar kruis.
 
Yo, have a nice flight.
Geniet van de inflight entertainment,
Niet met stewardesjes flirten
Niet teveel drinken
Behouden aankomst
Have fun downunder

En.... laat van je horen!
(hoef ik jou niet te vragen, komt heus wel goed!)
 
Dank je! We zijn net wel bijna langs gevlogen maar nu weer een eind(je) weg. Het is wel een soort van warm zeg. Het is nu 2000h en net onder de 30 graden.

Goede en zeer rustige vluchten gehad. Twee stoelen per persoon, da's altijd lekker! Ook zoo mooi om vanaf Port Hedland binnen te komen en dan zo over WA en SA naar NSW te vliegen. Uren naar buiten zitten staren... Wel even geschrokken, wilde mijn kamera even uit de bagagebak pakken, laat ik hem zo uit de overhead compartment op de grond stuiteren. Maar gelukkig is het een Nikon... Dus hij leeft nog :)
 
Douane was natuurlijk weer een anti-climax ;) Geen honden die aan je tas snuffelen. Geen tassen die uberhaupt gescand werden in Sydney. En geen hoera stemming bij de Douane ivm je visum. Natas vroeg nog even: is tie nu gevalideerd. Daar moest de douane dame wel even om lachen. Maar ze zei dat het nu OK was. Gaan we daar maar vanuit :)
 
Bij de douane hangt altijd zo een on-verwelkomend sfeertje...
Maar je bent er!
Nog ff een post in "het is vrijdag" topic plaatsen, want die heb ik gemist..!
 
Damm, je hebt gelijk! Zo ff kijken! Eerst nog even wat boodschapje doen, zodat we morgen ontbijt hebben!
 
Haha, dat gevoel ken ik ja, dat "is dat alles?". Ook wij hebben de vraag gesteld en kregen (om 05:00 ofzo) een hele vriendelijke reactie. En ja, dat het goed was zo ;)
 
Back
Top