Merry-go-round to & in OZ

Ute's zijn awesome!

Mijn favoriet.. De Toyota Hilux Dual Cab Ute
Toyota_HiLux_SR5_Dual_Cab_4x4_rear_Deep.jpg
 
Leuk voor je Afterbang maarreh... Ik werk in de geestelijke gezondheidszorg en de vooruitzichten zijn werkelijk dramatisch.
Dus, to me, waiting also brings disturbance...
Hoop dat ik kan blijven werken tot aan vertrek.

Hmm, dus jij lift niet mee op economisch herstel... Damn..
 
Maar ik vond de UTE's op basis van de commodore en de falcon (see below) altijd foei,foei,foeilelijk. En nu denk ik; mwoah, why not :)

Holden%2BVE%2BII%2BUte%2BSV6-2.jpg

Mmm... Daar gaan ze mij toch hééééél veel geld voor moeten betalen, tegen dat ik daar mee wil rondrijden hoor , jakkes ;-)
 
Hahaha.

Ach bij mij heeft het acceptatie proces ook ruim 10 jaar geduurd.

En mijn vriendin kijkt me met een heel scheef gezicht aan als het over dit soort UTE's gaat o_O
 
  • Like
Reactions: kat
Mijn vriend is ook niet van de websites af te slaan op zoek naar leuke Hilux. Met twee flinke honden gewoon een praktische bak en je komt er nog eens ergens mee. Die rode is inderdaad cool, bijna alles is wit wat er te koop is of je betaalt fors meer. Wit is natuurlijk ook cool maar dan anders...
 
UTE's worden hier (in het Caribisch gebied) ook veel gebruikt. Ik vind ze het grootste gedeelte van de tijd volstrekt onhandig. Ze zijn heel praktisch de enkele keer dat je veel moet vervoeren of als je een hele roedel honden hebt, maar verder lastig met inparkeren, een enorme draaicirkel in verhouding tot de grootte van de auto en (hier in ieder geval) volstrekt onbestuurbaar bij een beetje regen.

Ik heb liever mijn eigen RAV4, veel handiger en bijna net zo veel ruimte :).


Toyota_RAV4_2010.jpg
 
Een RAV4. Die hebben we in NL wel gehad. Maar dat is geen vergelijk met een Hilux en zeker niet met een LR 130 ;) ze noemen RAV4 en dat soort auto's niet voor niets "soft-roaders"

Een double cab UTE heeft gewoon 4 deuren en stoelen. dezelfde draaicirkel als een normale 4x4 (best groot dus) en het gemak dat je je mountainbikes en dergelijke zo achterin mikt.

En de wegen plus parkeerplaatsen zijn in OZ gewoon UTE vriendelijk. Als je Landcruiser 100 series past. Past je Hilux zeker.

En drijven in de regen? Zeker zo'n Chinees gevaarte die je op de Antillen vaak ziet?
 
En de wegen plus parkeerplaatsen zijn in OZ gewoon UTE vriendelijk. Als je Landcruiser 100 series past. Past je Hilux zeker.
Nou, niet hier hoor. Met mijn CR-V is het soms al best krap. Ik zie hier utes vooral onder kont van bogan hoons.
 
En drijven in de regen? Zeker zo'n Chinees gevaarte die je op de Antillen vaak ziet?

Ah, je bent bekend hier begrijp ik :). Van die Chinese wagens wil ik er geeneen hebben... Die zijn volgens mij in elk weer levensgevaarlijk. In ieder geval de merken die hier rijden.
 
Kom op Gwen, je weet na zoveel boerderijen toch wel wat een Blue Heeler is?!?! :eek: :rolleyes: :p


"...
  • Australian Cattle Dog Dog Breed
  • The Australian Cattle Dog, is a breed of herding dog originally developed in Australia for driving cattle over long distances across rough terrain.
  • Mass: 20 – 28 kg (Adult)
  • Temperament: Protective, Cautious, Obedient, Loyal, Energetic, Brave
  • Height: 43 – 48 cm (At the withers, Female, Adult), 46 – 51 cm (Adult, Male, At the withers)
    ..."
Ze hadden bij de eigenschappen er nog even bij moeten zetten dat zijn favoriete leefomgeving de bak van een UTE is met zijn neus langs de cabine in de wind :D
 
Kom op Gwen, je weet na zoveel boerderijen toch wel wat een Blue Heeler is?!?! :eek: :rolleyes: :p


"...
  • Australian Cattle Dog Dog Breed
  • The Australian Cattle Dog, is a breed of herding dog originally developed in Australia for driving cattle over long distances across rough terrain.
  • Mass: 20 – 28 kg (Adult)
  • Temperament: Protective, Cautious, Obedient, Loyal, Energetic, Brave
  • Height: 43 – 48 cm (At the withers, Female, Adult), 46 – 51 cm (Adult, Male, At the withers)
    ..."
Ze hadden bij de eigenschappen er nog even bij moeten zetten dat zijn favoriete leefomgeving de bak van een UTE is met zijn neus langs de cabine in de wind :D

Prrrecieesss! Dat is hem! Ze worden wat log als ze oud zijn, maar o-zo-leuk!
 
Doet me denken aan hond die ik als kind had. Die hapte altijd een beetje in de hakken van geestelijk en/of lichamelijk gehandicapten. Rare loopjes waren niet toegestaan denk ik o_O:eek::confused:
 
Ik vind blue heelers leuke honden, vooral achterin een ute. Mooi door hun lelijkheid. Wat voor hond hadden jullie Afterbang?
 
Back
Top