op naar Melbourne!

:cheer: :happysun: :up: :up: :up: Super goed bericht joh  :up: :up: :up: :cheer: :happysun:

Je gevoel had het toch goed. Dit weekend vroegen mijn moeder en man nog hoe het nu stond met je visum, dus die leefde ook al mee. Haha.
Gefeliciteerd, bijna kan dus je leventje daar beginnen! Geniet ervan!

Vanuit Amsterdam Congratulations!  :up: en een mooie tijd in prachtig N.Z. als je daar te lang heen gaat wil je misschien wel blijven. Beter om een vast retourtje te kopen  :cool:

Dat is nog eens goed nieuws. Gefeliciteerd.  :up:
Nog even van NZ genieten en dan op zoek naar een eigen stekkie en aan het werk.

Groeten Demy

Thanks all!!!

Ticket is geboekt!
Moet eerst eind van deze week of begin volgende week achter mijn dozen aan en aangezien je de immi min 1 week van te voren moet laten weten wanneer je gaat is het als volgt:

Vertrek Fri 26 sept, terugkomst Thue 7 okt.

Kijk nog wel hoe snel ik mijn visum in bezit heb en wat ik dan wil, vakantie houden of terug om te starten met alles.

Chantal

Lekker dat je nu een datum hebt. Geniet van Nieuw Zeeland. Is ook een mooi land (maar niet zo mooi als Australie) haha.
Geniet nog even na van het idee dat je nu je visum hebt :up:

Kijk......dit is nog eens goed nieuws! Ben ik even een tijdje té druk om xpdite bij te houden en word jij gebeld door je co. Super hoor! Geniet van NZ.

Mariette :flowers:

Hee Chantal wat gaaf!!!!!

ONWIJS GEFELICITEERD!!!!!!!  :wow3: :wow3: :wow3: :wow3: Wat zul jij opgelucht en blij, blij, blij zijn! Ik moest nog aan je denken laatst en bedacht hoe onwijs stoer ik het van je vind dat je in je uppie deze stap zet, en gewoon lekker gegaan bent ook al had je het visum niet!! :up:

Ik zeg GiRRRRRL power en alles is helemaal goed gekomen! SUPER! Heel veel plezier met deze laatste regeldingetjes en alvast veel champagne gewenst!  :drink:

Cheerio,
Tampet

Gisteren mijn dozen in ontvangst genomen. Netjes door 2 aardige kerels uit de haven in mijn busje gezet en door naar de opslag. Ook hier kreeg ik weer hulp, wat is dat toch met die Australiers, zo behulpzaam.

Nee het was een makkie binnen 2 uur zat ik gewoon weer in het hostel  :shock: zo snel had ik het niet verwacht!

Vandaag mijn eerste nachtje in Auckland geboekt en een auto voor zaterdag tm woensdag. Ja maar 5 dagen want donderdag wil ik heel graag naar de immigratie dienst  :grin: even afwachten hoe dat verloopt en wat ik dan ga doen.

Chantal

Na een hele zware vlucht ben ik in Auckland! Tjeempie wat een turbulentie hadden wij zeg  :dizzy:, de hele weg in de gordels gezeten en echt af en toe dacht ik dat ik van mijn stoel af vloog. Daarbij hadden ze om het helemaal gezellig te maken mij tenmidden van een rugby team uit Melbourne geplaatst. Kortom kerels in de leeftijd eind 30 begin 40 die een weekend naar Auckland gingen om te feesten, gevolg amper 15 minuten na het opstijgen zaten ze aan de drank en het was nog niet eens 10 uur.......Maar het was de gezelligste vlucht die ik ooit gemaakt heb  :wink:

Tot vanmorgen was de status van mijn visum aanvraag nog steeds required, begon mij al een beetje zorgen te maken. Maar nu staat er ineens
Your visa is valid until: 26/09/2013 
You are allowed to make: Multiple entries to and from Australia during the validity of your visa 
You must not arrive in Australia after: 26/01/2009 
Your period of stay is: Indefinite 
Ole!!! Ga dus donderdag (netjes na 3 dagen) naar de immigratiedienst. Officieel heb ik mijn terugvlucht voor de 7e geboekt, maar ik hoop dat ik een paar dagen eerder terug kan naar Melbourne.

Chantal

Geniet van Nieuw Zeeland zlang je er bent en natuurlijk van het moment dat je je visum daadwerkelijk in handen hebt.

Wat moet dat een heerlijk gevoel geven straks.... Gewoon aan de eerste de beste voorbijganger vragen of hij even een foto van je wil maken wanneer je met sticker naar buiten stapt!  :up:

Sacha

Back