op naar Melbourne!

Helemaal goed Chantal!  :smile: :up:

Je moet dus binnen 4 maanden weer in Oz zijn; zoiets dacht/verwachtte ik al en dat betekent dat wij ons visum straks eerst in NZ zullen valideren voordat we gaan reizen (en dus niet in Zuid-Amerika valideren, daar reizen en dan naar Oz)
Oh well: er zijn ergere dingen dan een tripje naar NZ  :wink:

Vandaag heb ik per e-mail van mijn CO vernomen dat mijn visum op de 26ste is afgegeven! De online service is dus een stukje sneller dan de post van je CO.

Inderdaad er zijn ergere dingen dan een tripje naar NZ....... Alleen 1 tip let even goed op de voorwaarden als je een auto huurt! Bij mij is de achterruit ingeslagen (dit schijnt hier helaas normaal te zijn), gelukkig lag er niets in de auto. Laat nu net een achterruit op het hele Noorder eiland niet voorradig zijn. Auto omruilen zit er ook niet tenzij ik zelf terug ga...... Rij nu dus met een mooi plasticje achterop maar handig nee niet echt, moet nu eerst een slaapplaats opzoeken en kan dan wat gaan bekijken. Maar er zijn ergere dingen  :wink:

Chantal

Ja Ja het bewuste stickertje zit in mijn paspoort!!!

Om mijn vakantie gevoel nog even te behouden heb ik voor vrijdag en zaterdag nog even een een tour geboekt. Maar ik kon het niet laten om mijn ticket te wijzigen......ik ben nu de 5e i.p.v. de 7e terug in Melbourne.

Chantal

lekker hoor !! Veel plezier nog daar, geniet ervan en een goede start down under toegewenst  :up:

Gr,
Johan

Bedankt allemaal!!

Waar ik wil gaan wonen? Het is een beetje afhankelijk van wat ik kan vinden natuurlijk en voor welke prijs, maar als ik mag kiezen in de buurt van North Melbourne. De reden? Gewoon omdat daar mijn werk is!

Chantal

Nog meer Rosé ! !

jammer dat je niet in Melbourne was afgelopen weekend toen we bij Mammavark waren

[quote author=tweety link=topic=6732.msg125992#msg125992 date=1222845732]
Bedankt allemaal!!

Waar ik wil gaan wonen? Het is een beetje afhankelijk van wat ik kan vinden natuurlijk en voor welke prijs, maar als ik mag kiezen in de buurt van North Melbourne. De reden? Gewoon omdat daar mijn werk is!

Chantal
[/quote]

Moonee Ponds!! Betaalbaar, North Melbourne is 3 stations en 5 minuten ofzo, vlakbij Maribyrong river. Sorry ik ben bevooroordeeld  :grin: :lol:

[quote author=Hansie link=topic=6732.msg125997#msg125997 date=1222847919]
Nog meer Rosé ! !

jammer dat je niet in Melbourne was afgelopen weekend toen we bij Mammavark waren
[/quote]
Ik heb nog geen rose gehad sinds ik Nederland heb verlaten......

Inderdaad jammer! Maar ik zag op de blog dat het gezellig was  :up: Komen jullie het toch nog een keertje overdoen als ik er wel ben  :wink:

Super zeg!
Van harte gefeliciteerd en heel veel succes gewenst!

Ik ben toevallig al vast aan het zoeken in de buurt van Pascoe Vale.
Beetje tussen Keilor East en Thornbury in.
Soms zoek ik iets ruimer en dan betrekken we Sunshine en Preston er ook nog bij.
't is allemaal wel dicht bij het vliegveld, maar voor ons is het gewoon nog kijken of het goed voelt als we er straks zijn.

Wil je huur of koop?

[quote author=tweety link=topic=6732.msg126001#msg126001 date=1222851379]
[quote author=Hansie link=topic=6732.msg125997#msg125997 date=1222847919]
Nog meer Rosé ! !

[/quote]
Ik heb nog geen rose gehad sinds ik Nederland heb verlaten......

Inderdaad jammer! Maar ik zag op de blog dat het gezellig was  :up: Komen jullie het toch nog een keertje overdoen als ik er wel ben  :wink:
[/quote]

MET de AUTOOOOOOO!!!! (voor het rose drinken) gezelluuuuuuggg!!!

[quote author=mammavark link=topic=6732.msg126208#msg126208 date=1223121440]
MET de AUTOOOOOOO!!!! (voor het rose drinken) gezelluuuuuuggg!!![/quote]

Foei je weet toch wel dat een auto en rose niet door 1 deur kunnen!!!!

Uiteraard!

Eerst de snorkel laten monteren, zodat als we toch in de creek belanden er niets aan de hand is  :smile:

[quote author=tweety link=topic=6732.msg126404#msg126404 date=1223335231]
Foei je weet toch wel dat een auto en rose niet door 1 deur kunnen!!!!
[/quote]
Onze auto past zowieso niet door 1 deur !

He he ik begin eindelijk een beetje op dreef te komen......want wat moet je hier soms lang wachten! Rijbewijs daar was een wachttijd van 1 maand voor, uiteindelijk blijkt dat als ik naar Sunshine wil gaan ik een afspraak kan maken met 1 week. Hier ga ik dus aanstaande woensdag heen.

Aangezien ik een rijbewijs nodig heb om aan de benodigde 100 punten te komen voor het huren van een appartement, heb ik mijn eerste bezichtigingen pas voor morgen gepland. Eens kijken hoe dit gaat.

Wat wel snel ging was TFN en medicare pasje, beiden worden met een 3 weken opgestuurd.

En dan is er no zoiets als een baan.......Aangezien ik voor de overheid ga werken, moet ik dus gewoon officieel solliciteren. Niets anders dan in Nederland maar toch. Ergens deze week schijn ik de 2 vacatures te krijgen, dus even afwachten hoe en wat.

Back