Ik zou zeggen, schaf een paar van deze aan
Jacht op 'Bavaria-babes' geopend
AMSTERDAM - De KNVB scant alle kaartjes voor de komende twee oefenwedstrijden van Oranje, nadat zestig meiden in Bavaria-jurken alle aandacht naar zich toetrokken tijdens Nederland-Mexico. De reclamestrijd tussen Bavaria en Heineken laait daarmee steeds verder op.
Het enthousiasme van de Bavaria-meiden tijdens Nederland - Mexico in Freiburg kende geen grenzen, tot groot vermaak van het overige publiek. De KNVB en sponsor Heineken konden niet lachen om de studentengrap. Het begint een traditie te worden dat Bavaria rondom grote voetbaltoernooien probeert voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
De KNVB wil weten waar de 'Bavaria-babes' tijdens de komende oefenwedstrijden in Rotterdam en Amsterdam in de tribune gaan zitten om ze uit beeld te houden. Heineken is de officiële sponsor van het Nederlands elftal en wil niet dat een concurrent op een goedkope manier alle aandacht krijgt.
De ergernis was afgelopen woensdag dan ook groot tijdens de wedstrijd van Oranje in het Duitse Freiburg. Al zingend en dansend waren de 'Bavaria-babes' rechtstreeks op tv te zien. Een medewerker van de KNVB zou zelfs de regiekamer van de NOS in zijn gestormd om zo te voorkomen dat de Bavaria-meiden nog langer uitgebreid in beeld kwamen. Bavaria blijft beweren alleen de
oranje jurken geleverd te hebben. Intussen zouden er al 5000 jurkjes via internet zijn verkocht. Er zijn signalen dat er wel degelijk een reclamebureau achter de stunt zit.
Voor foto's:
http://www.telegraaf.nl/prive/6809770/__Stadionverbod_voor_Sylvie__.html?p=19,2
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6810698/__Jacht_op__Bavaria-babes__geopend__.html?p=20,1