Merry-go-round to & in OZ

Zo, met normaliter een uur overstap tijd en daar boven op een vertraagde start op Schiphol vanwege ijs was het rennen van de ene gate naar de andere op Changi AirPort (Singapore) Maar als de kers op de taart:

Upgrade to Business Class Seats :D

Neeeee, upgrade!!! Na 27 jaar werken in de reiswereld is mij dat nog nooit gelukt. Wat is het geheim:D?
Maar super dat jullie daarvan konden genieten en dat jullie eindelijk Down Under zijn.
Veel geluk, veel plezier en hopelijk tot ziens in Canberra, Bendigo or where ever. Cheers!

er is geen geheim, gewoon puur geluk. In al mijn reizen heb ik 1 keer een upgrade gehad naar business class en dat was omdat we te laat waren met inchecken op Schiphol voor een vlucht naar Chicago die overboekt was....of we het erg vonden??? We moesten wel tot het laatst wachten met boarden, just in case.... nice but not worth the money.....over de terugvlucht kan ik ook een boek schrijven, dat was 3 weken na 9/11....

Bedankt voor alle berichtjes: We zijn geland! Was wel ironisch geweest als deze vlucht gecrashed was :eek:

Ondertussen gearriveerd in de Blue Mountains. Het eerste wildlife al gespot in de lokale achtertuin; Een vriendelijke Possum mama met baby!

Hier even lekker bij kletsen en verder 'landen'. Later op naar CBR!

Neeeee, upgrade!!! Na 27 jaar werken in de reiswereld is mij dat nog nooit gelukt. Wat is het geheim:D?
Maar super dat jullie daarvan konden genieten en dat jullie eindelijk Down Under zijn.
Veel geluk, veel plezier en hopelijk tot ziens in Canberra, Bendigo or where ever. Cheers!

Ik heb het recept ook niet maar ik denk vooral: geluk. En wellicht een beetje omdat je wat (recente) Singapore Air vluchten/flyer Miles hebt staan?

Maar als je het weet: laat het me weten ;)

Bedankt voor alle berichtjes: We zijn geland! Was wel ironisch geweest als deze vlucht gecrashed was :eek:

Ondertussen gearriveerd in de Blue Mountains. Het eerste wildlife al gespot in de lokale achtertuin; Een vriendelijke Possum mama met baby!

Hier even lekker bij kletsen en verder 'landen'. Later op naar CBR!
Mooi! En nu eerst maar even genieten voor al het geregel de komende week. Fijn weekend!

Arrived in CBR! Voelt gelijk weer goed!

dsc_9373-dsc_93861.jpg

Wow
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Na jaren van voorbereiding, tegenslag en twijfel, dan eindelijk toch geland in het land van je toekomst.
Ga lekker op adem komen en begin met je nieuwe leven!
En natuurlijk: laat van je horen! Foto's en verhalen zijn altijd welkom!

Eindelijk op jullie eindbestemmimg! Succes de komende weken met al het geregel en vergeet niet te genieten van deze bijzonder eerste weken! Maar dat laatste gaat wel goed komen denk ik

Heerlijk dat het gelijk weer 'goed voelt' om in CBR te zijn! Dan valt alles toch wel op zijn plaats.
Veel succes de komende weken met het geregel met telefoon, internet en de lokale overheid!

Back