Merry-go-round to & in OZ

Geweldig! Ziet er schitterend uit. Huisje en de bush! Ga door en we willen straks allemaal naar Canberra :D
Je moeder wil straks ook mee! :D
En fijn dat het allemaal zo lekker gaat. Voorbereidingen voor het echie :)
 
Ja, hij gaat lekker ;) mijn moeder zei in NL al: wellicht wil ik ook niet meer weg straks!

Gisteravond zaten we plots met een makelaar aan tafel. Die was bij de eigenaar van ons huurhuisje op bezoek. En onze 'landlady' kwam vragen of we eens wat wilde horen over de markt hier (rental and buy) Nou kom maar op. Dus we weten weer iets meer en we hebben in ieder geval al een eerste OZ rental reference te pakken nu :D
 
Mooi stekkie hoor en zodra je aan dirt roads woont is het altijd goed. Hoop zelf ook zo weer te kunnen wonen:) Enige nadeel (mijn ervaring) is wel dat je auto nooit schoon blijft :(:D
 
Moeder afgeleverd in Namadgi National Park Daar hadden we geen kind meer aan :D Walibi's, Kangaroos, Possums en -tig verschillende vogels en als kers op de taart nog een Wombat ook (in dag licht zelfs, 7 uur 's ochtends. Dat hadden we zelf nog niet eens meegemaakt hier :confused: )

Crappy phone foto van moeders enjoying camping life.
12371189_10153725953751358_7658555027696254897_o.jpg


Morgen de Alpen in met de 4x4! Als je tegen eind van de week nog niets van me gehoord hebt, bel dan even de politie :p
 
Last edited:
Donderdag..praktisch einde van de week. Nog niks gehoord. Gaat het wel goed?!?!

Enjoy!
 
Het gaat super. Precies op tijd weer op het asfalt voor de bui overtrok! (die van Sydney)

Lekker over paden geknort waar je echt alleen met een 4x4 uit te voeten kan. Dus dat heeft mijn moeder ook weer meegemaakt :)

Nu weer in Canberra om zaterdag via een 4x4 omweg naar de kust te trekken :up:

Miss Bang zit heel deze week in Cert IV training om zo alvast een OZ diploma te scoren:up::up::up:
 
Last edited:
ziet er gaaf uit die omgeving, wauw, heerlijk crossen en kamperen! En mevrouw maar studeren....:rolleyes: wel fijn als ze die vast in de zak heeft hoor; goed bezig.
 
Gaaf zeg. Mooie plaatjes.
Die huizen alleen al. Heel wat leuker dan het strakke NL-rijtje...
En dan ook nog een beetje buitenaf... Probeerde die makelaar jullie niet meteen het huisje te verkopen?

Anyway,.. geniet er maar lekker van.
Bedankt voor de foto's!
 
makelaar was vriendelijke dame en zeker geen 'pusher' ;)

Op de vraag: hoe staan verhuurders tegenover huisdieren? Kwam het antwoord: "als de huurder er iets tegen heeft dan moffel je ze even weg tegen de tijd dat er een inspectie is. Bij de buren of zo. Doet iedereen hier "

Dus, nee. Was een relaxed praatje.
 
Gaat allemaal lekker zo te lezen en te zien. Miss Bang haar Cert IV papiertje te pakken? En lijdt mams ook al aan het beruchte Australie virus? Geniet nog even de komende week!
 
Moeders begrijpt nu helemaal waarom we hier heen willen. Van de rust en ruimte buiten, maar ook in de stad, geniet ze zelf met volle teugen. Ze sprak van de week ook duidelijk uit dat ze ziet dat ik hier op mijn gemak ben en dat even een rust momentje pakken in de ochtend, avond of weekend hier makkelijker is dan in NL. Je rijdt 15 tot 30 minuten de stad uit en geen telefoon ontvangst, geen elektriciteit enz. maar wel beestjes, rust en ruimte.

Het is goed dat ze er bij is!
 
@Red dust: Miss Bang moet nog wat huiswerk doen voor het papiertje in de pocket is maar dat komt vast goed de komende weken als we weer thuis zijn. Nu gaat ze even mee een welverdiende vakantie vieren!
 
Moeders begrijpt nu helemaal waarom we hier heen willen. Van de rust en ruimte buiten, maar ook in de stad, geniet ze zelf met volle teugen. Ze sprak van de week ook duidelijk uit dat ze ziet dat ik hier op mijn gemak ben en dat even een rust momentje pakken in de ochtend, avond of weekend hier makkelijker is dan in NL. Je rijdt 15 tot 30 minuten de stad uit en geen telefoon ontvangst, geen elektriciteit enz. maar wel beestjes, rust en ruimte.

Het is goed dat ze er bij is!
Dat komt me bekend voor! Mijn schoonvader van 80 snapt het ook helemaal. Toen we een paar weken geleden over het strand van Fraser reden, vond hij het geweldig dat hij dat nog kon meemaken op zijn leeftijd. Ik vind het hartverwarmend dat ze zo kunnen meeleven, terwijl ze je moeten missen als ze weer terug zijn in Nederland en wij nog hier zitten.
 
Last edited:
Ja altijd leuk om je liefde voor Australie met familie te delen! Je hoopt dan altijd dat ze een beetje gevoel krijgen en beter snappen waarom je zo nodig naar de andere kant van de wereld wilt verhuizen. Zo te horen is dat aardig gelukt @afterbang.
 
Back
Top