Sinds gisteren staat mijn woning op Funda dus dat is ook geregeld, nu de verkoop nog :wink:
Aangezien ik afgelopen dinsdag ruim 2 uur op de longfoto's heb moeten wachten (het computer systeem lag plat) was het er niet van gekomen om ook bloed af te laten nemen. Dus dit heb ik vrijdag maar even laten doen, volgens de dame daar was ik erg moeilijk te prikken (merk ik anders nooit wat van). Maar ik denk dat het meer een verontschuldiging was voor die enorme hematoom die ze me bezord heeft, al zeg ik het zelf dit is van de betere uit zijn soort :grin:
Ik was alleen een beetje onzeker over de bepalingen, in Nederland werk ik namelijk op de Uni en dus kom ik niet in aanraking met patienten, maar ik weet niet zeker hoe dit in het buitenland is. Dus bij de bloedafname nog maar even de paneldokter gebeld, de assistente kwam met de oplossing dat het hun geen ene bal kon schelen welke bepalingen gedaan werden. Dus ook nog maar even snel HepC en de vaccinatiestatus HepB laten bepalen. Je kan immers maar beter wat te veel doen, tenslotte heb ik ruim 10 jaar geleden mijn HepB vaccinatie ook voor mijn werk als analist gekregen (deze instelling vond dit wel nodig).
Dus nu nog even op 10 jan de rest van de medicals en dan kan ik echt niets meer doen aan de aanvraag. Ik heb nog wel mijn twijfels over de urine....volgens de assistente kon ik een potje met ochtend urine meenemen. Terwijl ik hier op het forum veel lees dat er ter plekke urine afgestaan moet worden.