Merry-go-round to & in OZ

Ja altijd leuk om je liefde voor Australie met familie te delen! Je hoopt dan altijd dat ze een beetje gevoel krijgen en beter snappen waarom je zo nodig naar de andere kant van de wereld wilt verhuizen. Zo te horen is dat aardig gelukt @afterbang.

Ja dat is meer dan aardig gelukt! Ze roept zelf meer dan 1x per dag dat het een fantastisch land is met leuke dieren en mensen ;) Mooie natuur en fijne stranden. Die gaat nog wel een paar keer deze kant op komen!
 
Yep @Katjavdl Ze poepen echt met chirurgische precisie op de mooiste (lees hoogste/opvallendste) plekjes. Traptreden, rotsjes etc. Kan het vrouwtje goed zien wat een lekker me poeperd hij is ;) Ze zijn dus naast hardlopers ook nog wereldkampioen spijkerpoepen! :D
 
OK, twee nieuwtjes :)

  1. Ik heb wat plaatjes geupload van onze laatste trip naar Canberra and surrounds
  2. En dat heb ik gedaan op een nieuwe website:
www.plandoact.com

(vond het wel een aardige woordspelling op de bekende Demming Circle Plan Do Check Act & op Australia Capital Territory :rolleyes: )

Ik zal er het komende jaar wat van mijn gedachtenspinsels opzetten, en vanaf Januari 2017 onze avonturen in Canberra
Happy readings!
 
ach wat geeft het, een paar foutjes dat is alles. Ik vond het heel erg gemakkelijk te lezen en informatief :)

Thanks Katja :)

Heb de Home page en de eerste blog post nog even door gelezen en er nog wat tikfoutjes uit gehaald her en der. Zag 1-2-3 geen grote grammaticale fouten maar hou me aanbevolen. Zoals gezegd, het is voor mij een manier om dingen vast te leggen en een manier om een beetje in het Engels te komen.

Enjoy!
 
Leuk man! En je hebt weer fraaie plaatjes geschoten. Vakantie was goed getimed, het komt hier al anderhalve dag met bakken uit de hemel, non stop!
 
Jazeker. We waren net voor de kerst in Deua NP. Ik vond het al een redelijk ruig en uitgestrekt park. Hier het bewijs hoe snel dingen mis kunnen gaan!

Laatste nieuws: De campers hebben inmiddels water, eten en brandstof gekregen, maar blijven waarschijnlijk tot zaterdag verplicht kamperen. Doet me direct denken aan die keer dat we aan de oostkust in een of andere boomhut sliepen en het 's nachts ook begon te hozen. Manlief is gaan kijken bij de creek crossing, want die mochten we eigenlijk niet over met onze 2WD auto, en kwam hele nacht niet terug. Geen oog dicht gedaan, of toch een beetje, want volgende ochtend zag ik dat er een gat in mijn rugzak was gevreten (die op mijn voeteneind lag)... en de bananenschil opgepeuzeld was.
 
Ik las het vanochtend ja, dat men ze nu wel voorzien heeft van rantsoenen e.d. Maar dat men nog niet de rivier over kon steken.

Datzelfde 'riviertje' hebben we diverse keren overgestoken met de Hi-Lux en uren in zitten pootje baden terwijl Wombats en Kangaroo's er kwamen drinken. De rivier zal nu wel wat hoger/breder zijn.

"...want volgende ochtend zag ik dat er een gat in mijn rugzak was gevreten..."

hahaha. Mr. Possum was langs geweest. :p
 
Prachtige foto's op je website, Afterbang. Ben alleen zo aan Facebook gewend, dat ik de like-knop mis :D
Heel veel succes dit jaar! Gaat 't toch eindelijk gebeuren :)
 
Back
Top