op naar Melbourne!

Dat is eventjes flink balen.

Voor eind van het jaar is wel een heel ruim begrip.

Het idee van Henriette is nog niet eens zo slecht........maar goed over na denken.

Veel succes met het afscheidsfeestje donderdag.

Groetjes

ps. ik had al eerder gepost maar dat berichtje is spoorloos verdwenen  :think:

Ach, dat zie ik nu pas. Errug vreemd.

Chantal had ook al gereageerd op jou Henriette en dat is ook verdwenen. Een andere post van mij ook al.

[size=16pt]LOST[/size]?.......... Het spookt op xpdite !!!!!!

Het raadsel is al opge[size=14pt]lost[/size]

We zijn veranderd van server en nu blijkt dat er een aantal posts verdwenen zijn. :cry:

Ja ik heb jullie berichtjes gelezen hoor!

En denk er zeker over om eerder te vertrekken, maar ik heb volgende week pas tijd om dit serieus aan te pakken. Vandaag shoppen voor het afscheidsfeest van morgen (laatste werkdag), maar nu eerst nog een heel klein beetje werk verichten :wink:

Nou, mocht je besluiten eerder te vetrekken, je bent welkom hoor. Da t gewacht is ook maar niks. Misschien kun je er een leuek vakantie/reis van maken?

auk

Oh fijn. Uiteindelijk ging het erom dat jij het las inderdaad.

Nou, ben benieuwd wanneer de vertrekdatum wordt.

Veel plezier met al het afscheids feesten.....

Henriette

Nou het feestje was top maar zwaar. Nu even bijkomen en dit weekend of begin volgende week maar eens wat knopen doorhakken.

Fijn dat het feestje geslaagd was........altijd moeilijk om afscheid te nemen.

En voorzichtig hakken volgende week.

groetjes

Uhm ik bedoelde niet dat het emotioneel was maar gewoon zwaar  :wink:. Het feest begon namelijk om 16:00 en was om 1:00 afgelopen.....

enn hoe doe je dat voorzichtig hakken?

Nou gehakt is er hoor en het is niet eens woensdag  :p

Ik heb besloten om tot eind juni rustig af te wachten. Ik hoop dus dat ik komende maand alsnog mijn visum mag ophalen in Berlijn, is dit niet het geval dan boek ik eind juni een ticket voor de maand juli en ga ik op een toeristen visum. Ik zie het momenteel nog niet als straf om in Nederland te zijn zonder werk, huis maar met vrienden/familie en geweldig weer. Nee ik zie het allemaal nog als vakantie en dat is wat mij betreft prima.

Daarbij komt natuurlijk ook dat ik het niet zie zitten om al maanden in Australie te zijn zonder werk/inkomen. Een aardig zakcentje heb ik wel maar ik wil dit toch graag gebruiken om een leuk leven in Australie te starten. Al is dit natuurlijk wel de kans om nog wat te reizen..... Dat laatste wil ik natuurlijk wel maar ik weet wel graag hoe, wat en waar. Nee ik wacht dus nog even een maandje af, een vakantie plan je immers zo  :wink:

Moet alleen nog even kijken of dat zo kan een toeristenvisum aanvragen, meende ergens gelezen te hebben dat een PR dan komt te vervallen. Maar ook hier zal wel een oplossing voor zijn er zijn immers meer forumleden die zonder PR vertrokken zijn.

Chantal

[quote author=tweety link=topic=6732.msg118579#msg118579 date=1212401659]

Moet alleen nog even kijken of dat zo kan een toeristenvisum aanvragen, meende ergens gelezen te hebben dat een PR dan komt te vervallen. Maar ook hier zal wel een oplossing voor zijn er zijn immers meer forumleden die zonder PR vertrokken zijn.

Chantal
[/quote]

Je laatst afgegeven visum is geldig, dus je kunt gewoon online een ETA aanvragen en zodra je je andere visum hebt dan is die geldig en vervalt automatisch je ETA. Overigens kun je nog wel gewoon de extra kilo's bij de airline aanvragen (afhankelijk van airline). Heb ik gedaan met mijn acknowledgment letter. Werkte prima.

Henriette

@ Henriette,
Bedankt voor de goede tips! :up:

Nog een paar weekjes en dan zal ik beslissen hoe of wat, maar moet eerlijk bekennen dat ik al wel naar tickets heb gekeken..... Helaas begint het hoog seizoen na 20 juni, maar ook dat is wel weer te overzien.

Intussen ben ik me al weer wat meer aan het verdiepen in zaken die ik in Australie moet regelen. Zo zit ik al te denken om eind juni even een rekening te openen zodat ik als de koers gunstig is al wat geld kan overboeken. Moet alleen nog even kijken naar het aantal ATM automaten en dat soort zaken voordat ik mijn keuze maak (twijfel tussen Westpac en Commonwealthbank).

En zo zijn er dus wel meer dingen waar ik mijn tijd mee vul, dat en natuurlijk alle leuke bezoekjes!

Ha chantal,

je kunt natuurlijk in NL ook al een aus dollar rek openen. Kun je daar heel snel geld op zetten- heb je geen landen vertraging, zeg maar...

Back