op naar Melbourne!

ikke dan ook nog even een duit(m) in het zakje doen ;) :up: :up: duim duim duim :up: :up:

Zou zo super zijn als alles in kannen en kruiken is wat betreft het huis! Ik denk dat je maar beter je huis eerder verkocht kunt hebben en op zoek moet naar tijdelijke woonruimte dan dat je je visum al lang en breed hebt en je nog met je huis zit. Wij hoeven gelukkig maar voor een maandje iets tijdelijks te zoeken, dus dat valt wel mee ;)

Succes er mee!!

We zijn nog steeds in onderhandeling maar het eerste bod dat ze deden was wel erg laag. Daarbij kwam dat afgelopen vrijdag nog sprake was van een oplevering per 1 juni, vandaag hadden ze bedacht dat het maar 1 maart moest zijn. Ik heb dus een tegen bog gedaan, net iets onder de vraagprijs en oplevering per 1 mei (dan hoop ik toch mijn visum te hebben  :|)

[quote author=tweety link=topic=6732.msg106857#msg106857 date=1199470082]

En het gaat Melbourne worden trouwens?
Volgens het subject van deze post wel  :p
[/quote]

[quote author=tweety link=topic=6732.msg84425#msg84425 date=1173955737]
Dus het wordt geen Adelaide maar wel een vertrek naar Australie op korte termijn moet zien wat er mogelijk is maar ik
[/quote]

;) Vandaar dat ik het vroeg.. sorry! :p

[quote author=tweety link=topic=6732.msg107260#msg107260 date=1199731720]
We zijn nog steeds in onderhandeling maar het eerste bod dat ze deden was wel erg laag. Daarbij kwam dat afgelopen vrijdag nog sprake was van een oplevering per 1 juni, vandaag hadden ze bedacht dat het maar 1 maart moest zijn. Ik heb dus een tegen bog gedaan, net iets onder de vraagprijs en oplevering per 1 mei (dan hoop ik toch mijn visum te hebben  :|)

[/quote]

Succes verder met de onderhandelingen!!

groetjes Miranda  :smile:

[quote author=tweety link=topic=6732.msg107260#msg107260 date=1199731720]

[/quote]

Succes,

Ik hoop dar ze er mee accoord gaan  :up:

Mariette

Er is weer een bod gedaan door de mogelijke kopers ook dit is naar mijn mening te laag  :evil:. Echter 1 mei was geen probleem. Het blijft dus even onderhandelen en dan zie ik het allemaal wel. Nu maar even rustig en diep ademhalen anders krijg ik morgen problemen met mijn bloeddruk tijdens de medische keuring.

Het is toch moeilijk hoor zulke keuzes maken terwijl ik nog geen enkele zekerheid heb op een visum!

[quote author=tweety link=topic=6732.msg107481#msg107481 date=1199892021]
Er is weer een bod gedaan door de mogelijke kopers ook dit is naar mijn mening te laag  :evil:. Echter 1 mei was geen probleem. Het blijft dus even onderhandelen en dan zie ik het allemaal wel. Nu maar even rustig en diep ademhalen anders krijg ik morgen problemen met mijn bloeddruk tijdens de medische keuring.

Het is toch moeilijk hoor zulke keuzes maken terwijl ik nog geen enkele zekerheid heb op een visum!
[/quote]

Aan de andere kant....dan heb je dat alvast wel geregeld! Ben benieuwd
hoelang het nog duurt voor de onderhandelingen schluss zijn  :up:
Please keep us posted!

En succes met de medische keuring. Zorg in ieder geval (tip voor je bloeddruk  :smile: )
dat je op tijd bent, en even rustig kan zitten voor je aan de beurt bent, goed uit
je buik ademhalen en chillen...dan komt het vast goed  :grin:

groetjes Miran  :smile:

Hi there!

Jij bent goed bezig, nu al aan het onderhandelen, WOW! Spannend hoor! Komt goed hoor, en als t niet met deze, dan wel met de volgende kopers! Het feit dat je al zo snel serieuze kopers hebt is echt een goed teken lijkt me!  :up:

Veel sucecs morgen, onderzoek stelt echt niets voor en als deze angsthaas het zegt dan kun je dat echt geloven!  :evil:

Good luck, je laatste stap! 

Veel succes morgen met de medicals.
Het stelt niet zoveel voor dus je kunt je bloedruk gewoon laag houden al is dat natuurlijk wel lastig door die onderhandelingen.

Groet Gerrit

Medicals zijn gedaan en inderdaad het stelt helemaal niets voor.

Zojuist een eindvoorstel voor mijn huis gedaan, ik ben benieuwd aangezien dat voorstel wel een beetje hoog is ingezet.

Groetjes Chantal

Fijn dat de keuring zo goed gegaan is!

Nu nog hopen dat ze op je eindvoorstel ingaan, of
(als dat nog kan) met een prima eindbod komen!

succes  :up:

Back