[quote author=kallie link=topic=6732.msg107759#msg107759 date=1200088460]
Hoe krijg je dat trouwens zo ineens voor elkaar een baan krijgen op een afstand? :grin:
[/quote]
Hoe ik dit voor elkaar krijg. Dit is dezelfde werkgever waaraan ik in het begin van dit topic over had, dus maart 2007. Via een sponsored visum het land binnen komen dat zagen ze niet zitten, maar als ik zelf een visum zou regelen dan was ik altijd welkom.
Afgelopen donderdag, de dag dat ik ook mijn medische keuring had en mijn huis verkocht heb, kreeg ik een e-mailtje vanuit Melbourne.
Of ik nog steeds de plannen had om naar Australie te komen en zo ja of dit binnen een paar maand is. Ze hadden namelijk in de komende periode enkele vacatures die vrij kwamen, of ik interesse heb in 1 van deze vacatures. Natuurlijk heb ik dat!
Ik heb er alleen moeite mee om concrete afspraken te maken aangezien ik niet weet wanneer ik daadwerkelijk kan gaan. Het enige dat ik nu weet is dat ik per 1 mei mijn woning uit moet. Het lijkt mij dus handiger om aan te geven dat ik inmiddels een job offer heb, lijkt me dat mijn visum dan iets sneller wordt afgegeven of heb ik het mis. Het zal misschien ook helemaal niets uit maken voor de vertrek datum alleen kan ik dit soort dingen dan echt afspreken, regelen en een vlucht boeken etc.
Nou ik wacht wel even af wat ze vanuit Melbourne voorstellen, aangezien ik richting hun al heb aangegeven dat ik geen concrete afspraken kan maken vanwege mijn visum.
Groetjes Chantal