Perthpete´s laatste stand van zaken

Hi Peter,
Effe met Silvia overleggen.
We hebben al lang over een ooit eens een kayak te kopen.
Ik laat het je weten.

Trouwens, als je het in de Quokka zet, moet je wel je telefoonnummer erbij zetten.

We hebben het erover gehad, maar we wachten even. Totdat de financien het toelaten om speeltjes erbij te hebben.
Je weet wel hoe het gaat: hypotheek, auto. En schoolgaand kind.

Als je het in april nog hebt, mogen we het dan voor 2 weken lenen?
Ik weet het, een zeer opdringerige vraag.
Maar niet geschoten is altijd mis.

Hoi Peter,

"Long time no speak"  :blahblah:  Hoe gaat het vinden van een nieuwe baan?  Hopelijk heb je snel iets gevonden.

Groetjes,
Susan

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg132333#msg132333 date=1234831778]
Als je het in april nog hebt, mogen we het dan voor 2 weken lenen?
Ik weet het, een zeer opdringerige vraag.
Maar niet geschoten is altijd mis.
[/quote]

Hoi Wilco,
Sorry, maar de boot is nog echt zo goed als nieuw ;-).
Maar ken je overigens deze sites? Daar verhuren ze ook kano's ;-)
http://aboutbikehire.com.au/
http://www.rivergods.com.au/canoeing.html

Als we geld over hebben voor spele-dingetjes zoals een kayak, dan zal het eerder een Hobie Mirage worden.
Dan kan ik er ook mee weg en hebben we er allebei wat aan.

Nou, he, he, zowaar ... Al een hele tijd aan het wachten op de fiscus (zie de perikelen een heel stuk terug in de tijd in dit topic ;-( ;-() nog steeds geen blauwe brief... Krijg ik vamorgen een bankafschrift in de bus (van mijn bankrekening in NL) en zowaar.. Een belasting teruggave (over 2006) gestort. Het heeft even geduurd, maar een kleine pleister op de wonde is dan misschien de huidige koers verhouding (even nog een paar dagen zo houden jongens!!). Voor Ellen nog geen afschrift gezien, maar dat checken we dadelijk online wel even ;-).

Dat duurde idd lang.
Ik moest gelijk betalen. Maar dat wisten we omdat ik in 2006 nergens belasting had betaald.

Hoe staat het met vervolg werk Peter?

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg133216#msg133216 date=1235631917]
Dat duurde idd lang.
Ik moest gelijk betalen. Maar dat wisten we omdat ik in 2006 nergens belasting had betaald.

Hoe staat het met vervolg werk Peter?
[/quote]

Hmmm, heel erg rustig ... bijna geen banen voor me (tot dusver) te vinden op seek. Kwestie van geduld hebben ;-)

En geduld at heb jij zeker wel. Je hebt tenslotte een visum en dat is tegenwoordig een schriftelijk bewijs van engelen geduld :cool:

[quote author=Sacha link=topic=2524.msg133271#msg133271 date=1235664514]
En geduld at heb jij zeker wel. Je hebt tenslotte een visum en dat is tegenwoordig een schriftelijk bewijs van engelen geduld :cool:
[/quote]
Ha, ha, inderdaad ja. Alhoewel het me toendertijd helemaal niet zo makkelijk viel hoor om geduldig te zijn. Het R** woord roept nog steeds (dat is nu dus al 5 jaar? geleden) emoties op ... (en geen blijde ;-) ;-)).

Mooi dat de teruggave er is.  Inderdaad is de koers goed, we gaan zsm geld overmaken.

Ik ben ook aan het duimen  :up: voor je nieuwe baan, hopelijk komt er iets binnenkort langs.

Gr, Susan

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg133289#msg133289 date=1235689668]
Het R** woord roept nog steeds (dat is nu dus al 5 jaar? geleden) emoties op ... (en geen blijde ;-) ;-)).
[/quote]

Misschien word het tijd voor een R** praatgroepje.... Er zit naast mij nog zo'n man die rare kleuren krijgt wanneer het woord valt :smile:

[quote author=Sacha link=topic=2524.msg133366#msg133366 date=1235762756]
[quote author=perthpete link=topic=2524.msg133289#msg133289 date=1235689668]
Het R** woord roept nog steeds (dat is nu dus al 5 jaar? geleden) emoties op ... (en geen blijde ;-) ;-)).
[/quote]
Misschien word het tijd voor een R** praatgroepje.... Er zit naast mij nog zo'n man die rare kleuren krijgt wanneer het woord valt :smile:
[/quote]

HA, ha, misschien een aparte topic openen daarvoor?? Maar nee, ik heb het nu toch wel genoeg verdrongen denk ik dat het niet meer naar boven komt ;-)

[quote author=Scutch link=topic=2524.msg133352#msg133352 date=1235744678]
Mooi dat de teruggave er is.  Inderdaad is de koers goed, we gaan zsm geld overmaken.
Ik ben ook aan het duimen  :up: voor je nieuwe baan, hopelijk komt er iets binnenkort langs.
Gr, Susan
[/quote]
Ja toen wij in 2006 vertrokken en de opbrengst van het huis overmaakten leverde een EUR net geen AUD 1.60 op. Nu is 1 EUR bijna 2 AUD..

Overigens was ik wel verbaasd over hoe snel dat overmaken ging. Donderdag avond de opdracht voor overboeking gedaan (ingbank online) en vrijdag ochtend was het al binnen... ;-)

Oh en dank je Susan, ik hoop dat je een duim expert bent ... ;-) ;-)

Back