Wat kan een mens tot rust komen tijdens een weekje weg (ik klink als een mens van 80
).
Nee zonder gekheid een weekje niets moeten is helemaal geweldig. Ik ben lekker wezen wandelen, kuren, shoppen enz enz, wat wil een mens nou meer. Moet zeggen dat het ook voor mijn ouders en zus/zwager met dochtertje (al heeft ze er niets van meegekregen 8 maand oud) wel een goed iets was, het was immers toch onze voorlopig laatste vakantie samen en ook ik heb genoten van de aanwezigheid van allen.
Mijn moeder wordt komende week 60 en ter gelegenheid van deze verjaardag zijn haar zus en zwager momenteel over uit Amerika. Ze zullen echter alleen op de dag zelf naar mijn ouders gaan. Deze dag moet ik werken en aangezien ze haar verjaardag volgend weekend viert heb ik besloten om doordeweeks niet te gaan. Daarom ben ik gisteren samen met mijn ouders naar mijn oom en tante gegaan voor een etentje en voor
afscheid te nemen. Maar wat is dat raar nog niet weten of je een visum krijgt en al wel afscheid nemen. Ze komen regelmatig naar Nederland dus dat is het probleem niet maar hun volgende bezoek staat voor halverwege mei gepland terwijl ik nog steeds in de gedachten (think positive :wink
heb om begin mei te vertrekken. Dus vandaar nu al afscheid nemen, maar dit ging wel een beetje raar hoor, kon het ook niet echt als een afscheid zien. Diep in mijn hart vond ik het ook een beetje overdreven om nu al gedag te zeggen, maarja soms doe je niet alles voor je zelf.
Ik ga nu maar eens starten met een lijstje maken voor dingen welke ik nog moet regelen, tenslotte is het zo 28 april en dan moet ik toch echt mijn woning uit. Zal de komende weken toch maar eens wat verhuisdozen op de kop gaan tikken en maar eens een schifting maken in de spullen die wel/niet mee gaan.
Het eerste wat ik zo ga doen is alle nog lopende contracten/abonnementen opzeggen, aangezien ik vanmorgen tot de conclusie kwam dat de eerste problemen zich al voor doen. Zo'n 2 weken geleden heb ik telefoon (kpn) en internet (het net) per eind april opgezegd......echter in mijn vakantie heb ik dus een brief van kpn ontvangen dat ik ADSL blijf gebruiken echter zonder telefoonlijn ?? Brief nr 2 en 3 van "het net" geven mij wat meer duidelijkheid, abonnement wat ik had is blijkbaar opgezegd alleen nu schijn ik een duurder en snellere verbinding te hebben afgesloten per 1 maart :| Ach ja nu heb ik wat te doen, maar het blijft een gedoe met die internet providers.
Groetjes Chantal