op naar Melbourne!

Ook van ons nog een Congratulations!!!

Hopelijk schiet het een beetje op en kan ze gauw naar Oz vliegen!!!

Sterkte met het nu nog even niet saampjes zijn.

Smiles, Betty
 
Op 27 oktober hebben wij een berichtje van onze CO ontvangen. De eerste assessment van onze aanvraag was gedaan en of wij nog even een hard copy van onze huwelijks akte willen sturen. Ook was form 160 terug gezonden naar de panel arst, hij was blijkbaar iets vergeten in te vullen. Voor de rest geen verzoekjes.....

Groetjes, Chantal
 
Hey getrouwde vrouw! :grin:

Ik voel het.... het gaat positief worden... en ik heb hierin nog geen enkele keer naast gezeten! Gaat helemaal goedkomen :up:

Heb ik straks 2 gidsen die me de omgeving van Melbourne kunnen laten zien :lol:
 
Op 27 oktober hebben wij een berichtje van onze CO ontvangen. De eerste assessment van onze aanvraag was gedaan en of wij nog even een hard copy van onze huwelijks akte willen sturen. Ook was form 160 terug gezonden naar de panel arst, hij was blijkbaar iets vergeten in te vullen. Voor de rest geen verzoekjes.....

Groetjes, Chantal

Klinkt goed allemaal. Jammer van het 160 formulier. Nu hopen dat dat een beetje snel wordt geregeld en voordat je het weet krijg je positief bericht! Het gaat in ieder geval stukken sneller dan jullie zelf hadden verwacht! NOg even doorbijten en voor je het weet zijn jullie samen!

Succes!
 
Nou en of...

Voor jullie het weten is alles rond! Gaat nu wel heel super snel!!! Nog eventjes doorbijten... :up:

Groetjes, Betty :smile:
 
Huwelijks akte is op de bus. De arts had echter nog niets vernomen, blijkbaar hoort hij een e-mail te krijgen dat de formulieren terug worden gezonden.
We hebben 49 dagen om alles voor elkaar te krijgen, alleen hoop ik dat die arts een beetje snel is. Elke dag is er 1 :rolleyes:

Ach we mogen niet klagen we zitten immers nog niet eens op 3 maanden wachttijd en er staat 5 maanden voor.

Chantal
 
Het zat er natuurlijk aan te komen.... zaken gingen te voorspoedig.....
De medicals zijn heerlijk al bijna 2 weken onderweg van Berlijn naar de panel arts :shock:
CO heeft netjes de deadline verschoven naar 20 dec maar verder??
Oh ja we konden er natuurlijk voor kiezen om de medicals gewoon nogmaals te doen.

Nog maar even een paar nachtjes over slapen en hopen dat alles toch nog goed komt.

Chantal
 
Het zat er natuurlijk aan te komen.... zaken gingen te voorspoedig.....
De medicals zijn heerlijk al bijna 2 weken onderweg van Berlijn naar de panel arts :shock:
CO heeft netjes de deadline verschoven naar 20 dec maar verder??
Oh ja we konden er natuurlijk voor kiezen om de medicals gewoon nogmaals te doen.

Nog maar even een paar nachtjes over slapen en hopen dat alles toch nog goed komt.

Chantal

ARRRRRGGGGGGHHH!! Ik denk, voor ik je topic opende... 'ja, ze hebben 'm!!!'
Hellaas nog even niet, komt goed, maar kan me helemaal voorstellen dat je hier echt kriegel van wordt! :smile: Betty
 
Gisteren waren de medicals nog zoek, vandaag hebben we een visum!

Yeah! Totale wachttijd 3 maanden en 1 dag.

:cheers:
 
Ontzettend gefeliciteerd!!!!! Is de datum voor jullie definitieve reunie al vast gezet? Want dat zal me een feest worden...
 
Back
Top