Wow, alweer een dik half jaar geleden sinds de laatste post. Zo zie je toch dat naarmate je langer hier woont, je minder te vertellen hebt (denkt te hebben ;-)). Ook onze weblog alweer een ruim half jaar geen updates...
Toch is er wel iets te melden, deze keer een ietsje minder positief dan tot dusver gebruikelijk:
Sinds net voor kerst heb ik helaas persoonlijk mogen ervaren wat een redundancy nu eigenlijk betekent... Het was niet helemaal een verrassing aangezien het al een flinke tijd minder ging met de business (niet mijn presteren daar of zo, maar geen focus (meer) vanuit het management op locale klanten die dus langzaam aan vertrokken), maar toch effe slikken... Een positief randje zit er wel aan, in ieder geval kreeg ik nog wel een ' handdrukje' mee (ook niet meer dan wettelijk verplicht geloof ik) zodat ik min of meer t/m half April ' inkomen' heb.
Natuurlijk helemaal niets aan de hand als ik voor eind April weer ander werk gevonden heb, maar zelfs als dat niet zo is moeten we het nog wel kunnen 'doen' op Ellen's salaris. Geen echte zorgen dus voorlopig. Hoe snel ik iets anders zal vinden is de vraag natuurlijk(sowieso een heel rustige periode in January/February ivm zomervakantie, maar ook nog eens de onzekerheid vd credit crunch... alles is mogelijk dus ;-)
Een ander positief gevolg ervan is dat ik nu eindelijk de tijd heb (genomen) om de shade cloth rondom het afdak boven het zwembad af te ronden. Nog niet helemaal klaar, maar in de laatste fase ;-). Anyway nu zijn jullie ook weer op de hoogte!!