op naar Melbourne!

Dat is nog eens goed nieuws, ik blijf nog wel ff voor je duimen, dat het maar snel definitief en onomkeerbaar is, gefeliciteerd  :up:

Mooi dat de keuring je ook meeviel.
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis.  :up:
Alleen nog even een paar dagen wachten tot dat definitief beklonken is.

Groet Gerrit

Wow...dat is supersnel..alvast gefeliciteerd!

party-067.gif

Bedankt voor al jullie leuke reakties.

Weet iemand of het nog uit maakt voor de processing time als ik nu al een baan heb? Het zou om een baan gaan per juni. Zoals het er nu voor staat denk ik dat ik tegen die tijd wel mijn visum heb. Alleen zou ik graag wat meer zekerheid willen hebben en graag met visum op zak begin mei vertrekken. Zodat ik eerst nog even de boel op poten kan krijgen en niet direct van de ene baan in de andere hobbel.

Groetjes Chantal

Gefeliciteerd met de verkoop, dat viel gelukkig toch nog mee  :up:
Trouwes te gek, duimen dat alles zo lekker blijft gaan

Hoe krijg je dat trouwens zo ineens voor elkaar een baan  krijgen op een afstand?  :grin:

Mariette

Gaan we elkaar gerust zitten stellen hier!  :applaus:
Ik denk dat je alles wel op tijd binnen hebt, het duurt nog even tot mei  :wink:

ook van mij van harte gefeliciteerd met de verkoop. ik weet zelf hoe het is. wij hadden ook ons huis al verkocht voordat we het visum hadden. en dat was even stressen. maar achteraf heerlijk. toen we het visum hadden konden we gelijk weg.

tot snel in melbourne.

[quote author=kallie link=topic=6732.msg107759#msg107759 date=1200088460]
Hoe krijg je dat trouwens zo ineens voor elkaar een baan  krijgen op een afstand?  :grin:
[/quote]

Hoe ik dit voor elkaar krijg. Dit is dezelfde werkgever waaraan ik in het begin van dit topic over had, dus maart 2007. Via een sponsored visum het land binnen komen dat zagen ze niet zitten, maar als ik zelf een visum zou regelen dan was ik altijd welkom.

Afgelopen donderdag, de dag dat ik ook mijn medische keuring had en mijn huis verkocht heb, kreeg ik een e-mailtje vanuit Melbourne.
Of ik nog steeds de plannen had om naar Australie te komen en zo ja of dit binnen een paar maand is. Ze hadden namelijk in de komende periode enkele vacatures die vrij kwamen, of ik interesse heb in 1 van deze vacatures. Natuurlijk heb ik dat!

Ik heb er alleen moeite mee om concrete afspraken te maken aangezien ik niet weet wanneer ik daadwerkelijk kan gaan. Het enige dat ik nu weet is dat ik per 1 mei mijn woning uit moet. Het lijkt mij dus handiger om aan te geven dat ik inmiddels een job offer heb, lijkt me dat mijn visum dan iets sneller wordt afgegeven of heb ik het mis. Het zal misschien ook helemaal niets uit maken voor de vertrek datum alleen kan ik dit soort dingen dan echt afspreken, regelen en een vlucht boeken etc.

Nou ik wacht wel even af wat ze vanuit Melbourne voorstellen, aangezien ik richting hun al heb aangegeven dat ik geen concrete afspraken kan maken vanwege mijn visum.

Groetjes Chantal

Hoi Tweety, ik volg je topic al een tijdje en ineens ga je als een speer.
Heel veel succes en hopelijk is je visa er snel.

Groetjes Jolanda  :up:

[quote author=jolanda b link=topic=6732.msg107809#msg107809 date=1200131533]
en ineens ga je als een speer.[/quote]

Ik ruik de finish  :wink:

Nou, ik hoop voor je dat je reukzintuigen het goed aangeven. Het is je van harte gegund.

Het enige wat wij hier ruiken is een behoorlijke brandlucht.

Mariette

Hoi, te gek zeg dat je een baan hebt aangeboden gekregen. :up:

Ik zou niet weten of je daardoor je visum eerder krijgt, wat ik wel weet is dat onze visum indertijd sneller was afgegeven dan bij de rest. Maar bij ons ging het om een sponsor visum.

Zal duimen dat het inderdaad sneller gaat voor je

Succes en niet twijfelen, waarover eingelijk....

[quote author=tweety link=topic=6732.msg107800#msg107800 date=1200127945]
[quote author=kallie link=topic=6732.msg107759#msg107759 date=1200088460]
[/quote]

Hoe ik dit voor elkaar krijg. Dit is dezelfde werkgever waaraan ik in het begin van dit topic over had, dus maart 2007. Via een sponsored visum het land binnen komen dat zagen ze niet zitten, maar als ik zelf een visum zou regelen dan was ik altijd welkom.

Groetjes Chantal
[/quote]

Ik heb me toch af lopen vragen wat dat voor baan was , teruggelezen, en uiteindelijk denk ik dat ik weet om wat voor baan het gaat. (research analist in de virologie) Dat is het enige wat ik terug heb kunnen vinden.
Kben helemaal niet nieuwsgierig van aard, hoor :grin:
Correct if i'm wrong.

Mariette

Klopt als een bus hoor!

Groetjes Chantal

p.s. als de bezoekers van dit forum niet zo nieuwsgierig waren dan was het hier een stuk rustiger!  :grin:

Back