Merry-go-round to & in OZ

Isaac-ridge.jpg


Yeah baby! Nog meer MTB trails in de stad! Aangezien dit maar een kilometer of 10 van Parliament is kun je daarna nog even doorrijden om met je noppenbanden over #OneTermTony te rijden :D
 
Nou, dat is dan mooi voor de volgende bewoner. Na twee jaar terug een splinternieuwe badkamer en afgelopen maand een nieuwe keuken en twee slaapkamers geheel opgeknapt hebben we wel even genoeg geïnvesteerd ;)

Daar naast... Laat die zon maar binnen komen die paar keer dat tie schijnt :D
 
Het is vrijdag en... dan ben je tussen het klussen door de eerstvolgende trip naar Canberra aan het voorbereiden! Nee, het is niet de definitieve maar wel een heel belangrijke denken we.

Zoals ik eerder al wel eens gemeld heeft is Miss Bang stevig aan de weg aan het timmeren met klussen in het buitenland. Tot nu toe waren dat (voormalige) Nederlandse gebieden overzee zoals de Antillen en Suriname. Maar rapapa...rapapa... daar heeft ze nu een kleine opdracht in Singapore en Sydney aan toe weten te voegen!!! Ze is zo goed bezig!!!
En het mooie is, ik mag mee als PA :D Nee beter nog, ik hoef niet eens mee als PA, ik zal er achteraan komen als ze klaar is in Sydney en dan gaan we wat rondneuzen en verdere contacten leggen in (Sydney en) Canberra e.d. Miss Bang is ook nog aan het kijken of ze er nog een Cert IV cursus in kan passen ergens (zoals ik al zei: Goed bezig!)

Het plan is dus een werk-vakantie/reccie trip in December, wordt het net echt lekker weer overal :up:

En wellicht lijkt alleen vakantie vieren leuker maar dit voelt nu eigenlijk beter. We zijn al zo vaak op vakantie geweest in OZ, dat het nu fijn is om naar OZ te gaan en wat meer concreet bezig te zijn om de grote stap iets kleiner te maken!

Whoop Whoop!

DSC_2059-DSC_2072.jpg
The City by the Lake :)
 
Last edited:
Geweldig vooruitzicht! En Miss Bang timmert aardig aan de internationale weg.
Kom gezellig langs voor een bakkie zou ik zeggen!
 
@Tamaria: We moeten de exacte data (en vluchten) nog regelen maar zoals het er nu uitziet een kleine 3 weken

Tegen die tijd even kijken @Katjavdl. Komt goed, er is vast een leuk café-tje ergens voor een bakkie ;)
 
Het wordt nu helemaal een apart verhaal :confused:

Miss Bang gaat als eerste. Beetje werken in Singapore en Sydney
Dan kom ik zelf wat later binnen :up:
En dan een weekje daarna komt mijn moeder langs :eek::confused:o_O:D

We hebben haar uitgenodigt (op haar eigen kosten dat wel...:rolleyes:) om twee weekjes met ons in en om Canberra + NSW coast rond te kijken. We hopen haar zo meer te betrekken in het migratie gebeuren en te laten zien waarom we er naar toe willen, waar we terecht komen, en dat ze gewoon zelf er naar toe kan vliegen in een 'dagje'.
Daarnaast is het gewoon leuk om haar te laten zien waar wij ons hart aan verpand hebben. Foto's zijn leuk maar het haar in het echie laten zien lijkt ons toch leuker!
 
woepie! You go girl! hihi
Gaaf hoor om je moeder zo bij het proces te betrekken, waarschijnlijk houdt dat in, dat jullie tzt een extra ruimte moeten hebben in jullie toekomstige huis. Want dan kan ze komen wanneer ze wil. Goed bezig!
Fijn om deze dingen te kunnen en mogen delen met de mensen die het belangrijkste zijn in je leven.
 
Geweldig :D

Goed bezig :) En leuk dat je moeder ook komt. Het was destijds voor m'n vader een hele ervaring. En ondanks dat hij me altijd 100% gesteund heeft, snapte hij na dat bezoek ook waarom het zo nodig naar Australie moest :)
 
Dat het niet normaal gaat, hadden we ook niet verwacht van je Mr A. Bang.

Anyway, leuk om te zien dat er een aantal concrete stappen in het nabije verschiet liggen.
 
Dat zijn leuke plannen! Heerlijk, zo'n vakantie in het verschiet. En meteen maar voorbereiden voor de echte stap.
Het zou me niks verbazen als er een bord in de tuin staat, een dagje ofzo nadat je terug bent.
Goed plan, je moeder erbij te halen.

Have fun there!
 
Back
Top