Merry-go-round to & in OZ

Nog een paar nachtjes slapen, spannend! Ik zie het allemaal op Facebook voorbij komen, alles is volgens mij prima geregeld.
Qua doordringen, wij zijn 3 months in en nog steeds heb ik dat ik het niet besef. Fiets je door de stad en ineens zie je dan de skyline van de CBD. "Oh ja, we zijn in Melbourne". Het meest verrassende van alles is denk ik hoe normaal het hier voelt ;)

Hele goeie reis alvast!

Shit's just got real... :confused:

IMG_5896.jpg

Dit is wel een momentje hoor, je drie, van jou afhankelijke beestjes, af te geven en te zien wegrijden zonder je...

Ja, dat kan ik me voorstellen! Gelukkig gaan jullie er snel achteraan! Succes met de laatste daagjes en alvast een hele goede vlucht!

Dat is wel even slikken. :confused: Wanneer kunnen jullie ze weer ophalen?

Zaterdag de 28e, ze zijn dus met reizen en quarantaine net geen twee weken onderweg. We halen ze de 28e op (als alles goed gaat qua quarantaine) weer op op Canberra Airport en dan mogen ze mee naar ons stulpje op de Olympus. (36 Olympus Way, Canberra ;) )

Nog drie nachtjes!! Leuk!:D

Nou het is nu vooral vermoeiend, slopend en 'a drag'. Zal blij zijn als ik donderdag 21 uur kan slapen in het vliegtuig. Begin een beetje wallen onder de ogen te krijgen geloof ik o_O

Aaahh... ze zijn voor je t doorhebt hier:) Gezellig samen bij onze fluffballs in Mickleham :p

Het is ook niet dat ik ze gelijk mis hoor, we gaan elke jaar 4 weken op zomervakantie dus dan zien we ze ook een maand niet maar voel me toch een beetje een lul dat ik ze nu in de steek laat (al is dat natuurlijk juist niet zo, we doen er alles aan, om ze niet in de steek te laten. Maar ja, weten zij veel...) Zo maar weer aan de slag met huis opruimen, morgen overdracht. Head down en door gaan ;)

been there, done that, maar het blijft een rotgevoel, helemaal waar. Gelukkig zijn ze het snel vergeten hoor als ze eenmaal in Canberra die rare springdingen in de tuin zien! Gaan ze zomaar roos zien in de tuin......wat een beleving wordt dat zeg.

Pfff ik ben blij dat wij geen diertjes mee hoeven te nemen! Ik krijg al last van opwellende tranen als ik jullie fotootje zie! Ik snap je gevoel helemaal, je hebt alles gedaan zodat ze mee mogen, maar zij hebben geen idee wat er allemaal gebeurt.... Succes de laatste daagjes en een fijne vlucht alvast!:up:

Ik ben stapelgek op onze purrs (zo noemen wij ze), maar ik moet bekennen dat ik er niet zo heel veel problemen mee had om ze een paar maanden alleen te laten. Het moest gebeuren.

Bovendien, iedereen die z'n katten meeneemt is zo'n €2.000 per kat kwijt. Genoeg mensen zouden hun kat via Facebook of Marktplaats bij een vreemde neergooien, of nog erger; het beest op straat zetten en gewoon weg gaan en nooit meer terug komen. Het asiel zit er vol mee en ook kennels zitten vol met beesten die mensen probleemloos een paar weekjes achterlaten om op vakantie te gaan.
Als je bereid bent de moeite te doen die wij doen, dan ben je meer dan een beetje gek op je beesten. Het ontbreekt ze aan niks, die twee weekjes die dan iets minder leuk zijn, ach ik moet ook wel eens dingen doen die ik niet leuk vind ;)

Ahum, sorry voor de lange tekst. Ik voel me blijkbaar toch een beetje schuldig als ik zoveel woorden nodig heb om het te rechtvaardigen, haha.

Of zoals bij ons: wij houden zo veel van onze kat dat wij hem de verhuis net niet willen aandoen. Dit ook omdat we hem gewoon kennen,en weten hoe stresserend dit alles voor hem zal zijn. Het gaat zeker niet om het geld, want ik zou graag betalen om hem bij ons te houden. Maar dat zou in ons geval egoïstisch zijn... we zullen hem ook zeker niet eender waar achterlaten. :) maar dit is iets dat voor iedereen anders is, en stiekem ben ik wel jaloers op de mensen die hun beestjes kunnen meenemen ;)
Dus super veel plezier met de hereniging, de tijd zal wel vliegen ondertussen!! :p

Bedankt voor al de goede wensen. Het is (zoals meestal gok ik) een behoorlijke gekkenhuis/rollercoaster geweest. Zo erg dat ik geen seconde tijd heb gehad om mijn blog of xpdite een beetje bij te houden.

Best een beetje jammer, hoop dat ik de essentie van de rollercoaster volgende week nog op papier kan zetten. Maar de highs en lows volgen elkaar zo snel op dat ik niet weet of dat dat nog lukt.

In een notendop:
Tot zaterdagavond doorgewerkt (conclusie, een beetje lang...) Voordeel is wel dat er nog wat meer werk in de pijplijn zit voor me in Azië. Wel zo handig qua tijdzones.

Zondag en maandag huis opgeruimd en schoongemaakt. Alsnog twee auto en karren vol naar de vuilstort gebracht. WTF... Wat moeten we straks een opgeruimd huis hebben in OZ. Decluttered to the max!

Dinsdag overdracht huis. Mega stress de dagen ervoor omdat bij de notaris niet alles vanzelf ging zullen we maar zeggen. Door assertief opvolgen van alle partijen door Miss Bang was maandag eindelijk alles op orde. Close call. Zonder eigen acties van de Missus was dit nooit gelukt.

Woensdag een laatste dagje bij mijn moeder, koffers inpakken en einde dag naar het hotel op Schiphol om een stressloos mogelijk einde van ons NL verblijf te garanderen.

Donderdagochtend: Nog even snel wat kleine dingetjes in OZ aangeslingerd en nu nog een klein uurtje en dan heerlijk de eerste 12 uur zitten in SQ232.

Afterbang signing off ;)

Back