Merry-go-round to & in OZ

Zo, net de Missus weg gebracht voor haar Business trip naar Singapore & Sydney. Mooi moment, net de eerste echte nachtvorst gehad hier.

Tegen de tijd dat de trip om gaat slaan van Business naar Leisure sluit ik wel weer aan :)

Wel een beetje vreemder dan normaal. Ze is wel vaker weg voor haar werk. Maar nog nooit naar Australië. Gaf het toch een apart tintje!

Over 1 1/2 week ga ik er achteraan! Yes :D
 
Last edited:
Alvast op het gemak de tas aan het inpakken terwijl er ondertussen foto's van zon en blauwe luchten op Miss Bang's Facebook verschijnen . Ze heeft gelijk haar 'climate change' steentje bij kunnen dragen in Sydney vandaag.

12274218_10206088415390332_6519913319632336647_n.jpg

@The Domain, Sydney
 
Miss Bang is ondertussen uitgewerkt in Sydney. Was een zeer succesvolle onderneming. Goede contacten gelegd voor later! Bij Nederlanders dus hopelijk wat serieuzer dan sommige Ozzies ;)

Vanmiddag weg gereden bij Red Dust. Wat een geweldig leuk stel en wat een fantastisch huis/locatie. Daar nodigen we onszelf graag nog een keer uit tegen de tijd dat we hier zitten :) En mocht Canberra niet bevallen dan is die omgeving een meer dan goede vervanger.

Nu aangekomen in Canberra. Wat zijn de suburbs hier toch heerlijk ruim opgezet. Je rijdt een half uur in/om/rond/door de stad en je hebt nog steeds niet het idee dat je in de/een stad bent.

Sommige mensen zullen dat saai vinden. Dat is het wellicht ook. Wij vinden het heerlijk.
Ga ik weer afhaken. Zo even de heuvel achter ons huurhuisje oplopen. Roo's spotten!
 
Roo's gespot. Ook het nightlife van Canberra even meegemaakt mwahahah. NOT ;) Nu zitten we niet in het centrum. Maar hier in de suburb Weston Creek kun je echt letterlijk een kanon afschieten op zaterdagavond en niemand raken hahaha
 
Last edited:
Blackheath heeft ook zo'n kanon :D heerlijk.
Lekker sterren kijken en 's morgens vroeg gewekt worden met kookaburras het is net kamperen toch?

Hahaha. Next time rijden we wel een stukkie om via Blackheath. Zijn we in 2012 geweest. Ook al zo'n 'vervelende' omgeving :p Enjoy !
 
Hmmm. Of ik heb last van het roemruchte internet hier of er is wat anders aan de hand. Krijg er even geen werkend plaatje in.

Hou je te goed! :)
 
Er zitten alweer een paar daagjes Canberra op, en hij gaat lekker! We zitten in een huisje in de suburb Chapman. Dit is een hele rustige wijk (zoals zo vele hier) en ligt overal 20 minuten vandaan (zoals zo veel wijken, het is nu eenmaal geen grote stad)

We hebben al wat zakelijke dingen gedaan (met wat mensen gesproken) Wat onderzoek-werk gedaan (diverse huizen op internet opgezocht en dan daar eens langs rijden en de wijk onderzoeken) En gewoon wat vakantie dingen gedaan, zoals wandelen in de heuvels die in de stad liggen, of zoals vandaag op een goed half uur buiten de stad in het grote niets. Geen telefoon ontvangst, geen asfalt en geen enkel teken van 'beschaving'. Maar wel veel rust, ruimte, vergezichten en beestjes (ik bedoel dan roo's enz.)

Ons huisje:
12322860_10153714685351358_2671647429928636018_o.jpg



De bush achter ons huisje/wijk gisteravond laat:
12322431_10153714685406358_2402710894171150623_o.jpg


Morgen nog een stukje wandelen aan de noordoost kant en dan klaarmaken om naar Sydney te gaan om mijn moeder op te pikken, vrijdag a.s.!
 
Back
Top