Perthpete´s laatste stand van zaken

Hoii,

Ziet er goed uit hoor  :up: :up: Je voelt je straks vast als een :flipper: in het water.

Ben benieuwd naar het eind resultaat.

Liefs Eutrice

Het blijft toch vervelend zo'n zwembad bij je huis ik zou er niet aan kunnen wennen  :wink:

Groetjes Chantal

Hi

Was benieuwd hoe de stand is met jullie zwembad, al druk aan het baantjes zwemmen :smile:
Of gaat het niet zo snel?

Groetjes Erna

Ha, ha, met de huidige regen zouden we bijna baantjes kunnen gaan zwemmen... alhoewel eerder wat door de modder lopen zeg maar.. De laatste weken is er niets veranderd. Het beton is nu 'aan het uitharden', duur een paar weken om tot volledige sterkte te komen. Ik heb nog wel wat recentere foto's waarbij te zien is dat de 'backfill' al gedaan is (zand weer teruggestort rondom het zwembad. Ik probeer ze van het weekend nog wel te uploaden ... (nadruk op probeer :).

Hey Pete8
Ik heb die fotos eens bekeken op je site.
Het ziet er allemaal goed en degelijk uit, geen gepruts en in een keer goed.
Baantjes zwemmen door de vele regen?
Hier in België is het niet beter, maar hier is het dan wel zomer hé!
Groeten Henk.

Shappoo voor de ATO hoor! Vorige week zondag de 'tax return' aangifgte gedaan via het electronische programma. Ook die dag ingediend (via internet). We kregen beiden nog een leuk bedragje terug aangezien we als contractor gewerkt hebben maar ook een redelijk aantal weken vrijgenomen hadden EN niet vanaf 1 juli aan het werk waren. Wat denk je, gisteren was de teruggave al op onze rekening gestort.. (Hoezo slow in WA ??)

Ik denk dat de NL fiscus hier nog wel wat van kan leren.

Mmmmm, als alle overheidsinstanties daar zo zouden werken :evil: zit ik over 4 weken in Australie :grin:

Ah.. dat gaat natuurlijk pas in wanneer je geaccepteerd bent en hier zit... Het moet ook weer niet te makkelijk zijn om hier binnen te komen natuurlijk ;-)
Ik leef met je mee hoor, dat wachten is heel vervelend ..

Ha, ha, dat is waar ook, daar moet ik nog een foto van plaatsen (30-40 cm water in het zwembad). Vorige week is dat er wel weer uitgepompt, omdat ze nu (ja eindelijk lijkt er weer wat schot in te komen) beginnen met de voorbereidingen (ik moet het voorzichtig brengen he ;-) ) om de bull nose headers en de (bovenste laag) tiles te plaatsen. Vandaag ook de man van de fencing gebeld, om onze keuzes te bevestigen, en die gaan ook in de komende (2?) weken starten...

Joh, je hebt straks gewoon een zwembad voordat het kerstmis is!! Kun je fijn baatjes trekken om de kerstboom! :grin:

Groeten!
Inacar

Wouw,

Dat ziet er goed uit zeg.
Lijkt me eigenlijk maar niets zo'n zwembad waar je zo van binnen uit kan instappen.
Kweet niet of ik daar aan zou kunnen wennen, haha.
Hoeven we hier gelukkig ook niet over na te denken, want veel te koud.
Veel plezier alvast met de baantjes.

(Vanaf wanneer ga je nu eigenlijk hier in OZ aangifte doen?
Wij zijn bv half Juni vertrokken moeten dus nog voor 2007 aangifte doen in Nederland, moet dat dan voor het hele jaar of tot het moment van vertrek en dan vanaf het nieuwe financiele jaar hier in Oz?)

Mariette

Hey Pete, wanneer hebben jullie een 'pool-warming-party'? Ik hou me aanbevoen, haha, ben va 29 dec in Perth!

@Mariette:
Voor 2007 moet je dan inderdaad nog aangifte doen in NL (via het M-biljet). Je kunt kiezen of je het gehele jaar in NL belasting plichtig wilt zijn of niet. Dat is afhaneklijk van je persoonlijke (fiscale ;-) ) situatie. Dat moet je ergens begin 2008 (feb/mrt) doen. Wij (aangekomen in apr06) hebben in NL van jan t/m apr aangifte gedaan (wachten nog steeds op reactie, aangifte gedaan in juni), en hier in AU aangifte over de periode vanaf 1 juli (en 2 weken na indienen de teruggaaf al binnen op de rekening zoals eerder gemeld).

@Mariekske,
Pool-warming-party? wat is dat? ............ :)

Hoi

Pool-warming -party... misschien met z'n allen warm water in de pool gooien..??? :lol:
Bij ons is het zwembad nog steeds ijskoud, maar jullie krijgen toch solarheated???, stuk beter.

Groetjes ERna

@Erna, is dat net zo iets als: kom maar eens langs, wij hebben een spa....... :evil:
En het vullen moet nu geen probleem zijn, gewoon regen water.

@Peter, dat M-biljet.
Wat een rompslomp zeg.
Ik heb het ingevuld maar er geldt voor dat formulier zeker: makkelijker kunnen we het niet maken... of zoiets.
Tjongjonge wat een drama vond ik dat zeg.
Nee, geef me dan maar de Ozzie invulprogramma.
Simpel, eenvoudig en snel.

Back