Perthpete´s laatste stand van zaken

En als de bus ergens niet komt, bel je gewoon de Taxi Service van Peter en Ellen.
Die komen wel met hun pooier bak hoor.  :grin:

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg118621#msg118621 date=1212455095]
En als de bus ergens niet komt, bel je gewoon de Taxi Service van Peter en Ellen.
Die komen wel met hun pooier bak hoor.  :grin:
[/quote]

Hmmmm, als 100 dollar per nacht al het uiterste is voor de overnachtingen, dan denk ik niet dat eventuele taxi-services door ons binnen het budget vallen ...  :grin: :grin: :grin:

Dank aan Wilsil voor de 4WD introductie!! (Fotootjes komen nog hoor Wilco, moet nog even wat tijd zien te vinden om ze te verwerken ;-)). Het is maar goed dat we al 2 auto's hebben (en géén 3-car garage!) anders zou ik me mogelijk niet kunnen beheersen .. .;-)

Verkoop je toch de Ford, die is toch maar van Ellen..... :lol:

Graag gedaan hoor, gaf mij weer een excuse om te rijden.
(Nadat we de zaterdag als gezin ook al een tripje gedaan hadden)
Ik ben blij dat jullie het leuk vonden.

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg119228#msg119228 date=1213174140]
Dank aan Wilsil voor de 4WD introductie!! (Fotootjes komen nog hoor Wilco, moet nog even wat tijd zien te vinden om ze te verwerken ;-)). Het is maar goed dat we al 2 auto's hebben (en géén 3-car garage!) anders zou ik me mogelijk niet kunnen beheersen .. .;-)
[/quote]
Ze zijn er hoor, de fotootjes ... voor een (kort) verslagje met link naar alle fotos, zie onze weblog (www.blessies.blogspot.com). Alvast eentje hier:

2660021211_de6331f9ef_b.jpg

Niet slecht Peter.
Alleen 60 psi in mijn bandjes is een beetje erg veel. Maak er maar 40 van en dan deflating naar 20 psi.
Enne, graag gedaan hoor. Als je wilt gaan we vast nog wel eens. Menno en ik hebben al afgesproken dat we de volgende keer de hele dag gaan. Kunnen we daar lekker lunchen op het strand, de kids laten spelen. Hoeven we niet zo op de tijd te letten.

Hee, toevallig nog laatst Top Gear in Botswana gezien? Heb me weer gek gelachen, in ouwe bakken door de woestijn, :-D

Absoluut ja!! En afgelopen maandag de wedstrijd die James zowaar won ... wie het verst kwam op het track met de auto gevuld met water??? En ook weer (net als in Botswana) iedere keer tegen James' auto aan rijden/deur open/ etc ..  :grin: :grin:

Ik vind het nog altijd een van de beste TV programmas die er zijn ...

Ja, ook gezien ja, heerlijk.  :tvhappy: Wat een mafkezen, wij liggen altijd in een deuk. Die ene waar Clarkson in 't kleinste autootje ter wereld geperst rondreed, was ook zo'n giller. :-D "Kennu me even uit de lift duwen, want er zit geen reverse op de auto"...  :rotflmao:

Ha, ha, ha, ja en toen hij uit het BBC gebouw wegreed en even moest wachten voor een stoplicht... dat iemand dat autootje optilde (voorkant) en hem 180 graden draaide?? Let op: inderdaad zonder een achteruit op dat ding .... Een van de weinige programmas waar ik tranen in de ogen van krijg (van het lachen...).
A.s. maandag doen ze trouwens een test van de nieuwe commodore!!!! (net een voorstukje gezien)..
HOUD HEM IN DE GATEN ...

:-D Ik wíst dat je die scene zou noemen; ik vond het zelf ook de leukste maar wist het niet soepel te verwoorden.

Wij zijn er weer bij, Maandag! (Moet wel uitkijken, want soms blíjft Steve er bijna in... LOL)

Joepie! Straks Top Gear zonder ondertiteling. Blijft britse humor en die kan je niet vertalen.

Daarnaast lopen zie hier verschrikkelijk achter....

Zoals gebruikelijk zit ik T.G. vanavond (hier in Amsterdam) ook te kijken, Hoewel ik nog geen auto heb (wel kawa GPX die binnenkort op marktplaats gaat) is dit een steen/blik-goed programma, en de enige omtrent de heilige koe die ik leuk vindt om te kijken!

Hier in Oz hadden ze pas geleden in T.G. een race met campers gehouden. Geweldig om te zien en we hebben ons bescheurd van het lachen!

Ik ga maar weer eens kijken of er nog foto's op de blessies blogspot staan die ik nog niet gezien heb :)

BTW: Afgelopen weekend is Ellen een eigen 'column' begonnen (zie via onze weblog www.blessies.blogspot.com voor wie het nog niet weet  :x en dan het linkje links ...)...

Reacties welkom!!!

Heb ´m gevonden, lekker geschreven en lekker met allerlei info. Ben nu al nosy naar het volgende onderwerp!

Wow, alweer een dik half jaar geleden sinds de laatste post. Zo zie je toch dat naarmate je langer hier woont, je minder te vertellen hebt (denkt te hebben ;-)). Ook onze weblog alweer een ruim half jaar geen updates...

Toch is er wel iets te melden, deze keer een ietsje minder positief dan tot dusver gebruikelijk:
Sinds net voor kerst heb ik helaas persoonlijk mogen ervaren wat een redundancy nu eigenlijk betekent... Het was niet helemaal een verrassing aangezien het al een flinke tijd minder ging met de business (niet mijn presteren daar of zo, maar geen focus (meer) vanuit het management op locale klanten die dus langzaam aan vertrokken), maar toch effe slikken... Een positief randje zit er wel aan, in ieder geval kreeg ik nog wel een ' handdrukje' mee (ook niet meer dan wettelijk verplicht geloof ik) zodat ik min of meer t/m half April ' inkomen' heb.

Natuurlijk helemaal niets aan de hand als ik voor eind April weer ander werk gevonden heb, maar zelfs als dat niet zo is moeten we het nog wel kunnen 'doen' op Ellen's salaris. Geen echte zorgen dus voorlopig. Hoe snel ik iets anders zal vinden is de vraag natuurlijk(sowieso een heel rustige periode in January/February ivm zomervakantie, maar ook nog eens de onzekerheid vd credit crunch... alles is mogelijk dus ;-)

Een ander positief gevolg ervan is dat ik nu eindelijk de tijd heb (genomen) om de shade cloth rondom het afdak boven het zwembad af te ronden. Nog niet helemaal klaar, maar in de laatste fase ;-). Anyway nu zijn jullie ook weer op de hoogte!!

Hoi Peter,

Das balen dat de "globale crisis" nu ook jou "te pakken" heeft. Hopelijk vind je snel weer een nieuwe uitdaging!
Ik ben zelf wel benieuwd hoe de ontwikkelingen momenteel zijn in Perh en omgeving kwa projecten die nog uitgevoerd worden of projecten die op stapel staan.
Ikzelf ben engineer en hoop volgend jaar richting Perth te vertrekken (Visum aanvraag wordt deze maand ingediend) en ik hoop dat het vinden van werk gaat lukken.

Groeten,

Leon

Back