afterbang
XPdite Sponsor
Wordt een mooi apparaat! Als je hem een keer een beetje deze richting op neemt, let me know.
Ik kom helaas zelf bijna niet aan rijden toe. Ik neem hem soms 5 km door de stad heen mee naar werk zodat ik geen flat spots op m'n banden krijg, haha.
Een ritje door de Snowy Mountains en dan in die buurt rijden, waarom niet Combineren met de MotoGP op Phillip Island?
Ik snap het wel. Ik rij soms zo weinig en dan komt er weer een rekening voor de verzekering of de rego binnen en dan denk ik "moet ik hem niet gewoon weg doen?".
Omdat ik zo weinig rij overweeg ik meer en meer om circuitdagen te gaan doen. Geen politie, geen mensen op hun telefoon achter het stuur, toeristen die over de middenstreep hangen, grindbak ipv bomen. Bovendien heb ik alles al om gewoon te gaan.
Met dirtbikes is er niet echt een veiliger alternatief geloof ik. SM en trial is niet echt hetzelfde denk ik?
Ik verheug me er op weer meer met partner te gaan rijden! Helaas nu zonder hond op de motor maar dat komt er misschien weer van
Met pensioen, mag ook wel na 1.000.000 km op de motor!Hond met pensioen? Of naar de Hondenhemel?
No despair, Komt wel een keer.Photo or it didn't happen
Ze is gearriveerd en na 2 dagen al een ritje op de motor gemaakt, in mijn jas! Zo snel mogelijk aanleren heNo despair, Komt wel een keer.
Ze is gearriveerd en na 2 dagen al een ritje op de motor gemaakt, in mijn jas! Zo snel mogelijk aanleren he
Ze is gearriveerd en na 2 dagen al een ritje op de motor gemaakt, in mijn jas! Zo snel mogelijk aanleren he
Waarom kan ik hier geen foto uploaden? Zegt file is too large maar een foto moet toch kunnen?
zijn voor RebelHet ging dus om deze foto, Rebels eerste 20 km op de bike
View attachment 1005
Eindelijk lukt het me om een foto te plaatsen.
Dit is de mijne, een Suzuki GS1000 uit 1979.
1245cc big bore, Web cams met een mm meer lift en GSX1100 carburateurs, en zo'n 17 pounds of boost..
4 jaar geleden het blok opgeblazen, tussentijds 2 auto's opgeknapt, daarom lag het motorproject stil.
Maar ik ben de laatste tijd weer onderdelen aan het verzamelen, hopelijk heb ik hem binnen 2 maand weer rijdende..