op naar Melbourne!

Als jij de details voor je gaat houden, dan zal het heel stilletjes worden op jullie trouwdag :smiliess_oeps: Dan weet er niemand wanneer het is en waar.....

Nee joh, meestal gaan dit soort gelegenheden gepaard met een uitnodiging. Datum en locatie worden daarin vermeld!

Ok dan, Nederland! Niet dat Australie een optie was....
:grin:

Jammer dat het Nederland wordt. Was het een feestje in Australie geweest, was er tenminste nog een kleine kans geweest dat ik onuitgenodigd binnen was komen vallen :grin:
We wachten hier wel gewoon af tot het feestje geweest is. Maar dan wil ik wel weten of het leuk/gezellig was en of er zich nog mensen misdragen hebben. Ben gek op trouwerijen :smile:

Het is helemaal niet jammer dat het Nederland is! Op deze manier kan onze familie tenminste aanwezig zijn.
Australie zal toch wel op een subtiele manier af en toe terug te vinden zijn. Al zullen de Australische gasten niet onder de "subtiele" manier vallen :wink: Nee het is erg leuk dat 2 of 3 van mijn collega's voor een weekje naar Nederland gaan. Al spreekt de voornaamste reden voor zich.... Worden het broeken/jurken? of een combinatie? Wordt het wit of een kleurtje?

Ik roep al maanden dat het heel gebruikelijk is als je in het oranje trouwt. Met alle beelden over de Nederlandse voetbalfan's beginnen ze het nog aardig te geloven :lol: Doe er de komende maanden wel een schepje bovenop door ze mee te nemen naar het Hollandhouse voor de wedstrijden van het Nederlands elftal.

Ik zou zeggen, schaf een paar van deze aan ;)

Jacht op 'Bavaria-babes' geopend

AMSTERDAM - De KNVB scant alle kaartjes voor de komende twee oefenwedstrijden van Oranje, nadat zestig meiden in Bavaria-jurken alle aandacht naar zich toetrokken tijdens Nederland-Mexico. De reclamestrijd tussen Bavaria en Heineken laait daarmee steeds verder op.

Het enthousiasme van de Bavaria-meiden tijdens Nederland - Mexico in Freiburg kende geen grenzen, tot groot vermaak van het overige publiek. De KNVB en sponsor Heineken konden niet lachen om de studentengrap. Het begint een traditie te worden dat Bavaria rondom grote voetbaltoernooien probeert voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

De KNVB wil weten waar de 'Bavaria-babes' tijdens de komende oefenwedstrijden in Rotterdam en Amsterdam in de tribune gaan zitten om ze uit beeld te houden. Heineken is de officiële sponsor van het Nederlands elftal en wil niet dat een concurrent op een goedkope manier alle aandacht krijgt.

De ergernis was afgelopen woensdag dan ook groot tijdens de wedstrijd van Oranje in het Duitse Freiburg. Al zingend en dansend waren de 'Bavaria-babes' rechtstreeks op tv te zien. Een medewerker van de KNVB zou zelfs de regiekamer van de NOS in zijn gestormd om zo te voorkomen dat de Bavaria-meiden nog langer uitgebreid in beeld kwamen. Bavaria blijft beweren alleen de oranje jurken geleverd te hebben. Intussen zouden er al 5000 jurkjes via internet zijn verkocht. Er zijn signalen dat er wel degelijk een reclamebureau achter de stunt zit.

Voor foto's:
http://www.telegraaf.nl/prive/6809770/__Stadionverbod_voor_Sylvie__.html?p=19,2
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6810698/__Jacht_op__Bavaria-babes__geopend__.html?p=20,1

Dat is nou jammer! Probeer ik onze kleding geheim te houden, gooi jij het even op het net :grin:

LOL! even off-topic maar hoeveel ludieker en efficienter zou het zijn als Heineken komt met een tegenaanval met groene jurkjes... in plaats van de constipated, Hollandse reactie in de trant van ooooooohzezitteninmijntuintje.... typical!

GEWELDIG!!!! Wat een uitvinding, zou inderdaad voor deze jurkjes gaan. Nu maar hopen dat je ze nog kan bestellen :grin:

Hee wat leuk! Hoe kun je beter je relatie aantonen straks in Berlijn dan met een trouwring of aankondiging! Gefeliciteerd :up:
Nee het is erg leuk dat 2 of 3 van mijn collega's voor een weekje naar Nederland gaan. Al spreekt de voornaamste reden voor zich.... Worden het broeken/jurken? of een combinatie? Wordt het wit of een kleurtje?
:grin: :grin: :grin:

Hee wat leuk! Hoe kun je beter je relatie aantonen straks in Berlijn dan met een trouwring of aankondiging! Gefeliciteerd :up:

Ik weet niet of dit enig effect heeft aangezien Australie ons huwelijk niet erkent. Wel is het natuurlijk bewijs van onze relatie. Ach ik moet eerlijk zeggen dat dit er ook weinig uitmaakt. Klinkt misschien stom maar dat hele visum is maar bijzaak.

