Tsja, het pist buiten dat het een lieve lust is. Dus mooi moment voor een korte update vanuit Huize Bang.
Niet heel veel bijzonders maar voor ons zelf toch eigenlijk ook weer wel. Het zit hem in de kleine(re) dingen.
Het wachten is lang maar we zien er ook wel de voordelen in. We kunnen op het gemak verder nadenken om de oversteek zo succesvol mogelijk te maken en dat geeft een goed gevoel. Natas d'r werk/eigen zaak draait erg goed en er komen meer internationale klanten. Die kan ze wellicht vanuit OZ ook bedienen(?) Dus dat stemt vrolijk, de kans op enige inkomsten right from the start is altijd fijner dan helemaal geen inkomsten.
Aan de andere kant maak ik me wel enigzins zorgen over mijn werk. Het hele gedoe met citizenship + security clearance voor IT banen bij de overheid stemt me niet vrolijk. Maar het is goed om die realiteit al wel te kennen, ik wil me dan ook hier in NL al een beetje meer richting iets andere zaken te orienteren zodat ik wat breder inzetbaar ben. Daarnaast wil ik ook eens nadenken de komende maanden wat ik naast IT zou kunnen/willen doen (dus echt iets heel anders) Zelf denk ik dat ik professioneel Kangaroo Knuffelaar kan worden of zo. Nu nog een business model er bij verzinnen...
Verder onderzoeken we online de omgeving nog steeds en ontdekken meer en meer gave dingen om te doen binnen ACT of de nabije omgeving. Wat geeft de bush en de OZ Alps toch veel gave outdoor mogelijkheden! We kijken er zo ontzettend naar uit!
Qua wijken zijn we ondertussen tot de ontdekking gekomen dat er nog meer geschikte wijken lijken te zijn dan dat we tijdens ons bezoek gespot hebben, dus dat maakt het alleen maar eenvoudiger om te starten. Geen kids hebben helpt hier ontzettend. Geen worries over catchment areas e.d.
Verder gaan we dit jaar nog een laatste keer investeren in de tent hier (nieuwe keuken en voortuin opknappen + een tig kleine klusjes) Een keuken uitzoeken voor de juiste prijs is al een hell of a job. Als je hem dan ook nog voor de verkoop uitzoekt moet je anders denken. Niet dat ene dingetje wat je zelf graag wilt. Maar wel dat andere dingetje wat voor een verkoop beter is. Die laatste zaken moet het dan voor de eind dit jaar echt helemaal 100% klaar maken zodat er een bord in de tuin kan in het voorjaar. Een hele snelle verkoop is dan niet persé noodzakelijk (maar wel fijn!), een goede verkoop zou
wel heeeel fijn zijn
Vandaag stond verder opruimen op het programma. Maar gister met mijn pink ergens achter blijven hangen en die is nu extreem dik. Lijkt wel een cocktailworstje. Dus dat ruimt wat onhandig met 1 hand... Goed excuus dus om ons topic weer even te vervuilen... ehhh... te vullen
Roo's @ Anzac Parade, next to CBD Canberra