Merry-go-round to & in OZ

oude_smurf.jpg
 
Ik heb veel respect voor alle vechters op dit forum!! Ook ik hou m'n fingers crossed!!

Bang wat vind je van onze schutting dan? Colorbond zou een geweldige upgrade zijn waar ik direct voor teken ;) Wij hebben nog uitgerolde olie drumso_Oimage1.JPGimage2.JPG
Met aan de andere kant een Blue Heeler (nee ik vind ze niet meer zo leuk!) die ons wil OPETEN en zodra we de achterdeur uitlopen tegen de schutting springt :eek: (die van ellende aan elkaar hangt) en dag en nacht blaft:confused:
We hebben nog geen mogelijkheid gehad om wat aan de schutting te doen...

(We zijn onlangs in The Never Ending Story gaan wonen om de verbouwingen af te kunnen maken, ons mooie.. fijne.. geweldige huisje staat op de markt)
Als je dit ziet is colorbond ineens toch wel heel erg mooi he :D
 
Weinig beweging. Net mijn sleutelbeen gebroken dus zit meer stil dan dat ik beweeg :p


Maar zonder dollen, we zijn wel weer even goed aan het kijken hoe/wat/waar/wanneer (of niet).

Het is alweer een goed jaar terug dat we de boel even op hold hebben gezet. Tijd voor een evaluatie voor einde jaar. Keep you posted!
 
Yep, hit the deck shoulder first na een eindje vliegen. Beetje standaard botbreuk voor fietser en een beetje ingecalculeerd risico met mijn hobby al hoop je natuurlijk dat het niet gebeurd ;)

Hier wat beelden om je een idee te geven van wat Miss Bang en ik uitvoeren in het weekend. (Hmmm dat klinkt een beetje vreemd als ik het terug lees :confused: ) Maar nee het is een filmpje voor alle leeftijden (behalve als je je kinderen liever op schaken ziet gaan ipv Action Sports)

Www.pinkbike.com/video/385468/
 
Wow....! Heb hier alle bewondering voor! Ik zat met het angstzweet in m'n handen te kijken! Maar supergaaf!
Zelf hou ik het maar bij judo :D
 
Occupational hazard ;)

Ik weet niet of Judo nu helemaal risicoloos is. Maar aan de andere kant, risico is deel van het leven. Anders wordt het heel saai ( en zo we hebben weer een bruggetje richting de risico's en spanningen van emigreren :) )
 
Back
Top