Perthpete´s laatste stand van zaken

:grin: :grin:
Inderdaad .. wel leuk trouwens te weten dat dat inderdaad gewoon voorkomt hier, nummerplaten met slechts 2 karakters ..

Wel gevaarlijk hoor, een nummerplaat met "pp".
Waar staat dat voor? vragen ze dan.
Nou, Pietje Puk.

Ha, ha, ok... ik zal het toegeven ... pp is alleen maar de afkorting, op de platen staat gewoon voluit: 'perthpete' ...

Toen ik vanmiddag de verzekering belde om het nieuwe kenteken door te geven bleek ze een probleem te hebben. Het vakje in het systeem voor de kentekens kon niet meer dan 8 posities kwijt klaarblijkelijk ... voorlopig staat er bij hun dus 'perthpet' in .. ;-) ;-) ;-)

Wat een prijsverschil met QLD! In QLD kan je max. 6 letters kwijt voor 2295 piek! En combinaties van letters en cijfers is rond de 450. Vraag me af waar dat op slaat, de lelijkerds! :-(

Anders had je natuurlijk ook gewoon 2 P-Platers naast elkaar kunnen hangen is ook PP :cool:
Die hang ik ook wel eens aan mijn fiets.  :grin:

Hmm, Ja Erna dat is zo. Maar mij zal je niet zien met P-plates... Ik zou me dood schamen .. :)

Irene: Toch tijd dat je richting WA trekt dan ... ;-)

Luuk: Goede ja.. en klopt ook wel eigenlijk. Het beest in de garage (niet binnen natuurlijk, past net niet door de deur ;-))

Zet je die plaat op die 300C van je? (Ben jaloers.. ik moet nog even sparen..)

2667915_4_full.jpg

Die deuren zijn niet vast niet standaard, standaard zijn ze zo:

chrysler_300C_gallery7.jpg

:p

[quote author=Eerainuh link=topic=2524.msg118060#msg118060 date=1211286096]
Zu spät!
[/quote]

Aber natürlich nicht ... oops... (mijn Duitse genen steken even de kop op ;-) ;-) ). Lees je eigen signature, nooit te laat om van richting te vernaderen ..  :grin:

[quote author=Luuk link=topic=2524.msg118067#msg118067 date=1211312856]
Zet je die plaat op die 300C van je? (Ben jaloers.. ik moet nog even sparen..)

Absoluut ja.. wanneer ik een fotootje gemaakt heb zal ik hem plaatsen ;-).

Die deuren zijn niet vast niet standaard, standaard zijn ze zo:

Tja, en ik heb ze weer in ouderwets gewone deuren laten veranderen ..  :grin:

:p

[/quote]

Jaaaa.... we zóuden natuurlijk voor nieuwe nummerborden naar WA kunnen verhuizen....

... Zal d'r nog 's over nadenken... ;-)

Jazeker, dat is inderdaad heel verleidelijk. Zij het dat we ons juist in oostenlijke richting aan het ontwikkelen zijn... Mind you, als we dat maar blijven doen, dan komen we uiteindelijk ook wel in Perth uit :-D

Back