tweety
XPdite Sponsor
Buiten bankzaken heb ik dus ook maar eens gekeken naar de prijs van een ticket. Nou dat valt dus een beetje tegen voor de maand juli, niet dat ik anders verwacht had maar toch. Duitsland (dusseldorf) is voor mij een goede mogelijkheid en is ook iets aantrekkelijker qua afstand en prijs dan A'dam. Een groot nadeel is dat je in veel gevallen toch vian Londen moet en wat heb ik een hekel aan de luchthaven in Londen (reden meerdere malen koffer kwijt en vertraging). Voor de rest is Malaysia airlines vanaf amsterdam een optie, Singapore airlines daar kan ik voor juli geen ticket meer vinden?!
N.a.v. de tip van Henriette heb ik even gebeld met zowel Malaysia airlines, Quantas als Cathay........
[quote author=henriette link=topic=6732.msg118616#msg118616 date=1212454649]
Overigens kun je nog wel gewoon de extra kilo's bij de airline aanvragen (afhankelijk van airline).[/quote]
Geen van deze 3 maatschappijen bieden de mogelijkheid om extra baggage mee te nemen. Of dit nu lag aan het feit dat ik aangaf nog niet in het bezit te zijn van een PR of dat dit standaard is werd me niet helemaal duidelijk.
Ach eerst maar eens een keuze maken voor vertrekdatum en luchtvaartmaatschappij dan zie ik daarna wel hoeveel ik (extra) kan meenemen.
N.a.v. de tip van Henriette heb ik even gebeld met zowel Malaysia airlines, Quantas als Cathay........
[quote author=henriette link=topic=6732.msg118616#msg118616 date=1212454649]
Overigens kun je nog wel gewoon de extra kilo's bij de airline aanvragen (afhankelijk van airline).[/quote]
Geen van deze 3 maatschappijen bieden de mogelijkheid om extra baggage mee te nemen. Of dit nu lag aan het feit dat ik aangaf nog niet in het bezit te zijn van een PR of dat dit standaard is werd me niet helemaal duidelijk.
Ach eerst maar eens een keuze maken voor vertrekdatum en luchtvaartmaatschappij dan zie ik daarna wel hoeveel ik (extra) kan meenemen.