Merry-go-round to & in OZ

wow, ik lees hier een week niet en zoveel gebeurt, gefeliciteerd met jullie eerste Aussie house :up::up:
wanneer vliegen jullie precies? Ik ben zwaar aan het aftellen, nog maar 18 maand ongeveer:eek:

Gefeliciteerd! Mooie huis en een prachtige ligging zo te zien!

Weet wat je zegt, voor je het weet staan ze voor je (achter)deur!

Ik zou me helemaal de pleuris schrikken als ik de kamer in zou lopen en dat voor mijn raam zou zien staan. En met al dat enkele glas dat in het huis zitten, is het een eitje om die in te tikken.

Naast alle fijne berichten zijn er natuurlijk ook de lastige momentjes, laatste kerst in NL bij familie en onze super lieve en stokoude poes Nicky verhuisd naar mijn moeder :( En ondanks dat het pijn doet weet ik dat het super voor haar is, ze is al dik 21, een reis naar OZ is te gek voor haar doet het toch even zeer. Maar nu heeft ze gewoon weer een thuis met een warme ontvangst en veel liefde om haar laatste dagen te slijten.

Nicky%20verhuist.jpg

Gelukkig wordt je dan de volgende ochtend wakker met een fijn berichtje van @Red dust die voor je (toekomstige) huis in Canberra staat en wat plaatjes door gestuurd heeft! Als of ze het wist dat je weer even een klein duwtje nodig had :up:

Super veel sterkte met het afscheid nemen van de kat, dit zal voor ons ook het zwaarste moment worden ... Maar wel goed dat ze toch nog een goeie thuis heeft gevonden, waar jullie ook zeker van zijn dat dit zo is (toch iets anders als je ze achter laat bij vreemden denk ik). Binnenkort kunnen jullie met haar Skypen! ;)

Wacht ff nu ook uitzicht op een baan?? Je doet gewoon alles in 1 week?? Goed zeg!

Yep, bij de klant waar ik nu zit maar dan vanuit Australia. En daar zat/zit wel iets meer voorbereiding dan 1 week in hoor ;)

Het is nog niet helemaal rond maar ik ben positief gestemd. En als het niet lukt gaan we gewoon even vakantie vieren in Canberra en daar zoeken. Dus linksom of rechtsom: altijd goed ;)

Nieuw jaar, zelfde bezigheden ;)
- Papieren voor de katten verder in orde maken.

Ik stem er bij deze voor dat iedereen die een huisdier (of 3...) importeert automatisch een streepje voor krijgt (samen met AHPRA mensen) Mijn god, wat een hoepels weer. Het is dat je weet dat het is om de wonderschone natuur (en de economie) te beschermen anders zou je er leip van worden :confused:

Nieuw jaar, zelfde bezigheden ;)
- Papieren voor de katten verder in orde maken.

Ik stem er bij deze voor dat iedereen die een huisdier (of 3...) importeert automatisch een streepje voor krijgt (samen met AHPRA mensen) Mijn god, wat een hoepels weer. Het is dat je weet dat het is om de wonderschone natuur (en de economie) te beschermen anders zou je er leip van worden :confused:

Fucking hell wat is dat katten geneuzel een omslachtig (en duur) gedoe inderdaad. Annelies heeft het meeste geregeld, godzijdank. Websites die niet functioneren, tienduizend regeltjes waar je aan moet voldoen, álles kost geld. Wij zijn gelukkig nog gematst met een dierenarts als vader, anders is het helemaal hopeloos. Je moet echt van je beesten houden als je ze meeneemt naar Australië.

Onze katten komen eind van de maand. In het begin voelden we ons schuldig dat we ze niet zo misten, maar nu alles redelijk op de rails is kunnen we niet wachten!

Back