Merry-go-round to & in OZ

Ja, hyper ja, en normaal ben je altijd zo lekker rustig whahaha >:D :p

Nee, er zijn geen plannen om tussendoor nog te komen, we zouden het graag willen hoor maar een tripje is al snel 5000,- met tickets auto en verblijfkosten

Weet je dat Canberra <> Melbourne 'maar' 666 kilometer is? (vreemd toeval die 666? >:D ) In ieder geval dichtbij genoeg voor een lang weekend. Of een keer afspreken voor wintersport :D

Thredbo en Perisher een beetje halverwege zeg maar (OK, dichter bij Canberra, komen we de winter daarna wel naar een Victoria ski resort:p )

Screen%20Shot%202014-11-22%20at%2014.36.29.png
 
Last edited:
Over hyper gesproken: Vandaag heb ik m'n eerste kite surf les!
Bij ons aan t strand zijn er erg veel kites, lijkt me gaaf om te doen, ik kijk er vaak verlekkerd naar. Maar ook toegankelijk aangezien t aan t einde van m'n straat is en ik dus voor n paar uur kan gaan op n mooie dag. De jongens mogen vanaf 8j les hebben, ze hebben er al zin in! Lijkt me te gek, over een paar jaar samen met m'n jongens kiten (al willen ze wellicht dan niet meer met hun oude moeder gezien worden whahaha)
 
Lijkt me te gek, over een paar jaar samen met m'n jongens kiten (al willen ze wellicht dan niet meer met hun oude moeder gezien worden whahaha)

Nee joh, dan ben jij een retecoole mama. Dat is wat anders als een mama langs de lijn ;)
 
Wow wat een lange slinger 29 pagina's! Maar met veel plezier gelezen. Ik had graag bij de bijeenkomst geweest, jammer, komt er nog een? Wij hopen dit jaar naar canberra te verhuizen, zou leuk zijn wat mensen te kennen, en over emigreren te praten met anderen. Onze omgeving snapt het niet helemaal nml, zeker omdat wij er nog nooit geweest zijn.
 
  • Like
Reactions: FOL
Thanks. Er komt er vast en zeker nog wel één. Gekker je kunt zelfs zelf een forum uitje opstarten als je wilt ;)

Laten we er weer één in de lente doen als er ergens een leuke tent met terras open is anders :up:

Welke regio zitten jullie eigenlijk?
 
  • Like
Reactions: FOL
Thanks. Er komt er vast en zeker nog wel één. Gekker je kunt zelfs zelf een forum uitje opstarten als je wilt ;)

Laten we er weer één in de lente doen als er ergens een leuke tent met terras open is anders :up:

Welke regio zitten jullie eigenlijk?
wij bevinden ons in vlaardingen, tegen rotterdam aan. erg centraal dus, mooie is, mijn man reist gratis met ov (werk) en ik met 40% korting, dus de fietsen zijn al menig maal in de trein geweest. lijkt mij leuk een datum te plannen als meerdere het gezellig vinden! ik hoor het wel ;-)
 
wij bevinden ons in vlaardingen, tegen rotterdam aan. erg centraal dus, mooie is, mijn man reist gratis met ov (werk) en ik met 40% korting, dus de fietsen zijn al menig maal in de trein geweest. lijkt mij leuk een datum te plannen als meerdere het gezellig vinden! ik hoor het wel ;-)
btw voor mensen die van plan zijn emigratieproces op te starten: visa4you is ons steun en toeverlaat, geweldige mensen!
 
wij bevinden ons in vlaardingen, tegen rotterdam aan. erg centraal dus, mooie is, mijn man reist gratis met ov (werk) en ik met 40% korting, dus de fietsen zijn al menig maal in de trein geweest. lijkt mij leuk een datum te plannen als meerdere het gezellig vinden! ik hoor het wel ;-)

Fietsen? Dat is toch die -niet zo veilige bezigheid- down under war je ook nog eens moe en bezweet van raakt?

Heb 1 keer gefietst, omdat we toen nog 1 auto hadden en die naar de garage moest. Fiets in de kofferbak... Was kapot toen ik thuis kwam en toen wist ik dat ik een paar uur later ook nog terug naar de garage moest! *sigh*
 
Fietsen? Dat is toch die -niet zo veilige bezigheid- down under war je ook nog eens moe en bezweet van raakt?

Heb 1 keer gefietst, omdat we toen nog 1 auto hadden en die naar de garage moest. Fiets in de kofferbak... Was kapot toen ik thuis kwam en toen wist ik dat ik een paar uur later ook nog terug naar de garage moest! *sigh*
tja zal wel compleet andere beleving zijn dan het vlakke nederland, maar schijnt in canberra toch gewild vervoer te zijn ;-)
 
Tony is een ei... Maar in de politiek is het tegenwoodig wel veel van of je nu door de kat of de hond gebeten wordt...
 
:oops: gevaarlijk joh fietsen in Oz :Dgelukkig zijn er geen roos in Sydney (tenminste zover ik gezien heb), want ik vergeet mijn helm nog wel eens :eek:
 
Blij te lezen dat het einddoel nog altijd Australia blijft. Is het wat minder ver vliegen om jullie op te zoeken :)
 
Back
Top