op naar Melbourne!

He Chantal,

gefeliciteerd zeg, Gelukkig je hebt nog even dus geniet er nog van voordat je weer volledig aan de slag mag/moet.  :wink:

Mariette

Inmiddels ben ik nu 2 weken aan het werk. Of het nu aan de temperatuur lag of het feit dat ik al zo lang niet meer gewerkt had het viel de eerste dagen behoorlijk tegen  :p Inmiddels heb ik helemaal mijn draai gevonden, werk en collega's zijn leuk!

Wat een appartementje betreft, tja daar heb ik nog geen nieuws over. De eerste paar keer viel ik gewoon buiten de boot. Afgelopen zaterdag in de bloedhitte (46 graden) heb ik weer 4 woningen bekeken en waarvan ik voor 2 een reaktie heb ingediend. Mogelijk dat ik nu meer kans maak want door de extreme temperatuur was er maar een handje vol mensen. Maar ik heb nu wel graag een woning. Werk en een hostel is niet helemaal een ideale combinatie en daarbij komen mijn ouders volgende maand op bezoek.

Chantal

En de hitte meeft in mijn voordeel gewerkt! Vanaf volgende week vrijdag heb ik weer een eigen plekje.
Nu alleen nog "even" shoppen......

Nou ik zit ik mijn eiegn flatje! Het is nog wel een beetje kamperen in eigen huis maar dat zal de komenden tijd wel beter worden. In ieder geval is het delen van keuken badkamer enz afgelopen! Nou voor een paar weken dan want eind maart komen mijn ouders voor 4 weken langs. Vanavond maar even proberen een fiets te scoren, dan wordt het woon/werkverkeer helemaal een eitje. Nee ik ben blij met mijn flat in Kensington!

Groetjes Chantal

Zoals je wellicht weet heb ik je 'gevolgd' hier!
Helemaal super dat je nu eindelijk je eigen plekje hebt! :up:

gefeliciteerd met je eigen plekje!

Heb even op je blog gekeken naar de foto's. Dat ziet er leuk uit zeg! en Kensington is ene leuke wijk en lekker centraal.

heel veel plezier in je nieuwe huisje!!

Hartstikke leuk je eigen huisje met eigen keuken  :dishes: en zo.  Veel plezier met het inrichten en straks het bezoek van je ouders.

Groetjes,
Susan

Inmiddels ben ik al 2 weken aan het genieten van mijn eigen plekje! Geweldig, wist niet dat ik het zo gemist heb....
De meeste meubeltjes en dingen zijn nu ook wel binnen dus ik ben hard op weg om mij er ook erg thuis te voelen.

Mochten er mensen zijn die zin hebben in een bakkie of een biertje, lat maar horen, jullie zijn welkom!

[quote author=tweety link=topic=6732.msg134176#msg134176 date=1236723583]
Inmiddels ben ik al 2 weken aan het genieten van mijn eigen plekje! Geweldig, wist niet dat ik het zo gemist heb....
De meeste meubeltjes en dingen zijn nu ook wel binnen dus ik ben hard op weg om mij er ook erg thuis te voelen.

Mochten er mensen zijn die zin hebben in een bakkie of een biertje, lat maar horen, jullie zijn welkom!
[/quote]

Het is dat het een beetje ver is, maar zou graag komen!!!!
Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je je thuis begint te voelen. Dan kun je ook echt je leven daar gaan opbouwen en zo te horen/ lezen lukt dat je aardig. Geniet er maar van! Ben overigens helemaal niet jaloers op je hoor....  :wink:

[quote author=Catkin link=topic=6732.msg134183#msg134183 date=1236725148]
Het is dat het een beetje ver is, maar zou graag komen!!!!
Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je je thuis begint te voelen. Dan kun je ook echt je leven daar gaan opbouwen en zo te horen/ lezen lukt dat je aardig. Geniet er maar van! Ben overigens helemaal niet jaloers op je hoor....  :wink:
[/quote]

Je bent welkom hoor! Maar eh we kunnen het ook gewoon andersom doen! Ik heb plannen om in december voor 4 weken naar Nederland te komen....... en waarschijnlijk zit ik een groot deel van mijn tijd in Den Haag en de andere tijd in Doetinchem. Lijkt mij stug als we niet op 1 van die plekken elkaar kunnen opzoeken  :wink:

Gezellig doen we (al spreek ik toch liever in australie af). Ik zit er nog over na te denken of ik begin volgend jaar (ergens tussen januari en april) voor vakantie naar australie wil, dus als ik dan toch op vakantie ga kom ik uiteraard bij je langs... En als je in december hier bent moeten we zeker een keer afspreken :up:

[quote author=Catkin link=topic=6732.msg134218#msg134218 date=1236757031]
Ik zit er nog over na te denken of ik begin volgend jaar (ergens tussen januari en april) voor vakantie naar australie wil, dus als ik dan toch op vakantie ga kom ik uiteraard bij je langs... [/quote]
Je kan ook gewoon met mij mee vliegen  :roll: maar dat is wel 1 of 2 januari.......

Ik heb nog steeds de hoop dat ik rond februari/ maart mijn visum krijg. Dan zou ik zo rond mei kunnen vertrekken en hoef ik niet eerst op vakantie. Ik mail aan het einde van het jaar DIAC gewoon weer even.

Back