Is dat niet waarom ze blue heelers worden genoemd?Een andere hobby van ze is, dat ze graag naar de hielen van cattle happen.
Is dat niet waarom ze blue heelers worden genoemd?Een andere hobby van ze is, dat ze graag naar de hielen van cattle happen.
Wat voor hond hadden jullie Afterbang?
Beetje rare tijd hier, het is al best lekker weer en dat geeft altijd een twee-ledig gevoel. Aan de ene kant denk je: Wat zou het heerlijk zijn om het grootste deel van het jaar dit soort weer te hebben en aan de andere kant denk je; wat een gedoe om naar de andere kant van de wereld te vertrekken als je je hele leven hier op de rit hebt en het zonnetje schijnt hier ook
We wonen hier zo mooi en dan gaan we zometeen iets huren met uitkijk op van die stalen schuttingen......!
Als ik huizen zit te kijken op de makelaarsites klik als eerste naar de tuin om te zien of er van die 'colorbond fences' staan.
I know! Ik maar 1 keer zo'n mooie schutting gezien als die foto van sidonia . Is dat een stukje van jou tuin @sidonia ?En 'greater' Perth staat er ook vol mee
Mooi nummer, wel erg melancholisch inderdaad. Ik denk dat we je gevoel allemaal heel goed snappen! Gister hadden we afgesproken met wat forumleden in Groningen, super om de verhalen in het echt te horen. Het gevoel wordt alleen maar sterker. Mooi dat er een toekomst is in Australië, maar ondertussen ook genieten van je (houten schutting) leven hier!Als afsluiter dan maar een twee-ledig muziekje. Ik vind het een ontzettend mooi nummer. Maar zoals zo vaak bij mij is de sfeer wel melancholiek... Past wel bij de dikke mist die hier nu hangt