Ja wilde niet gelijk in de eerste regel de uitkomst weg geven. Dan lijkt het een makkelijk proces. Ik wil aspirant migranten ook laten weten hoe moeilijk een traject kan zijn, dat het allemaal niet appeltje-eitje is
Het is goed om te horen dat je het er zo naar je zin hebt. Ik zie het nog regelmatig voor me; jij bij Lamarck thuis op je eerste forum-uitje. En John dacht dat het een kansloze avond voor je zou zijn. Zat hij er even naast
Wij gaan er ook vanuit dat we in OZ gelukkig gaan worden, de ruimte, de beestjes, de natuur, het weer enz. We zijn geen dagdromers. We zijn er nu 6 (of is het 7?) keer geweest en hebben Australia & ACT aardig uitgepluist, niet alleen als toerist maar als mogelijke bewoner.
Dus daarom stoppen we er maar weer bakken met geld in om er toch te komen
Nog zo'n 900 nachtjes slapen
Er zijn wel autos...gevaarlijk joh fietsen in Oz gelukkig zijn er geen roos in Sydney (tenminste zover ik gezien heb), want ik vergeet mijn helm nog wel eens
Komt goed
Dit weekend lijstje met de 'huis opknap to do's' weer eens opgefrist. Het lijstje wordt korter en veranderd soms nog een beetje. Als het korter wordt is er weer plek voor een nieuw klusje
Verder alles nog onder controle
Een update van jullie kant, dat zou fijn zijn. Het is wat magertjes op het forum met 'local updates' Zit al een paar maanden te wachten op @Yuud. En nu ze met d'r pootje omhoog zit moet ze toch wel tijd hebben voor ons
Typical Canberra, van je fiets gelopen worden door een Kangaroo midden in de stad naast Parliament Hill
http://m.canberratimes.com.au/act-n...ollision-with-a-kangaroo-20150120-12u4zr.html
Ach das een makkie voor de gemiddelde fietsende nederlander, het zijn de aussies die het nog wel eens wat lastig vinden. But I push on on my pushy .Er zijn wel autos...
And another one down. Het is een hype aan het worden die Roo's
http://www.canberratimes.com.au/act...nberra-kangaroo-accident-20150128-12y5xz.html
Hej! Net wk in canberra geweest nu op vliegveld sydney, wat een heftig wkje...hoop te verwerken..
Hey wat grappig
Heb trouwens echt het idee dat ze sinds een jaar of twee iemand op de redactie hebben zitten die Australië fan is. Vroeger zag en hoorde je nooit wat over Australië op nu.nl. De laatste twee jaar elke maand wel een keer.