Enne :cry: de jurkjes zijn uitverkocht. Gelukkig is onze trouwdag na het WK, dus misschien kunnen we we een paar reeds voorgevormde jurkjes voor een paar euro op de kop tikken, zo'n bruiloft is al duur genoeg :wink:

Chantal

Inmiddels zijn we zo goed als klaar met het verzamelen van de hele papierwinkel. De eerste stat decl is binnen, de andere 2 wachten nog even totdat wij hier in Melbourne ons feestje hebben gegeven. Kunnen ze mooi zeggen dat wij samen feestjes geven en dat ze mijn p... Oeps dat woord zou ik niet meer gebruiken :rolleyes: verloofde nu voor de tweede keer hebben ontmoet. Een van deze stat decl komt namelijk van mijn baas en niet van vrienden, ligt toch net iets anders.

De medicals zijn op het plasje na afgerond. Over een paar weken gaan we lekker met zijn 2-en rond de tafel zitten en dan zullen we er eens een mooi boekwerk van maken. En dan als het goed is ligt de hele handel voor eind juli compleet bij de Australische ambassade in Berlijn. Kunnen we heerlijk duimen draaien en afwachten wanneer we iets zullen horen. Ben overigens wel nieuwsgierig of er eind van deze maand nog wijzigingen komen voor de aanvraag van een partner visum. Als dat zo is hoop ik dat het niet al te grote veranderingen zijn.

Groetjes, Chantal

ps. een van de bewijsstukken voor het visum is de uitnodiging voor onze bruiloft, nu maar hopen dat onze CO dat zo leuk vindt dat hij/zij meteen een stempel zet :wink:

ps. een van de bewijsstukken voor het visum is de uitnoding voor onze bruiloft, nu maar hopen dat onze CO dat zo leuk vindt dat hij/zij meteen een stempel zet :wink:
Ik zou maar een extra stoel klaar zetten als ik jullie was :grin:

Bart

Het waren 3 heerlijke weken maar weer veel te kort. We hebben samen heerlijk genoten van Melbourne en omgeving maar ook alle zaken die nog "even" geregeld moesten worden zijn aan de beurt gekomen.

1 belangrijk iets was het visum, we hebben samen nog even de hele papier winkel doorgenomen. Er is nog even het laatste bewijs verkregen, altijd handig om net wat extra te hebben al hebben we al zo veel. De komende week worden de laatste scans gemaakt want we willen natuurlijk wel bewijs van dit alles hebben. Maar zoals ik het nu zie wordt de boel ergens deze week op de post gegooid.

We hebben meer dan voldoende bewijs van onze relatie alleen de zaken waar immigratie echt bewijs van wil hebben samenwonen en daardoor de financien delen, daar voldoen we dus niet aan. Maar ja wij hopen dat we met het bewijs wat we wel hebben een visum krijgen en anders is het "Holland here I come"

Zal nog even precies aangeven wanneer de aanvraag compleet inclusief medicals, VOG etc is gepost, zodat iedereen die met een partner visum bezig is een idee van de tijdlijn kan krijgen. Overigens werd er vorige week via een telefoontje gemeld dat de huidige wachttijd 3 tot 8 maanden is, afhankelijk van hoe compleet de aanvraag is. Denk alleen niet dat ik nog 8 maanden geduld heb......

Chantal

Het moet gewoon allemaal goed komen! En die 8 maanden zijn zo voorbij als je er later op terug gaat kijken :rolleyes:

En die 8 maanden zijn zo voorbij als je er later op terug gaat kijken :rolleyes:
Ben niet van plan zo lang te wachten, mochten we eind januari nog niets gehoord hebben dan houdt het voor mij hier toch echt op. Je weet immers nooit met de immigratie dienst, visa voorwaarden kunnen ineens veranderen. 6 Maanden is voor mijn gevoel een redelijk iets. Weet dat dit misschien raar klinkt, maar een deadline moet er voor mijn gevoel gewoon zijn. 2 jaar gescheiden leven is voor mij meer dan voldoende!

Ach 1 voordeel, als we dat visum de deur uit hebben, worden onze gedachten even afgeleid door alle zaken die we voor ons huwelijk nog moeten regelen. :smile:

Chantal

Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment toch een knoop wil doorhakken, zeker als je al zolang gescheiden leeft (en niet zomaar een kleine afstand tussen jullie). Ik hoop dat jullie een toekomst in australie mogen opbouwen, maar een ding is zeker; over een tidjje zijn jullie in ieder geval samen en dat is het belangrijkste! Succes.

Hier in iedergeval een paar duimen voor jullie!!:up: :up: :up: :up:
Kunnen jullie geen gezamelijke bankrekening openen in Australie? Dat zou toch voldoende moeten zijn voor bewijs?

Groeten Steven

Kunnen jullie geen gezamelijke bankrekening openen in Australie? Dat zou toch voldoende moeten zijn voor bewijs?

Groeten Steven

Natuurlijk kunnen wij dat, sterker nog dit hebben wij vorig jaar juli ook al gedaan. Maar het hebben van een gezamenlijke rekening betekend nog niet dat je automatisch je vaste lasten ook deelt. Dat laatste is ook moeilijk aangezien er 2x huur, gas, electra water telefoon etc betaald moet worden. Echte gezamenlijke aankopen behalve een vakantie, trouwringen en alle kosten/boekingen voor ons huwelijk hebben we dan ook nog niet gedaan. Immigratie heeft toch gewoon liever dat je 12 maanden voor je visum aanvraag samenleeft.

Even afwachten dus :smile:

Chantal

Back