Merry-go-round to & in OZ

Dus geen Nederlandse stofnesten gemauw in het vliegtuig?.....
Vast wel. Maar niet in ons vliegtuig ;)

Dinsdag de 17 is de overdracht van ons huis. Dus we laten de katten gaan voor de overdracht. Hoeven we ze niet een keer extra te verhuizen voor 1 of 2 dagen.

Beter zo.

Heel stilletjes komt de dag dan steeds dichterbij maar heb het zo RETEdruk om mijn werk dat ik het geloof ik pas besef als ik op Schiphol sta ;)

Dat rededruk is ook wel gelijk de reden dat ik in OZ verder kan werken bij dezelfde klant :D
Dus zoals een bekende Hollander ooit al zei: Elk nadeel hep z'n voordeel (of iets dergelijks)

Nog 8 nachtjes slapen!

Heel stilletjes komt de dag dan steeds dichterbij maar heb het zo RETEdruk om mijn werk dat ik het geloof ik pas besef als ik op Schiphol sta ;)

Dat rededruk is ook wel gelijk de reden dat ik in OZ verder kan werken bij dezelfde klant :D
Dus zoals een bekende Hollander ooit al zei: Elk nadeel hep z'n voordeel (of iets dergelijks)

Nog 8 nachtjes slapen!
Dat is super goed nieuws! Maar hoop dat je wel ff de tijd neemt om te genieten van de enorme stap die je gaat zetten. Je verhuist tenslotte niet heel vaak naar de Andere Kant Van De Wereld!!!

Dat is super goed nieuws!

Er zijn nog wat administratieve zaken die geregeld moeten worden. Ondanks dat het een global company is, is het ook weer niet helemaal standaard om ex-Nederlanders vanuit Australië in te huren voor een project in Duitsland via het Nederlandse hoofdkantoor ;) Maar iedereen wil het dus ik ga er gewoon vanuit dat ook dit laatste administratieve stukje goed komt.

Maar hoop dat je wel ff de tijd neemt om te genieten van de enorme stap die je gaat zetten. Je verhuist tenslotte niet heel vaak naar de Andere Kant Van De Wereld!!!

Het begint nu langzaam aan wel te komen (het gevoel van vertrekken) Veel vrienden gezien de laatste tijd en daar meer tijd voor vrijgemaakt dan we normaliter zouden doen. Dat was/is fijn en soms wat dubbel ook als het dan heel gezellig is. Dat laat je toch min of meer achter (ondanks Skype/FaceTime/Whatsapp etc. De tijd zal het leren) Dus met elk afscheid wordt je er aan herinnerd dat je weg gaat, dat blijft een beetje weird...

Ook werk-technisch merk je het wel een beetje. Ondanks dat ik straks min of meer gewoon verder ga moet ik wel dingen gaan overdragen, net als voor je vakantie (omdat ik ook twee weken vakantie heb, met af en toe een belletje waarschijnlijk...) Daarnaast ga ik er van uit dat het project me (hopelijk) niet meer +40 uur per week nodig heeft zoals nu, maar meer in de richting van 2 a 3 dagen in de week. Dan houdt het me bezig, komt er wat geld binnen EN kan ik even genieten. Het moet wel leuk blijven allemaal natuurlijk :p

zeg grapjas...laat je de stress wel lekker in NL....;)

Goed advies! Ga ik onthouden :)

Hehe klinkt heel bekend en zelfs op Schiphol drong t niet echt door :p maar komt vanzelf goed als je hier in t zonnetje land (jaja zelfs in t koude zuiden is t warm;)) Hoe gaat het met de laatste kattenzaken regelen?

Ik vermoed ook dat op het moment dat we uitstappen en het Australische (zon)licht voelen alles wel op zijn plek valt :up:

De katten gaan vrijdag voor de laatste actie, dan naar VWA. Maandag worden ze opgehaald voor Schiphol :rolleyes:

Jullie stoffers zijn nu onderweg?

Back