Motorrijders

Ja helm verplicht  :-( , ook op step, skateboard, roller skates-blades, etc. overal moet je een helm op. Ja ik woon i n Adelaide mooie hele mooie wegen, alles lekker breed. Knooppunten ? wat zijn dat :-D , heerlijk rustig  :roll:

Willem
 
Ik was niet beledigd hoor jongens!!  :lol: :lol:
Kan best tegen een stootje, maar greep de discussie aan om wat over oude motoren uit te wijden.

In Brabant zeggen ze: ieder ut zenne! En dat is ook zo.

Maar vergeet niet Bear, dat iemand met een 25 jaar oude fiets (wat in sommige ogen een oud lijk mag zijn) iets veel uniekers in zijn of haar handen heeft dan een Yamsuziwasaki die hij/zij gewoon in de winkel kan kopen.

Je zult toch 15 ruggen neertellen, en er achter komen dat die burgerlul-buurman van je er net zo eentje heeft gekocht! :wink: Met een bijpassende 5 kleurige vuilniszak....

Maar goed, we hadden het over motorrijden in Oz.

Ik heb in Queensland wat rondgerost op een off the road. Maar ik vond het zo warm dat ik alleen in mijn overhemdje wou rijden. En dat is natuurlijk niet de bedoeling...

Let's see where this discussion leads...

Bart
 
[quote author=Bartman link=topic=2313.msg29851#msg29851 date=1127998543]
Yamsuziwasaki
[/quote]

Whahahaaa! :D Geweldig :) Mark heeft het vaak over een Kwalijkzakie als ie het over een Kawasaki heeft. Heb zelf geen motorrijbewijs, alleen maar achter-op-zit-ervaring, maar toch wel leuk hoor. Heb overigens nooit achterop gezeten bij zo'n scheurijzer, alleen op een klassieke Honda die niet zo hard ging met z'n tweeen. :)

Word er alleen af en toe bijna eng van als ik hoor wat een snelheden er gehaald worden. Wij wonen vlakbij de grens met Duitsland en toen Mark zijn Kawascheurding nog had ging hij af en toe naar Duitsland om daar 'lekker' over de Autobahn te crossen. Dit was trouwens enorm voor mijn tijd, want in 2000 had hij em verkocht toen hij naar Oz ging.
 
Hallo wat vinden jullie nou eigenlijk allemaal van die jappanse motors, ik zelf hou meer van het italiaanse merk DUCATI. Daar weet je n.m. ook zonder toerenteller of ie ut doet hahahah :lol1:

groetjes Irma
 
[quote author=Annemiek link=topic=2313.msg29874#msg29874 date=1128006006]
Kwalijkzakie [/quote]
of
Kawascheurding

:lol1:

Annemiek,
Jij kan er ook wat van!!!

Rene
 
Onder de leren combie heb ik dan van die speciaal thermo ondergoed. Die het zweet goed weg werkt. Zonder die ondergoed is het bijna niet te doen. Dan heb je 2 man nodig om dat leren pak van je lichaam te rukken

net een piyamaha! :lol:
 
Mijn vader reed in zijn jonge jaren een BSA, hij zei later: tja jongen toen ik op mijn "beschermalles" rond reed kon het wel eens gebeuren dat er hier of daar wat afviel.... was het niet iets van de motor dan was het wel iets van jezelf... je hebt tegenwoordig toch van die tril platen om je vet weg te trillen ... haha nou die hadden we vroeger niet nodig! een ritje op de BSA deed de truuk voor ons...  :-D


Groeten,
Koen
 
nou toevallig heb ik een zoekzoekie, en die doet het nog steeds.....over 2 jaar is ie oldtimer en gaat ie hoop ik geld opbrengen.

Mijn eerste motor ....(?) was een oostduitse MZ 250 cc, gekocht voor 60 gulden, verkocht voor 900...niet slecht dacht ik zo...Dat ik in de tussentijd dat ik 2 jaar op dat ding heb gereden mezelf heel veel geergerd heb zulllen we het maar niet over hebben. Contactsleutel in de koplamp, linksom = rijden zonder licht, midden = uit, rechts = rijden met licht. Dus tussendoor niet ff lichten aan dus......2-takt tanken bij de brommers......instellingen van moertjes die spontaan onder het rijden verlopen.....je motor dus verzuipen terwijl je rijdt......110 op de snelweg met geluk als je windmee hebt........Maar......ondanks dat ik een MZ reed, werd ik door de motorrijders op hun dikke scheurmachines begroet  :-D

Gr. Sab
 
toch was dat een van de hoofdredenen waarom dat Paula en ik op de motor zaten. Je kreeg altijd het gevoel van verbondenheid.
Soms was er wel een Harley Driver die je niet zag staan, maar over het geheel, altijd wel een groet.

Rene
 
Ik zit nog niet in Australie, ben wel druk bezig er heen te gaan (over 3 weken gesprekken in Brisbane, net alle papieren voor Recognition van m'n opleiding naar het NOOSR gestuurd ivm een sponsored visa) En als het een beetje mee zit gaan we die kant in de loop van het jaar uit.

Ook ik ben motorrijder maar eigenlijk niet meer op de weg, dat heb ik nooit echt heel leuk gevonden en sinds ik het circuitrijden heb ontdekt helemaal niet meer.

Weet iemand of het een probleem is je motor mee te nemen naar OZ ? Ik wil 'm namelijk niet kwijt, ben er een beetje aan gehecht.

Groet,
 
Go bear! Gixxersss...  :cool:

Ik rij een Gixxer 600 k1 ;) (en zit ook op MF:p)
 
Je bedoelt die MV Agusta?

Supermooi design, maar volgens kenners absoluut een slecht stukje vakwerk. Zeer onbetrouwbaar.

V-max is toch zo'n soort gynaecologenstoel?
 
Back
Top