op naar Melbourne!

Afgelopen maandag is de hele handel naar Berlijn verstuurd. Ben benieuwd hoelang het gaat duren om 297 pagina's bewijs te controleren. :lol:
 
Succes... Een ding is zeker, over een tijdje heb je in ieder geval duidelijkheid. Ik :up: voor een goede uitkomst.
 
Heb zo'n vaag vermoeden dat het allemaal wel goed gaat komen met jullie aanvraag. Beiden sterkte met wachten.
 
Dank jullie wel voor alle lieve reacties.

Ook ik heb wel het gevoel dat het allemaal in orde komt, alleen met mijn skilled aanvraag had ik toch iets meer zekerheid.
Hoewel vaak wordt gezegd dat een Partner visum makkelijker is, heb ik toch echt een andere mening! Misschien omdat je niet van een of andere lijst afhankelijk bent of je wel of niet in aanmerking komt voor een visum. Maar echt over alles nadenken en overal bewijs van verzamelen is ook niet niks. Hoe vaak ik niet terug heb moeten bellen mailen of ze een boeking even konden wijzigen en dat toch echt onze beide namen op de reservering en de rekening moesten staan, is niet te tellen. Of zou dat de ontkennende fase nog zijn en wil ik helemaal niet tot een setje behoren :evil:

Voorlopig wachten we eerst op bericht dat het daadwerkelijk is aangekomen. Want hoewel de aanvraag aangetekend verstuurd is betekend dit blijkbaar niet dat het ook te volgen is <_< Het antwoord van TNT is dat het dan doodleuk met 3 maanden weer aan je terug gestuurd wordt..... Hadden we dit eerder geweten dan hadden waarschijnlijk voor een ander gekozen. Ach laten we maar eerst kijken of we een reactie krijgen en geen idiote gedachtes in het hoofd halen!

Gelukkig nog maar een paar weken en dan mag ik weer naar Nederland! Met alle voorbereidingen voor 1 okt, hebben we gelukkig voldoende afleiding. Al zou ik het een heel mooi huwelijkscadeau vinden als we op die dag een visum mogen ontvangen :grin: Blijven dromen Chantal, blijven dromen!

Chantal
 
Ik vind dat Diac dat inderdaad maar als huwelijks cadeau moet geven... :lol:
Na mijn ervaringen met Diac betwijfel ik alleen lichtelijk of ze dat doen :grin: Maar inderdaad blijf dromen. Hop doet immers leven!!! Succes voor jullie beide. En veel plezier als je weer in nederland bent, maar dat za vast wel lukken...
 
@Alie
You've got the brains girl! :grin:

Sorry Chantal, bedoel er verder niets mee :stupid2: :peace:

:twisted:
 
Hee Tweet, whats up met dat je de ozzies niet kunt vertrouwen? Toch niks met het visum hoop ik?
Ik las dat je weer snel naar NL komt. Vind je die lange vluchten niet zo erg? Of wel , maar heb je het over voor je meisje? Ik zie er best wel tegenop, maar als ik dan lees van jou o.a die makkelijk ff op en neer vliegen dan denk ik weer, ach het zal vast wel meevallen. :smile:
 
Hee Tweet, whats up met dat je de ozzies niet kunt vertrouwen? Toch niks met het visum hoop ik?

Of hebben ze gezegd dat ze op jullie bruiloft zouden komen en nu ineens besluiten dat ze dat niet doen..

Dat zou echt 'rude' zijn. Hoop niet dat dat 't is. Succes met alle regeldingetjes en hoop dat jullie snel iets te horen krijgen!
 
Back
Top